W sezonie Jesień/ Zima 2015 Marc O’Polo proponuje kolejne silne osobowości, które idą w ślad Jeffa Bridges’a. Zmiany zaszły również za obiektywem aparatu – tym razem za zdjęcia odpowiada nie kto inny jak światowej sławy fotograf mody - Bruce Weber.  Ta gwiazda fotografii potrafi jak nikt inny  uchwycić prawdziwą naturę swoich modeli. Estetyka właściwego mu wizualnego języka, podkreśla tak ważną dla marki Marc O’Polo naturalność.

Nowymi ambasadorami kolekcji  Marc O’Polo Jesień/ Zima 2015 zostali  Dree Hemingway oraz Josh Hartnett. Dree - twarzą kolekcji damskiej nazwanej „Sense of place”, a Josh twarzą części męskiej - „Natural Engingeering” .
Obok nowych ambasadorów, jesienno-zimową kolekcję wyróżnia nie mniejsza ekspresyjność. Nowa kolekcja Marc O’Polo jest utrzymana w stylu współczesnej miejskiej wygody, charakteryzowanej przez 3 określenia: Contemporary, Casual, Cool.

Kluczem do stworzenia najnowszej kolekcji był staranny wybór tkanin najwyższej jakości. Podstawę stanowią  tu wełny, jedwabie oraz jersey, gwarantujące wygodę i komfort noszenia.

Kolekcja utrzymana jest w wyrafinowanych odcieniach szarości, ecru, bladego różu, bordo i brązu. Monochromatyczne zestawy wzbogacono o kontrastowe połączenia jak np. zestaw jedwabnej bluzki z wełnianym płaszczem dla kobiet, czy sztruksowej kurtki z jerseyowymi luźnymi spodniami dla mężczyzn. Nowa kolekcja to propozycja będąca jednocześnie codzienną i wyrafinowaną.
Poza udziałem nowych gwiazd w kampanii,  także własny magazyn  Marc O'Polo Diary  przedstawia portrety kilku ekscytujących postaci: argentyńskiej dyrektor kreatywnej Sofii Sanchez de Betak oraz Bruno Senny -bratanka legendarnego Ayrtona Senna.

W maju 2015 roku Marc O'Polo było sponsorem Bruno Senny w pierwszym wyścigu Formuły E w Niemczech, który odbył się w Berlinie.