Party Fashion Night 2023: zobacz wyjątkowe pokazy mody polskich projektantów i największe gwiazdy show-biznesu
Za nami niezwykłe show Party Fashion Night 2023. Podczas 11. edycji jednego z najważniejszych wydarzeń modowych w Polsce mogliśmy podziwiać inspirujące projekty polskich twórców, samych artystów i ich muzy. Nie zabrakło też największych gwiazd sceny.
- Redakcja
W tym artykule:
- Moda, która zachwyca, i plejada gwiazd sceny - Party Fashion Night 2023
- Obejrzyj zdjęcia z Party Fashion Night 2023
Niezwykła 11. edycja Party Fashion Night przyciągnęła miłośników mody i tłumy gwiazd polskiej sceny. Nie zabrakło też przedstawicieli wielu kultowych marek modowych. Na wydarzeniu królowały przede wszystkim wyjątkowe pokazy mody, podczas których najnowsze kolekcje przedstawili utalentowani polscy projektanci. Tradycyjnie towarzyszyły im ich muzy, które zaprezentowały kreacje zaprojektowanie specjalnie na ten wyjątkowy wieczór. Polskie ikony mody nieustannie przyciągały wzrok.
Moda, która zachwyca, i plejada gwiazd sceny - Party Fashion Night 2023
Imprezę Party Fashion Night 2023 na warszawskim Torze Służewiec jak co roku otworzyła Aneta Wikariak, redaktor naczelna Party.pl. Wydarzenie zgromadziło tłumy znawców mody, twórców, artystów i najgorętszych nazwisk show-biznesu. Na wybiegu zaprezentowano aż dziesięć nowych kolekcji. Motywem przewodnim tegorocznej edycji imprezy było pojęcie Reflection. Zgodnie z jej ideą, moda to nie tylko ubrania, kroje i wzory, ale przede wszystkim odbicie rzeczywistości. To, jak zmienia się świat Fashion, i jak bardzo może nas jeszcze zaskoczyć, udowodnili nam najwybitniejsi polscy projektanci we współpracy ze znanymi markami.
Obejrzyj zdjęcia z Party Fashion Night 2023
Dużo emocji wśród publiczności wzbudził pokaz #Rethinkfashion marki Perwoll i Macieja Zienia. To hołd dla zrównoważonej mody. Projektant zaskakująco ciekawie odświeżył swoje wcześniejsze stroje, dając im drugie życie. Maciej Zień udowodnił, że wyjątkowy design, jakość i trwałość wykorzystanych tkanin oraz detali to klucz do modowego sukcesu. To także inspiracja dla nas, by wybierać mądrze i na nowo odkrywać skarby w swojej szafie. Wśród modelek znalazły się m.in. uczestniczki „Top model” – Dominika Wysocka oraz Nicole Akonchong.
Na zdjęciu od lewej: Natalia Napiórkowska (Brand Marketing Henkel), modelka Dominika Wysocka, Patricjus Ziecik (Head of Marketing Henkel), modelka Nicole Akonchong.
Backage pokazu marki Perwoll, Dominika Wysocka.
Zobacz także
O perfekcyjne fryzury na wszystkich pokazach zadbała marka Syoss i mistrz fryzjerstwa, Piotr Sierpiński. Dzięki najnowszej linii Oleo Intense włosy modelek wyglądały jak wprost z profesjonalnego salonu – błyszcząco i zdrowo. Podczas Party Fashion Night odbył się także specjalny, olśniewający pokaz marki, w którym zobaczyliśmy na wybiegu m.in. Marcelinę Zawadzką i Paulinę Krupińską.
Party Fashion Night 2023, backstage pokazu Syoss, Marcelina Zawadzka, Piotr Sierpiński
W ramach projektu #duploinspiruje marka Duplo zaprezentowało swoją niezwykłą kolekcję. Tym razem kreacje inspirowane kształtem, opakowaniem i wyjątkowym smakiem Duplo stworzyła Maja Pilarek. Projektantka umiejętnie połączyła w niej charakterystyczne dla batonika wyżłobienia z tematem odbicia. Kolekcja spotkała się z emocjonalnym przyjęciem publiczności. Kolory pobudzały wyobraźnię.
Przepiękna biżuteria, którą mogliśmy podziwiać na modelkach, pochodziła z kolekcji marki Apart. Gości i gwiazdy nie mogli oderwać oczu od wyjątkowych wzorów, które dodają elegancji i drapieżności. Marka Apart doskonale wie, jak łączyć klasykę z nowoczesnością.
Marka AA Wings of Color była odpowiedzialna na inspirujące makijaże do wszystkich pokazów. Eksperci i przedstawiciele marki doskonale wiedzieli, jakie trendy warto wykorzystać (rozświetlona cera, delikatne, pastelowe kolory, mocna kreska na oku) i jak zrobić wrażenie. Dzięki najwyższej jakości kosmetykom każdy może sam stworzyć najpiękniejsze makijaże jak z Party Fashion Night.
Marka BTL zadbała o prezenty i dobrą zabawę gości. Na zdjęciu od lewej: hostessa, Karolina Gajda (dyrektor kliniczny Działu Medycyny Estetucznej BTL), Magda Michnicka (PR Manager BTL), Łukasz Kurzela (BTL).
Strefa Glo – partner strefy chillout. Na zdjęciu od lewej: Marta Gąska, Ania Wendzikowska, Ilona Franczyk.
Goście chętnie korzystali ze strefy wypoczynku z marką Perlage. Czekały na nich orzeźwiające napoje i oryginalna ścianka marki. Od lewej: Joanna Horodyńska, Agnieszka Ścibior, Robert Kupisz i Rafał Michalak (MMC)
Od lewej: Beata Madeja (Marketing Manager Douglas Polska), Agnieszka Wicher-Szczesna (Managing Director Luxury & Lifestyle Burda Media Polska).