Kamil Owczarek oraz Michał Gilbert Lach udowadniają, że dzisiejsza moda adresowana jest do wszystkich kobiet, niezależnie od ich wieku.

"Tworząc najnowszą kolekcję chcieliśmy pokazać i jednocześnie podkreślić, że współczesna moda  zaciera granice wieku. Każda kobieta może czuć się świetnie w naszych projektach, być kobietą BOHOBOCO".  

Dla Pani Heleny, debiutującej w 1959 roku na deskach Teatru Klasycznego i muzy Jerzego Szajny,  udział w kampanii BOHOBOCO był nowym doświadczeniem. "Muszę przyznać, że na planie czułam się znakomicie. Profesjonalna i wyrozumiała ekipa sprawiła, że czułam się pewnie i zapomniałam o wszystkich swoich niepokojach, związanych z wiekiem i brakiem doświadczenia. Pomimo wielogodzinnej pracy na planie, następnego dnia obudziłam się naładowana pozytywną energią" - wspomina Pani Helena.  

To już kolejna kampania marki z Magdalenę Jasek. "Cieszymy się, że nadal możemy pracować z Magdą. To ceniona na całym świecie top modelka, która mimo niezwykle napiętego kalendarza zawsze z przyjemnością podchodzi do każdego nowego projektu".


Kolekcja to jak zwykle duża dawka klasyki w ultrakobiecym wydaniu. Kolory stonowane, czasami zestawione w kontrasty (czerń-biel). Zobaczcie tylko buty!

Jak się Wam podoba?

Zobacz także: