#BEZ Retuszu i # Inspired by Generations, czyli inspirowana pokoleniami to hasła przewodnie nowej kampanii reklamowej polskiej marki Tatuum na jesień 2016. Polska marka mocno i wytrwale prze do przodu całkowicie zmieniając swoje oblicze, jedyne czego mocno się trzyma to prostota. Nie zabrakło jej też w filmach reklamowych z modelami, z których każdy reprezentuje inne pokolenie i typ urody. Co ich łączy? Zamiłowanie do naturalności, której każdemu brakuje w dzisiejszym świecie.

Mocno retuszowane przez fotoedytorów reklamy, plakaty, sesje zdjęciowe, w magiczny sposób znikające zmarszczki, znaki charakterystyczne. Według kanonów piękna rządzących reklamą, a na pewno modą, każdy powinien być piękny, szczupły i totalnie wygładzony. Wiele marek bieliźnianych w Stanach i Australii powiedziało już nie temu trendowi i zdecydowało się na pokazanie stu procentowej kobiecości w jej różnych odsłonach, całkowicie bez pomocy Photoshopa.

Tatuum poszedł o krok dalej i podjął próbę pokazania ludzkiej twarzy nie tylko bez graficznej cenzury, ale także mimo różnic wiekowych. Co za tym idzie, kolekcja Tatuum jesień 2016 też ma za zadanie służyć młodszej i starszej klienteli, dlatego jest stonowana i minimalistyczna. To tzw. basic w każdej szafie, który można z powodzeniem zestawiać na różne sposoby. Nam bardzo podoba się jednak idea i mamy nadzieję, że w Polsce pojawi się więcej takich nieretuszowanych kampanii. Naturalność zawsze będzie trendy!