Business Academy by Croma - druga edycja już 15 kwietnia!

W poniedziałek, 15 kwietnia 2019, rusza kolejna edycja konferencji Business Academy by Croma, dedykowanej specjalistom branży estetycznej. Tym razem tematem przewodnim będzie skuteczne zarządzanie zwiększające zyski. Przed nami dzień pełen praktycznej wiedzy, pomagającej efektywnie zarządzać gabinetem, zdobywać nowych klientów i utrzymywać ich lojalność. Zaproszeni eksperci przedstawią najskuteczniejsze rozwiązania podczas prelekcji oraz warsztatów. To także idealna okazja do wymiany doświadczeń i wspólnej pracy nad rozwojem rynku medycyny estetycznej w Polsce. Wydarzenie poprowadzi Paulina Smaszcz Kurzajewska, ekspertka komunikacji i public relations, mentorka, wykładowca praktyk i ekspertka biznesu. 

Podczas konferencji po raz pierwszy zostaną także wręczone nagrody - Meraki Businesu by Croma 2019. To wyróżnienie przyznawane klinikom medycyny estetycznej, które wyróżniają się holistycznym podejściem do prowadzenia biznesu i nieprzeciętnym zaangażowaniem w pomoc pacjentom. Statuetki zostaną wręczone w pięciu kategoriach: holistyczna opieka, dynamiczny rozwój, budowanie lojalności, social media i budowanie wizerunku eksperta. Kapitułę konkursową tworzą tegoroczni prelegenci wydarzenia. 

Business Academy by Croma - program prelekcji

Mariusz Smoliński - Wyzwania w zarządzaniu – budowanie oferty wartości oparte na potrzebach pacjenta. Wyniki badań.

Pacjenci medycyny estetycznej są coraz bardziej wymagający. Już nie wystarczy sama usługa, a konkurowanie ceną prowadzi do erozji marży. Jak zatem konkurować ofertą wartości? Jakie są poza cenowe oczekiwania pacjentów medycyny estetycznej? Jak wykorzystać tą wiedzę w projektowaniu oferty wartości?

Marcin Renduda - Wykorzystanie wideo w zarządzaniu lojalnością pacjentów.

Wideo jest najszybciej rozwijającym się sposobem komunikowania treści w internecie. Pacjenci uwielbiają wideo ze względu na wielokanałowy przekaz i zaspokajanie kilku zmysłów jednocześnie. Jak efektywnie wykorzystać ten trend w codziennej pracy gabinetu medycyny estetycznej? 

» Jakie formaty wideo są szczególnie „lubiane” przez pacjentów?
» Jak budować wizerunek własny i wizerunek gabinetu?
» Jak przygotować się do nagrania?
» Jaki sprzęt jest potrzebny do nagrywania i emisji materiału wideo?
» Najciekawsze rynkowe inspiracje.

Agnieszka Chabrzyk - Siła działań w social media - najskuteczniejsze narzędzia i metody pozyskania klientów do klinik.

Wszystko co musi wiedzieć każda osoba zarządzająca gabinetem lub pracująca z agencją marketingową o:
» wykorzystaniu social media do pozyskania pacjentów do kliniki
» budowaniu scenariuszy skutecznych działań mających na celu umówienie wizyty
» najskuteczniejszych narzędziach w tym: dynamicznego remarketingu, leadów, Messagera
» jak skutecznie wykorzystać bazę obecnych klientów w celu utrzymania klientów oraz zwiększenia sprzedaży

Zbigniew Kowalski - Komunikacja w zespole, czyli co zrobić, by osiągać cele w dobrej atmosferze?

Do czego ludziom potrzebny jest szef?
» Kultura organizacyjna tworzy się niezależnie od tego, czy to zaplanujemy, czy nie. Jak nie wpaść w pułapkę przypadkowości?
» Jak efektywnie zarządzać pracą zespołu - delegować i egzekwować zadania?
» Pacjenci wiedzą, czy ze sobą współpracujemy, czy rywalizujemy. Jak budować zespół, któremu przyświeca troska o pacjenta?
» Czym są standardy obsługi dla zespołu, a czym dla pacjenta? Jak sobie tym nie utrudnić życia?

Anna Wykurz / Małgorzata Pioszyk - Efektywna rejestracja - jak zmienić zainteresowanie w faktyczną wizytę w klinice.

Zdarza się, że pomimo inwestowania w aktywności marketingowe, nie widać wpływu zasięgu działań na realne zyski. Jak temu zaradzić? Podczas wykładu, prowadzące zdradzą jak zarządzać pracą recepcji, aby nie marnować potencjału sprzedażowego, tkwiącego w zainteresowanych pacjentach. Pokażą, jak pierwszy kontakt telefoniczny może wpłynąć na zyski kliniki i jak zmienić zainteresowanie w realną sprzedaż. Wskażą najczęściej popełniane w tym procesie błędy oraz odpowiedzą na pytania:
» Rejestracja - informowanie o zabiegach czy sprzedaż?
» Dlaczego pacjenci nie zawsze umawiają się na wizyty w klinice?
» Jak zwiększyć efektywność zapisów w klinice?

Business Academy by Croma - warsztaty

Po prelekcjach, uczestnicy będą mieli możliwość udziału w warsztatach z ekspertami, które odbędą się w kameralnych, około 20-osobowych grupach. Każdy uczestnik będzie miał do wyboru jeden z czterech tematów:

  • Social media poziom podstawowy - Agnieszka Chabrzyk
  • Social media poziom zaawansowany - Ada Bziuk
  • PR/ Komunikacja - Paulina Smaszcz Kurzajewska
  • Zarządzanie/ Customer experience - Zbigniew Kowalski

Konferencja Business Academy by Croma odbędzie się 15 kwietnia w Hotelu Renaissance Warsaw Airport.