Klif rusza z kolejnym modowym projektem
Dom Mody KLIF realizuje kolejny modowy projekt o wdzięcznej nazwie #POKOCHAJMODĘ, którego celem jest promocja jesienno-zimowej kolekcji marek premium. Stylizacje kolekcji AW’21 można obejrzeć w salonach oraz w relacjach influencerów współpracujących z Domem Mody Klif. Już wkrótce (21-27 września) jesienno-zimowe kolekcje najemców zostaną zaprezentowane podczas #MILANFASHIONWEEK w Mediolanie.

FASHION sygnowana przez Dom Mody Klif
Dom Mody Klif od lat konsekwentnie, przybliża swoim Klientom najnowsze trendy mody, oferując nie tylko porady pod okiem profesjonalnych stylistów, ale i wydarzenia nawiązujące do DNA marki. Klif wykorzystuje do tego celu nowoczesne kanały komunikacji i prezentuje ofertę modową łącząc kanały online i offline. - Influencerzy modowi doskonale pomagają nam łączyć te dwa światy, co więcej widzimy rosnącą efektywność kampanii z ich udziałem - mówi Anna Szlaga, Marketing Manager Domu Mody Klif Warszawa. - Z całą pewnością mają oni wpływ na decyzje zakupowe naszych Klientów, nawet tych najbardziej wymagających, należących do generacji Y – dodaje Anna Szlaga.
#StreetFashion WARSZAWA- MEDIOLAN- #KlifFashionNight
Na początku września Dom Mody Klif zorganizował sesję foto kolekcji najemców w przestrzeni miejskiej Warszawy z udziałem 4 influencerów modowych: Kingi Wawrzyniak, Sabiny Jakubowicz, Klaudii Chojnackiej oraz Dawida Koczura.
Wystawę zdjęć z tej sesji można obejrzeć w Klif-ie w Warszawie do 30 września, a same relacje można śledzić na kanałach social media ww. influencerów.
Od 21 do 27 września w przestrzeni miejskiej w Mediolanie podczas #MilanFashionWeek, kolekcje najemców Domu Mody Klif zostaną zaprezentowane przez znane modowe influencerki: Adę Fijał, Mirabelove oraz Martę Lech Maciejewską znaną w sieci jako SuperStyler.
Zwieńczeniem projektu #POKOCHAJMODĘ będzie uroczyste wydarzenie #KlifFashionNight, które odbędzie się 30 września w Warszawie. Podczas eventu, Klienci wezmą udział w pokazie mody wysokiej oraz obejrzą relacje i sesje prosto z Mediolanu – modowej stolicy świata. W wydarzeniu wezmą udział dziennikarze, influencerzy oraz gwiazdy m.in Edyta Zając, Marta Gąska czy Edyta Herbuś.
Więcej informacji o ofercie Domu Mody Klif na www.klif.pl
________________________________________
Warszawski Klif został otwarty w 1999 roku, jako jedno z pierwszych centrów handlowych w Polsce i wielokrotnie nagradzany kreator trendów fashion oraz lifestyle. Od ponad 20 lat marka przyciąga pasjonatów i koneserów mody, którzy poszukują unikalnych produktów z Polski i zagranicy, oferując szeroką i zróżnicowaną gamę marek z sektora premium oraz mainstream. Z biegiem lat Dom Mody Klif w Warszawie rozszerzył swoje portfolio o dodatkowych Najemców. Obecnie na przestrzeni 18 500 m² dostępne są 104 sklepy, wśród których znajdziemy zarówno polskie, jak i zagraniczne butiki fashion m.in.: Elisabetta Franchi, Max&CO, Paul Ka, Max Mara, Michael Kors oraz Imperium Milano, Pinko, Patrizia Aryton, Karl Lagerfeld&Joop i Patrizia Pepe oraz popularne i cenione sieci jak: H&M, Olsen, S’portofino, United Colors of Benetton, LiuJo. Oprócz marek modowych, w szerokiej ofercie Klif znajdziemy również sklepy z biżuterią m.in.: TOUS, La Marqueuse oraz oferujące sprzęt elektroniczny i wyposażenie wnętrz jak: Sony Center, LG Brand Store, DUKA, Rosenthal, Premium Home. Do dyspozycji Klientów dostępny jest również sklep spożywczy Piotr i Paweł oraz ogródek restauracyjny YOKO Sushi i Salad Story.
1 z 5

Klif rusza z kolejnym modowym projektem
2 z 5

Klif rusza z kolejnym modowym projektem
3 z 5

Klif rusza z kolejnym modowym projektem
4 z 5

Klif rusza z kolejnym modowym projektem
5 z 5

Klif rusza z kolejnym modowym projektem
Polecane
„Dostałam nietypowy kalendarz adwentowy. Z każdym kolejnym otwieranym okienkiem płakałam coraz bardziej”
„Romans z kolegą z pracy był dla mnie wart każdych nadgodzin. Nasz tajny projekt poszedł o krok za daleko”
„Po wakacjach z dziećmi będę musiała wziąć kolejny urlop. Zamiast odpoczynku był tylko płacz, harówka i marudzenie”
„Z mojego portfela znikały pieniądze, a syn kupował kolejne gry komputerowe. Ale przecież nie oskarżę własnego dziecka”
„Byłam projektem rodziców i spełniałam ich marzenia. Gdy ojciec chciał mnie swatać dla kasy, nie pozostawił mi wyboru”
„Po kolejnej awanturze wyszłam i wróciłam 3 dni później z papierami rozwodowymi. Mężowi szczęka opadła do podłogi”
„Chciałam wiązać z nim przyszłość i ostro się przejechałam. To kolejny oszust na mojej liście”
„Żona traktowała mnie jak bankomat. Wydawała 600 zł na kolejną torebkę, a potem udawała niewiniątko”
„Matka traktowała mnie jak darmową opiekunkę. Zamiast wdzięczności dostawałam od niej kolejne rachunki do zapłacenia”
„To miało być kolejne nudne szkolenie, ale wtedy ją zobaczyłem. Spojrzała na mnie i wiedziałem, że przepadłem na amen”
„Rodzinne wakacje nad morzem omal nie skończyły się tragedią. Na kolejny urlop nie zabiorę ani córki, ani wnuków”
„Siostra pochwaliła się, że szwagier zasiał w niej kolejne nasionko. Nie wiedziała, że to ogłoszenie złamało mi serce”
„Kolejną Wielkanoc spędziłam bez dzieci, bo dla nich wszystko jest ważniejsze niż matka. Nie obchodzą ich moje łzy”
„Kasa płynęła strumieniami, a ja żyłam luksusowo. Zadłużenie rosło, ale nie miałam zamiaru spłacać kolejnych rat”
Twórz swój styl z SHEIN Style Lab – topowe influencerki celebrują modową różnorodność
Współpraca reklamowa
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
SHEIN w Mediolanie: imponujący pokaz mody w światowej stolicy stylu
Współpraca reklamowa
Restauracja Mezalians z Kołobrzegu wśród najpiękniejszych na świecie
Współpraca reklamowa
Prosto z BBC Proms w Bristolu na Future Festival we Fromborku
Współpraca reklamowa
Co zabrać na wakacje z dzieckiem?
Współpraca reklamowa


























