Niezwykła 11. edycja Party Fashion Night przyciągnęła miłośników mody i tłumy gwiazd polskiej sceny. Nie zabrakło też przedstawicieli wielu kultowych marek modowych. Na wydarzeniu królowały przede wszystkim wyjątkowe pokazy mody, podczas których najnowsze kolekcje przedstawili utalentowani polscy projektanci. Tradycyjnie towarzyszyły im ich muzy, które zaprezentowały kreacje zaprojektowanie specjalnie na ten wyjątkowy wieczór. Polskie ikony mody nieustannie przyciągały wzrok.

Moda, która zachwyca, i plejada gwiazd sceny - Party Fashion Night 2023

Imprezę Party Fashion Night 2023 na warszawskim Torze Służewiec jak co roku otworzyła Aneta Wikariak, redaktor naczelna Party.pl. Wydarzenie zgromadziło tłumy znawców mody, twórców, artystów i najgorętszych nazwisk show-biznesu. Na wybiegu zaprezentowano aż dziesięć nowych kolekcji. Motywem przewodnim tegorocznej edycji imprezy było pojęcie Reflection. Zgodnie z jej ideą, moda to nie tylko ubrania, kroje i wzory, ale przede wszystkim odbicie rzeczywistości. To, jak zmienia się świat Fashion, i jak bardzo może nas jeszcze zaskoczyć, udowodnili nam najwybitniejsi polscy projektanci we współpracy ze znanymi markami.

Obejrzyj zdjęcia z Party Fashion Night 2023

Adrian Stykowski / Burda Media Polska

Dużo emocji wśród publiczności wzbudził pokaz #Rethinkfashion marki Perwoll i Macieja Zienia. To hołd dla zrównoważonej mody. Projektant zaskakująco ciekawie odświeżył swoje wcześniejsze stroje, dając im drugie życie. Maciej Zień udowodnił, że wyjątkowy design, jakość i trwałość wykorzystanych tkanin oraz detali to klucz do modowego sukcesu. To także inspiracja dla nas, by wybierać mądrze i na nowo odkrywać skarby w swojej szafie. Wśród modelek znalazły się m.in. uczestniczki „Top model” – Dominika Wysocka oraz Nicole Akonchong.
Na zdjęciu od lewej: Natalia Napiórkowska (Brand Marketing Henkel), modelka Dominika Wysocka, Patricjus Ziecik (Head of Marketing Henkel), modelka Nicole Akonchong.

Backage pokazu marki Perwoll, Dominika Wysocka.

 

Zobacz także:

Adrian Stykowski / Burda Media Polska

O perfekcyjne fryzury na wszystkich pokazach zadbała marka Syoss i mistrz fryzjerstwa, Piotr Sierpiński. Dzięki najnowszej linii Oleo Intense włosy modelek wyglądały jak wprost z profesjonalnego salonu – błyszcząco i zdrowo. Podczas Party Fashion Night odbył się także specjalny, olśniewający pokaz marki, w którym zobaczyliśmy na wybiegu m.in. Marcelinę Zawadzką i Paulinę Krupińską.

Adrian Stykowski / Burda Media Polska
Party Fashion Night 2023, backstage pokazu Syoss, Marcelina Zawadzka, Piotr Sierpiński

 

Adrian Stykowski / Burda Media Polska

W ramach projektu #duploinspiruje marka Duplo zaprezentowało swoją niezwykłą kolekcję. Tym razem kreacje inspirowane kształtem, opakowaniem i wyjątkowym smakiem Duplo stworzyła Maja Pilarek. Projektantka umiejętnie połączyła w niej charakterystyczne dla batonika wyżłobienia z tematem odbicia. Kolekcja spotkała się z emocjonalnym przyjęciem publiczności. Kolory pobudzały wyobraźnię.

Przedstawiciele marki Duplo. Od lewej: Sylwia Kułakowska (Country Category Marketing Manager Ferrero Polska), projektantka Maja Pilarek, Weronika Banaś (Brand Manager Ferrero Polska), Enrico Bottero (Managing Director Ferrero Polska) / Adrian Stykowski / Burda Media Polska

W strefie marki Duplo można było odpocząć, porozmawiać i spróbować pysznego batonika. / Adrian Stykowski / Burda Media Polska

 

Adrian Stykowski / Burda Media Polska

Przepiękna biżuteria, którą mogliśmy podziwiać na modelkach, pochodziła z kolekcji marki Apart. Gości i gwiazdy nie mogli oderwać oczu od wyjątkowych wzorów, które dodają elegancji i drapieżności. Marka Apart doskonale wie, jak łączyć klasykę z nowoczesnością. 

Nicole Akonchong w biżuterii Apart / Adrian Stykowski / Burda Media Polska

Niezwykłe projekty marki Apart na Party Fashion Night / Adrian Stykowski / Burda Media Polska

Niezwykłe projekty marki Apart na Party Fashion Night / Adrian Stykowski / Burda Media Polska

 

Adrian Stykowski / Burda Media Polska

Marka AA Wings of Color była odpowiedzialna na inspirujące makijaże do wszystkich pokazów. Eksperci i przedstawiciele marki doskonale wiedzieli, jakie trendy warto wykorzystać (rozświetlona cera, delikatne, pastelowe kolory, mocna kreska na oku) i jak zrobić wrażenie. Dzięki najwyższej jakości kosmetykom każdy może sam stworzyć najpiękniejsze makijaże jak z Party Fashion Night.  

Od lewej: Dorota Soszyńska (OCEANIC) i Robert Kupisz / AKPA

Magda Pieczonka, makijażystka, ambasadorka marki AA Wings of Color. / AKPA

 

Adrian Stykowski / Burda Media Polska

Marka BTL zadbała o prezenty i dobrą zabawę gości. Na zdjęciu od lewej: hostessa, Karolina Gajda (dyrektor kliniczny Działu Medycyny Estetucznej BTL), Magda Michnicka (PR Manager BTL), Łukasz Kurzela (BTL). 

Aneta Wikariak, Magda Michnicka BTL / AKPA

 

Adrian Stykowski / Burda Media Polska

Strefa Glo – partner strefy chillout. Na zdjęciu od lewej: Marta Gąska, Ania Wendzikowska, Ilona Franczyk.

Strefa chwill Glo - partnera Party Fashion Night / Adrian Stykowski / Burda Media Polska

Strefa chill marki Glo / AKPA

 

AKPA

Goście chętnie korzystali ze strefy wypoczynku z marką Perlage. Czekały na nich orzeźwiające napoje i oryginalna ścianka marki. Od lewej: Joanna Horodyńska, Agnieszka Ścibior, Robert Kupisz i Rafał Michalak (MMC)

Edyta Zając / AKPA

Klaudia Halejcio / AKPA

Dorota Gardias / AKPA

 

Adrian Stykowski / Burda Media Polska

Od lewej: Beata Madeja (Marketing Manager Douglas Polska), Agnieszka Wicher-Szczesna (Managing Director Luxury & Lifestyle Burda Media Polska).