Polka Monika Lenarczyk w kampanii Zara

Cztery mamy, cztery historie, jeden wspólny cel: dobrze wychować swoje dzieci. Dla każdej z tych mam ich dziecko jest najważniejsze na świecie. Tak zaczyna się historia przedstawiona przez hiszpańską markę Zara na Dzień Matki 2018. Wybrano cztery kobiety z różnych stron świata, w tym Polkę Monikę Lenarczyk, mamę czterech dziewczynek i popularną fotografkę lifestyle na Instagramie.

To nie pierwszy raz, kiedy Zara decyduje się na współpracę z Moniką Lenarczyk, kiedyś właścicielką bloga Kaszka z mlekiem. Na swoim koncie na Instagramie regularnie pokazuje rodzinne życie, podróże i małe oraz te duże radości. Mało kto, tak jak ona potrafi uchwycić piękno w drobnych gestach. Nie wspominając o zamiłowaniu do designu, ponieważ cała rodzina fotografowana jest w przepięknych wnętrzach.

Dzień Matki 2018 w Zara

Dzień Matki 2018 w Zara to także historie trzech innych kobiet - mieszkającej w Sevilli Hiszpanki Reginy, która w kampanii występuje ze swoją córką Reginą, Haruny z małą Hannah (Amerykanka azjatyckiego pochodzenia na stałe mieszkająca w Los Angeles) i Sai z Nowego Jorku, która opowiada o miłości do córeczki London.

Zdjęciom towarzyszy wzruszający film, w którym mamy i dzieci (każdy w swoim ojczystym języku) opowiadają o tym, za co cenią i kochają się najbardziej, jak wygląda ich relacja.

My jesteśmy absolutnie zachwycone kampanią na Dzień Matki z Zara, bo dostarcza nie tylko estetycznych wrażeń, ale przede wszystkim totalnie wzrusza. Wspaniała!