Włosy w stylu nowojorskiego backstage’u
Czy można mieć włosy jak po wyjściu od najlepszego fryzjera i to na co dzień? Marka R+Co udowadnia, że tak. Powstała z wizji zespołu topowych stylistów fryzur, którzy od lat pracują za kulisami największych pokazów mody i ze światowymi gwiazdami. To właśnie oni przenieśli atmosferę backstage’u na półkę w naszej łazience.

- Artykuł sponsorowany
Miałam wyjątkową okazję być na szkoleniu u Garrena, jednego z twórców marki, w Miami. To było niesamowite doświadczenie — zobaczyć, jak pracują ludzie, którzy na co dzień tworzą trendy na całym świecie. A spotkanie z Howardem McLarenem na evencie R+Co w Warszawie zrobiło na mnie ogromne wrażenie. Howard okazał się niezwykle głębokim i wielowymiarowo utalentowanym człowiekiem, który potrafił swoje doświadczenie, wrażliwość i kreatywność przełożyć na markę R+Co. Dopiero po tych spotkaniach naprawdę zrozumiałam, że R+Co to nie tylko produkty, ale cała filozofia podejścia do włosów i stylizacji - wspomina Darina Noskova, stylistka fryzur, ambasadorska R&Co w Polsce.

Pokochały je fryzjerki i fryzjerzy na całym świecie
Kosmetyki R+Co są lekkie, nowoczesne i wielofunkcyjne. Można je warstwować, bawić się nimi, budować objętość, teksturę czy naturalny glow — dokładnie tak, jak robią to styliści w Nowym Jorku czy Los Angeles. Kultowy suchy szampon w paście BADLANDS, który jednocześnie nadaje objętość i pochłania sebum, czy spray DALLAS, który usztywnia włosy i zwiększa ich objętość, nie przesuszając ich, to przykłady absolutnie unikatowych produktów, które nie mają alternatywy na rynku. Nic dziwnego, że pokochały je fryzjerki i fryzjerzy na całym świecie oraz kobiety, które szukają prostych, a jednocześnie efektownych rozwiązań na co dzień - wyjaśnia Darina Noskova.
Ważne jest też to, że wszystkie formuły powstają w duchu „clean beauty” – są wegańskie, cruelty free, wolne od parabenów, SLS czy olejów mineralnych. To pielęgnacja, która nie obciąża włosów, a sprawia, że wyglądają zdrowo, naturalnie i świeżo. Na świecie z R+Co pracują styliści gwiazd – od Kate Moss, przez Harry’ego Stylesa, aż po Karlie Kloss.

Znacznie więcej niż kosmetyki
W Polsce marka zdobywa coraz większe grono fanek, które odkrywają, że dobra stylizacja nie musi być ciężka ani czasochłonna. Dla mnie R+Co to znacznie więcej niż kosmetyki. To filozofia, która mówi, że włosy są częścią naszego stylu i mogą być naszym najlepszym dodatkiem — jeśli tylko damy im odpowiednie narzędzia - dodaje Darina Noskova.

@randco_poland
@peng_partners_poland
@fashionhairclub
@darnoskova