Jane Fonda w domu na drzewie: kto dołączył do aktywistki?

Jane Fonda nie raz już miała okazję zamanifestować swój aktywizm. Szczególnie bliski jest jej temat wpływu przemysłu modowego na środowisko. Na ostatnich Oscarach pokazała się w sukni, którą miała już na sobie podczas rozdania nagród w Cannes w 2014 roku. Przyznała również, że czerwony płaszcz, jaki wtedy założyła jest ostatnią rzeczą jaką kupiła w życiu.

 Nic więc dziwnego, że to Jane poproszono o zostanie twarzą najnowszej, ekologicznej kolekcji Gucci. Wraz z nią w kampanii wzięli udział piosenkarz Miyavi, piosenkarka King Princess, raper Lil Nas X oraz słynny poszukiwacz przygód, aktywista i ekolog David Mayer de Rothschild. W najnowszym filmie promocyjnym budują oni w środku miasta domek na drzewie i symbolicznie powracają do krainy beztroskiego dzieciństwa. Zdjęcia opatrzone są cytatami celebrytów, w których zdradzają, co skłoniło ich do zatroszczenia się o Matkę Ziemię.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

@janefonda leads the cast of the campaign for the first Gucci sustainable line which also includes David Mayer de Rothschild @thelostexplorer, @lilnasx, @kingprincess69 and @miyavi_ishihara. They each wear pieces from the #GucciOffTheGrid collection, standing and sitting in a treehouse in the city, ready to—as the line’s label suggests—open the door to a new beginning. Gucci Off The Grid is created using recycled, organic, bio-based and sustainably sourced materials, including ECONYL®, made from regenerated Nylon coupled with solvent-free recycled polyester as well as leftovers from Gucci’s manufacturing processes. #AlessandroMichele @alessandro_michele Music: "I Can See Clearly Now" (J. Nash) © 1972 Nashco Music Inc / Ashco Music Inc / CP Masters BV Courtesy of Warner Chappell Music Italiana Srl (P) 1972 Sony Music Entertainment UK Limited Courtesy of Sony Music Italy S.p.A

Post udostępniony przez Gucci (@gucci) Cze 16, 2020 o 7:23 PDT

Gucci of the grid: równoważony rozwój i ponadczasowa elegancja

W najnowszej kampanii „Gucci of the grid” znaleźć możemy plecaki, torebki i nerki w różnych rozmiarach. Sprawdzą się doskonale nie tylko w mieście, ale też podczas dłuższych wędrówek. W kolekcji dominują żywe barwy, jak żółć i pomarańcz, ale też klasyczna czerń. Kroje wszystkich nowości to unisex, co dodatkowo podkreśla uniwersalność i ponadczasowość kolekcji.

 

Gucci zmierza w stronę zrównoważonego rozwoju

To pierwsza kampania marki Gucci wykonana z recyklingu. Użyto również materiałów organicznych i nadających się do ponownego przetworzenia. To jeden z pierwszych kroków  domu mody na drodze do zrównoważonego rozwoju, ale bynajmniej nie ostatni!  Alessandro Mitchele zapowiedział już, że nadchodzą wielkie zmiany. Do tej pory Gucci zrezygnowało z sezonowych kolekcji, co rozwiązać miało problem nadprodukcji. Ograniczono się do dwóch głównych kampanii w ciągu roku.

 

Dyrektor kreatywny przyznaje, że chce tworzyć z zgodzie ze sobą i z planetą. Dążenie do rozwoju i utrzymanie wysokiej jakości usług, może iść jego zdaniem razem z troską o nasz wspólny dom.