Marka hebe od samego początku zwracała i zwraca szczególną uwagę na to, aby być jak najbliżej klientek i móc odpowiadać ich oczekiwaniom. Zgodnie z tym założeniem podejmowane są działania, które mają zaangażować klientki we wspólne projekty. Jednym z takich projektów jest organizowany co miesiąc konkurs „Bądź piękna z hebe”. Jego ideą jest przekonanie klientek, że każda z nich może zostać ambasadorką marki i wziąć udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej, której efekty ukażą się na okładce magazynu hebe, na stronie internetowej, portalach społecznościowych oraz ścianach sklepów.

Konkurs skierowany jest do dziewczyn i kobiet, które nie boją się wyzwań i chcą przeżyć niezapomnianą przygodę. Uczestniczki poprzednich edycji, które znalazły odwagę, żeby wysłać zgłoszenie nie żałują swoich decyzji:
- Przede wszystkim była to dla mnie niesamowita przygoda, wysyłając zgłoszenie nie spodziewałam się, że dostanę szansę na sesję. Zdecydowanie polecam każdej kobiecie udział w konkursie "Bądź piękna z hebe". Profesjonalny team, zajmujący się mną nami od stóp do głów to wielki atut. Od tego czasu wybieram już tylko hebe – powiedziała Maria Zawada uczestniczka finału jednej z wcześniejszych edycji konkursu „Bądź piękna z hebe”. 

Rejestracja do konkursu jest bardzo prosta - wystarczy wejść na stronę hebe.pl, wypełnić formularz zgłoszeniowy i wraz z nim przesłać swoje 3 aktualne zdjęcia- ujęcie twarzy z profilu, twarzy od przodu oraz przedstawienie całej swojej sylwetki.

Celem hebe jest przekonanie swoich klientek, że każda z nich bez względu na wiek, wzrost czy kolor włosów ma potencjał, który powinna pokazać światu, a jeśli nie jest go pewna to pozwolić go z siebie wydobyć“ – powiedziała Olga Adamkiewicz, Dyrektor Marketingu i PR w JMDiF

hebe to należące do spółki Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja Sp. z o.o. nowoczesne sklepy kosmetyczne, które swoim klientom oferują starannie wyselekcjonowany, zróżnicowany asortyment oraz atrakcyjne promocje cenowe, a także produkty dostępne na wyłączność. To również niepowtarzalna atmosfera robienia zakupów oraz wysoka jakość obsługi.