Trendy na jesień 2020: Greenpoint o sile kobiecej przyjaźni, harmonii z naturą i ponadczasowej modzie
Spódnica w angielską kratę, obszerne i ciepłe swetry czy wzorzyste sukienki – to tylko kilka z wielu trendów na jesień 2020, które odnajdziesz w najnowszej kampanii Greenpoint. Jednak to nie tylko kampania reklamowa. To hołd złożony kobiecości, naturalności i kobiecym więziom.

Moda na jesień - podróż poza miasto
Matki i córki, siostry i przyjaciółki – kobiety, które są sobie bliskie i wiedzą, jak tę więź pielęgnować, by stała się najcenniejszym skarbem – tak w skrócie opisać można przesłanie najnowszej kampanii Greenpoint. Marka dobrze znana polskim klientkom snuje swoją modową opowieść, zapraszając nas poza miasto. Spokój, cisza, radość, czułość – to uczucia, które towarzyszą bohaterkom tej historii.
Na drugim planie jesienne pejzaże, piękno matki natury i obrazy przypominające atmosferą angielską wieś. Na pierwszym – szczęśliwe i wspierające się kobiety, które doceniają swoje przyjaźnie i czerpią z nich siłę.

Greenpoint na jesień 2020 - pochwała kobiecych więzi i autentyczności
To modowa historia, ale jakże aktualna i jakże ważna dla nas wszystkich. Pandemia koronawirusa przyniosła wiele zła, ale jednocześnie otworzyła nam oczy. Sprawiła, że ponownie zaczęliśmy doceniać międzyludzkie relacje, relaks, poczucie bezpieczeństwa. Głębiej przeżywamy każde spotkanie. Mocniej celebrujemy każdą chwilę z bliskimi. Zaczęliśmy doceniać to, co mamy, co z pozoru wydaje nam się zwyczajne, a nawet banalne. Zapragnęliśmy być bliżej siebie i bliżej natury. Zrozumieliśmy, że piękno i harmonia jest w nas – niezależnie od metryki czy rozmiaru, który nosimy. Piękno to autentyczność, to życie w zgodzie z samą sobą, to akceptacja siebie i innych.
Moda również się zmieniła. Już nie gonimy za chwilowymi modowymi ciekawostkami, trendami, które przeminą po kilku miesiąca. Coraz częściej stawiamy na ponadczasowe fasony i wzory, doceniając jakość wykonania i tkanin, z których powstają nasze ubrania. Czytamy metki, analizujemy ceny, wybieramy tylko to, co naprawdę jest nam potrzebne i co jest zgodne z naszym stylem, naszą modową osobowością i tym, w co wierzymy i czego naprawdę potrzebujemy.
Najnowsza kampania Greenpoint doskonale obrazuje te zależności. Kolekcja dedykowana na jesień 2020 oscyluje bowiem wokół kobiecych, uniwersalnych i ponadczasowych wzorów i krojów, wybierając z wiodących jesiennych trendów tylko to, co przetrwa dłużej niż jeden sezon.

Greenpoint na jesień 2020 - uniwersalne ubrania i dodatki, które zbudują Twoją szafę
Wiele modeli prezentowanych w tej modowej opowieści to projekty, które będą doskonałą podstawą tzw. szafy kapsułowej. Można je łączyć na wiele sposobów i zestawiać w zależności od potrzeb. To baza kobiecej szafy niezależnie od wieku czy rozmiaru. Kolory prezentowane w kolekcji nawiązują do barw jesieni – ciepłe rudości, brązy, fiolety i szarości pasować będą do wielu typów urody. Mocnym kolorystycznym akcentem jest "kropla słońca", która wprowadza do całości odrobinę radości i dodaje energii.

Trendy na jesień 2020 w kolekcji Greenpoint - jesienne kolory, kratka, kwiaty, długie swetry i plisowane spódnice
Uniwersalne i ponadczasowe projekty wzbogacone zostały o kilka wiodących trendów na jesień 2020. Skoro jesteśmy na angielskiej wsi pojawia się bardzo modna w tym sezonie krata. Znajdziesz ją głównie na trapezowych, podkreślających talię, spódnicach, które genialnie wyglądać będą z modnymi w tym sezonie kozakami, gładkimi golfami czy ciepłymi swetrami.
Jeśli chodzi o swetry, w ofercie Greenpoint odnajdziesz m.in. piękne, długie swetry, które również są jednym z wiodących trendów w modzie na jesień 2020. By być wyjątkowo trendy, zwiąż przytulny, ciepły sweter skórzanym paskiem w okolicach talii. Inspiracją niech będzie jedna ze stylizacji z jesiennej kampanii Greenpoint.

Obok kratki drugim dominującym wzorem w jesiennej kampanii Greenpoint są kwiaty. Kwieciste sukienki to znak rozpoznawczy marki, dlatego ich obecność nie powinna Cię dziwić. Piękne kwieciste tkaniny w jesiennych kolorach idealnie wpisują się w wiodące trendy, a jednocześnie są kwintesencją kobiecości.
Na deser plisowane spódnice, które towarzyszą nam od kilku sezonów i wciąż są na topie. Kobiece, tańczące na wietrze, charakterne – plisowane spódnice będą doskonałą podstawą wielu stylizacji.
- Wierzymy, że każda kobieta, nosząc ubrania Greenpoint, poczuje się pewnie, a uczucie to będzie pielęgnować dzień po dniu – czytamy w informacji prasowej marki i rzeczywiście najnowsza jesienna kolekcja Greenpoint to opowieść o modzie, która daje poczucie bezpieczeństwa, nie krzyczy, nie szokuje. Jest po to, by podkreślić naszą wewnętrzną siłę i dać nam poczucie ciepła i harmonii. Tego najbardziej potrzebujemy właśnie teraz!

Artykuł powstał we współpracy z marką Greenpoint
1 z 10

Greenpoint na jesień 2020
2 z 10

Greenpoint na jesień 2020
3 z 10

Greenpoint na jesień 2020
4 z 10

Greenpoint na jesień 2020
5 z 10

Greenpoint na jesień 2020
6 z 10

Greenpoint na jesień 2020
7 z 10

Greenpoint na jesień 2020
8 z 10

Greenpoint na jesień 2020
9 z 10

Greenpoint na jesień 2020
10 z 10

Greenpoint na jesień 2020
Polecane
„Mój ojciec bawi się w swatkę i na siłę szuka mi męża. Mam dosyć aranżowanych randek z synami jego znajomych ze wsi”
„Przyjaciółka zazdrości mi wakacyjnego romansu. Po naszej wieloletniej przyjaźni zostały tylko bransoletki z muszelkami”
„Pojechałam na Mazury odnaleźć harmonię i spokój. Gdyby nie miejscowy lowelas i moje kochliwe serce, może dałabym radę”
„Kreacja świadkowej na moim ślubie to był gwóźdź do trumny naszej przyjaźni. Mogła przyjść na czarno jak na pogrzeb”
„Harowałam na awans, a dostała go laleczka z długimi nogami. Moja plotkarska natura przejęła nade mną kontrolę”
„Chciałam wyciszyć się na łonie natury z jogą, a wszystko poszło nie tak. Przeszkodził mi rechot, ale wcale nie żab”
„Uciekliśmy z korporacji na wieś, żeby bawić się w rolników. Natura przeorała nas jak suche pole”
„Dziadek jest złośliwy i wciąż ma siłę rządzić wszystkimi. Rodzice trzęsą portkami, gdy tylko ktoś o nim wspomina”
„Dzieci nie zapytały, czy mam siłę robić Wielkanoc. W tym roku zamiast żurku w garnku, zobaczą kartkę na lodówce”
„Urlop w górach stał się dla nas prawdziwą szkołą przetrwania. Lawina pretensji zmiotła lata naszej przyjaźni”
„Przespałam się z facetem, któremu wynajmuję mieszkanie. Myśli, że zapłacił w naturze i będzie mieszkał za darmo”
„Straciłem głowę dla pasjonatki natury. Ta bajka szybko się skończyła, gdy pojechaliśmy na weekend w skałki do Austrii”
„Pelargonie i truskawki zmieniłam na jaśmin i bonsai. Marzyłam o Japonii i teraz wszyscy sąsiedzi mi zazdroszczą”
„Kumple uparli się, że na siłę mnie wyswatają. Według nich jako samotny ojciec długo nie pociągnę bez baby”
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Co zabrać na wakacje z dzieckiem?
Współpraca reklamowa
Chmiel – zielony bohater urody, zdrowia i smaku
Współpraca reklamowa
Wakacje nad morzem w Grano Hotel Solmarina – relaks, natura i słońce!
Współpraca reklamowa