Nadruki różnych faktur i kolorów drewna, nowatorskie wariacje na temat męskiego garnituru, płaszcze z syntetycznych włosów, a wszystko w dwóch kontrastujących ze sobą liniach kolorystycznych – to nowa odsłona najnowszej kolekcji Mariusza Przybylskiego na wiosnę/lato 2012.   Projektant zaprezentował ją 9 września w wielkiej industrialnej hali przy ulicy Domaniewskiej na warszawskim Mokotowie, na tle oryginalnej scenografii stworzonej przez firmę Decorativos, zbudowanej z białych roślinno - geometrycznych motywów. Sporą niespodzianką okazał się finał pokazu, podczas którego na wybiegu pojawiła się Małgorzata Socha – ambasadorka marki BMW, z wdziękiem wcielając się w rolę modelki. Nie był to przypadek, ponieważ tego wieczoru marka BMW po raz pierwszy zaprezentowała dwie nowe wersje BMW serii 1 – Urban i Sport.

Pokaz  obejrzało ponad 700 gości, wśród nich wiele znanych nazwisk, m.in.: Anna Mucha, Maja Ostaszewska, Katarzyna Zielińska, Joanna Horodyńska, Maja Bohosiewicz, Beata Sadowska, Marta Krupa, Katarzyna Stankiewicz, Joanna Klimas, Ada Fijał, Anna Popek, Tomasz Kammel, Andrzej Piasek Piaseczny, Tomasz Jacyków, Filip Bobek, Andrzej Młynarczyk, Tomasz Ciachorowski, Robert Kupisz, Radzimir Dębski.

Kolekcja utrzymana była w dwóch tonacjach kolorystycznych – szarościach i czerniach z jednej strony oraz odcieniach brązów i beży, w tym połyskliwej miedzi i złota – z drugiej. Wzbogacona o intensywne odcienie miętowej zieleni. Po raz kolejny w kolekcji Przybylski wykorzystał autorskie nadruki, tym razem są to wariacje na temat struktury drewna.
„ULTRA” zawiera elementy klasyki połączone z nowoczesnymi rzeźbiarskimi formami. Z jednej strony pojawiają się bardzo miękkie drapowane elementy, które jednocześnie spłatają się z geometrycznymi, modernistycznymi wpływami. Partnerami pokazu Mariusza Przybylskiego były marki Toshiba, Skincode, BMW, Miele, Apart Cisownika Perlage, Nespresso, Chambord, Revlon