To już czwarty sezon działalności Tommy`ego Hilfigera w ramach Breast Health International - akcji propagującej walkę z rakiem piersi. Tym razem, aby wesprzeć sprawę, amerykański kreator mody zaprojektował torebkę. Połowa dochodu ze sprzedaży tego ekskluzywnego produktu limitowanej serii marki Hilfiger, zostanie przeznaczona na wsparcie wspomnianej akcji charytatywnej.

Jak powszechnie wiadomo, gwiazda zachwalająca produkt to większe zyski. Po Carli Bruni oraz Helenie Christensen, to właśnie Milla Jovovich została ambasadorką wyjątkowej torebki, będącej częścią misji charytatywnej w sezonie wiosna/lato 2010. Aktorka nie ograniczyła się zresztą do wzięcia udziału w szczytnej sesji fotograficznej, ale czynnie uczestniczyła również w projektowaniu dodatku wraz z Tommym Hilfigerem, „w imię przyczynienia się do szansy na odmianę losu kobiet dotkniętych straszną chorobą”, jaką jest rak piersi. A wy, czy jesteście już gotowe na zakupy w zbożnym celu?