Kate Moss jest jedną z ikonicznych wręcz postaci w branży mody i jedną z pierwszy super modelek, które naśladowały miliony dziewczyn. Jej rockowy styl, szaleństwa młodości, związki z niegrzecznymi chłopcami (w tym z Johnnym Deppem i uzależnionym od narkotyków Petem Doherty) były przez długi czas pożywką dla mediów.

Niewątpliwie pod dużym wrażeniem jej image'u jest też polska marka Reserved, która zaprosiła Kate Moss do współpracy przy jesienno-zimowej kampanii. Ostatnio w Londynie agencja Warsaw Creatives robiła zdjęcia do nowej odsłony kolekcji brandu. Reserved, należący do koncernu LPP, od wielu sezonów stawia na duże nazwiska w kampaniach. Jakiś czas temu twarzą męskiej kolekcji był syn Davida i Victorii Beckham, Brooklyn Beckham, w kampaniach występowała też eks partnerka Micka Jaggera, Jerry Hall z córkami Georgią May Jagger i Lizzy Jagger; Cara Delevigne czy Freja Beha Erichsen.

To jedna z niewielu polskich firm, która ma taki rozmach i przede wszystkim budżet na gwiazdy światowego formatu. Kate Moss może się okazać strzałem w dziesiątkę, choć lata imprezowania dały jej się nieco we znaki. Niemniej, wciąż jest ikoną stylu, którą uwielbiamy oglądać, a kolekcje tworzone przez nią dla różnych marek np. Longchamp, sprzedają się na pniu.