W specjalnie przygotowanych miejscach hostessy częstowały klientów Galerii świeżymi owocami i udzielały informacji o specjalnej ofercie. Odwiedziły nas tłumy. Dorota Czaja, twarz marki wręczała i podpisywała koszulki, fotografowała się z klientami na tle nowego wnętrza sklepu Troll. Wymienialiśmy też stare koszulki na nowe, proponowaliśmy specjalne zakupy z 20%rabatem. Wszyscy klienci dodatkowo otrzymali też kupon na kolejny zakup.

Nowy koncept sklepu jest niezwykle świeży i zachęcający , nawiązuje do obranego dla marki stylu Eko. Podstawowym elementem we wnętrzu jest drzewo. Meble z palet przemysłowych, wyrastająca z posadzki trawa oraz kolorowe tkaninowe jabłka tworzą klimat promujący zdrowy tryb życia. Do sali sprzedaży przylega strefa przymierzalni, której klimat kojarzy się nadmorską plażą i bardzo się podoba klientom. Kabiny mają formę budek plażowych, z sufitu zwisają oryginalne lampy, które swoją formą przypominają kawałeczki błękitnego nieba. Nad wejściem widać nowy zielony logotyp marki Troll.