Podczas konferencji artystka odpowiadała na pytania mediów m. in. dotyczące współpracy z firmą oraz nowego produktu. „Bycie ambasadorem marki kosmetycznej to wielki zaszczyt - powiedziała artystka. - Wszyscy ścigamy się z czasem, chcemy wyglądać młodo i atrakcyjne. Wygładzona, piękna skóra jest wizytówką naszej urody. Dobrze, że żyjemy w takich czasach, kiedy stworzono podkłady współpracujące z naszą skórą. Taki właśnie jest nowy produkt Soraya" - powiedziała Edyta Górniak.

„Anti-Ageing Make Up sceniczny" został stworzony z myślą zarówno o artystach, którzy muszą mieć nienaganny makijaż, jak również o wszystkich kobietach, które pragną, aby ich podkład spełniał jednocześnie funkcję pielęgnacyjną i ochronną. W skład nowego kosmetyku wchodzą m.in. fioletowy ryż, witamina E, hydrolizowane proteiny pszenicy, D-Panthenol oraz filtry UVA/UVB SPF 10. Nowy make-up dostępny jest w czterech odcieniach - piaskowym, beżowym, naturalnym i orzechowym. Edyta Górniak przyznała, że do jej cery pasuje odcień orzechowy. „W tradycyjnych podkładach nigdy nie mogłam znaleźć dla siebie koloru, ponieważ moja cera jest oliwkowo-orzechowa. Odcień orzechowy Soraya pasuje do mnie idealnie" - dodała.

Na uroczystości był obecny Jarosław Cybulski, Członek Zarządu Cederroth Polska, Jolanta Furman, Dyrektor Marketingu i Działu Badań marki Soraya oraz Konrad Aksinowicz, reżyser spotu reklamowego, którego premierę zebrani goście mieli okazję obejrzeć.

Konferencję poprowadził aktor Jacek Borkowski, a imprezę uświetnił pokaz makijaży etnicznych przygotowany przez Europejską Szkołę Wizażu select.edu.pl.