Reklama czekoladek Cadbury oburzyła widzów

Firma Cadbury postanowiła uczcić 50. rocznicę pojawienia się w sklepach Creme Egg - jajka z czekolady i wyemitowała reklamę, która miała pokazać, że ten słodycz od lat jest uwielbiany przez pokolenia, niezależnie od wieku czy orientacji. I właśnie o orientację poszło w tej reklamie.

Ostatnia scena, w której dwóch mężczyzn całując się zjada jajko z czekolady oburzyła widzów. W mediach społecznościowych rozpętała się prawdziwa burza. Zdaniem widzów reklama Cadbury jest promocją zachowań seksualnych. W petycji, którą stworzyli, i pod którą zbierają podpisy możemy przeczytać:

Marka Cadburry od zawsze kieruje swoje reklamy do dzieci, bo to one są odbiorcami produkowanych przez Cadbury produktów. Tego typu kadr w reklamie uznajemy za coś niedopuszczalnego, co naszym zdaniem można odbierać tylko jako promowanie seksu wśród najmłodszych widzów. Dzieci często kopiują zachowania, które widzą w reklamach, co sprawia, że scena z udziałem dwójki mężczyzn jest jeszcze bardziej niepokojąca.

Petycję podpisało już ponad 25 tys. osób.

Przeczytaj również: Nowy kanał TVP Kobieta w ogniu krytyki. "Obraz uśmiechniętej kobiety w różu, przy garach z dzieckiem i pucującej kaktusy"

Na zarzuty bardzo szybko zareagowali przedstawiciele producenta czekoladek. Ich zdaniem reklama miała pokazać, że czekoladowe jajka Cadbury są dla wszystkich niezależnie od wieku, płci, rasy czy orientacji. 

Nie zastanawialiśmy się ani przez chwilę czy umieścić ten kadr w reklamie. Wierzymy, że pocałunki są przyjemnością dla wszystkich.

Zobaczcie reklamę czekoladowych jajek Creme Egg od Cadbury, która wywołała takie kontrowersje. Was ta reklama też oburza?