Idea MIND BLOW to początek nowej La Manii – marki nie tylko glamour, ale także casualowej. Oparta na geometrycznych printach, jubilerskich metalowych detalach i nieoczywistych zestawieniach tkanin kolekcja pokazała nowy wymiar marki, która inspiruje się kobiecością i wciąż odkrywa jej kolejne oblicza.

"Chcieliśmy wywołać w widzach dreszcz emocji i tęsknotę za czystym pożądaniem", mówi reżyser filmu Xawery Żuławski, a właścicielka i dyrektor kreatywna La Manii, Joanna Przetakiewicz dodaje: "Chciałabym, aby nasz film oraz cała idea MIND BLOW pozostawiła w pamięci widzów nie tylko obraz, ale przede wszystkim refleksję – czy akceptujemy siebie, czy potrafimy przeżywać autentyczną namiętność, a może powinniśmy zmienić coś w swoim życiu, by na nowo poczuć czyste pożądanie?"

Dla podkreślenia autentyczności filmu, nie zaangażowano do niego modelek i modeli, a tzw. naturszczyków – tatuażystę „Dziksona” i stylistkę Maję Sablewską.

To interesujące posunięcie, biorąc pod uwagę styl glamour do którego marka La Mania była przez wiele sezonów mocno przywiązana. Teraz wciąż jest kobieco, jednak już nie tak grzecznie jak wcześniej.

„Oparta  na kontrastowych kolorach - bieli i czerni, geometryczna scenografia miałaza zadanie pokazać zaburzenie równowagi yin – yang w relacjach między kobietą, a mężczyzną. Czerwony, umieszczony po środku wybieg, to symbol pożądania który ma na nowo uporządkować i połączyć te dwa żywioły.”, jak czytamy w prasowej notce.

Faktycznie, sposób w jaki zorganizowano show, bo tak można określić nowy pokaz La Mania naprawdę przykuwa oko. Podobnie jak graficzna kolekcja, zobaczcie w naszej galerii!

ZOBACZ TEŻ:

KRIVAN - POKAZ KOLEKCJI ROBERT KUPISZ

BIAŁA KOSZULA - STYLIZACJE NA ŚWIĘTA 2016