Odważna kampania, która walczy ze stereotypami na temat waginy
Marka Libresse wypuściła właśnie mocną kampanię Viva La Vulva. Celem akcji jest sprawienie, by kobiety były dumne ze swojej kobiecości i nie czuły wstydu mówiąc o swojej waginie.
Kobieca wagina wciąż tematem tabu
Marka Libresse znana jest z kontrowersyjnych kampanii, które poruszają ważne społecznie tematy. W 2017 roku zmieniła podejście kobiet do miesiączki wraz z ruchem #bloodnormal. Kolejna kampania dotyka równie ważnego tematu - kobiecych części intymnych, które wciąż podlegają pewnej stygmatyzacji i stanowią temat tabu. Viva la Vulva ma walczyć z mitami i stereotypami na temat waginy, oswajać ten temat i pokazywać, że każda z nas jest piękna, a przede wszystkim - że każda część naszego ciała jest piękna. Kampania Viva La Vulva została póki co wypuszczona w Szwecji i Danii.
Kampania Viva la Vulva
Kilka miesięcy temu marka Libresse przeprowadziła globalne badania o tym jaki kobiety mają stosunek do swojej waginy. Wyniki badań pokazały, że problem jest prawdziwy - 44% czuje się zakłopotana sposobem, w jaki ich pochwa naturalnie wygląda, a 68% kobiet nie wie, co to jest srom. Co czwarta osoba całkowicie nie zdaje sobie sprawy, że waginy wcale nie powinny wyglądać dokładnie tak samo. Pozytywny filmik, w którym główną rolę odgrywają śpiewające przedmioty imitujące pochwę, ma oswajać temat waginy i pokazywać, że powinnyśmy być dumne z naszej kobiecości.
Co Wy sądzicie o kampanii? Za mocna czy może właśnie odpowiednio wyważona - odważna, ale zrobiona z klasą?
1 z 4

Kampania, która walczy ze stereotypem na temat kobiecej waginy
2 z 4

Kampania, która walczy ze stereotypem na temat kobiecej waginy
3 z 4

Kampania, która walczy ze stereotypem na temat kobiecej waginy
4 z 4

Kampania, która walczy ze stereotypem na temat kobiecej waginy
Polecane
„Ojciec przepisał mi dom w testamencie. Na miejscu okazało się, że nie jestem jedyną córką, która ma chrapkę na spadek”
„Harowałam jak zaklęta na premię i awans, a szef się na mnie wypiął. Jeszcze zobaczy, że nie ze mną takie numery”
„Mąż to typowy skąpiec, który rozlicza mnie z każdej złotówki. Żałuje mi na wszystko i mówi, że to nie czas na zbytki”
„Ojciec się mnie wstydzi i kłamie nowej partnerce na mój temat. Dla niego to ujma, że jestem pielęgniarką”
„Pojechałam z mężem na jagody, a wróciłam z prawdą, która mnie zniszczyła. W 1 chwili zrozumiałam, że żyłam w iluzji”
„Ktoś bliski rozpuścił plotkę na mój temat. Podobno zamiast się uczyć, wyginałam się na metalowej rurce”
„Myślałam, że facet, który się na mnie gapi to klubowy Casanova. Nie sądziłam, że patrzę na przyszłego męża”
„Córka pożyczyła od nas 15 tysięcy na nowe życie za granicą. A teraz nas unika i udaje, że nie ma tematu”
„Mój mąż ze mnie szydzi, że na emeryturze dorabiam na bazarku. Tylko że bez moich kiszonek nie byłoby nawet na prąd”
„Znów zaufałam byłemu i szybko tego pożałowałam. Nad morzem odkryłam, że nie jestem jedyną rybką, która połknęła haczyk”
„Dla córki jestem starowinką, która powinna skapcanieć. A ja myślę, że życie zaczyna się po 60.”
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Co zabrać na wakacje z dzieckiem?
Współpraca reklamowa
Chmiel – zielony bohater urody, zdrowia i smaku
Współpraca reklamowa
Wakacje nad morzem w Grano Hotel Solmarina – relaks, natura i słońce!
Współpraca reklamowa