KAMPANIA BOHOBOCO WIOSNA-LATO 2015
Dwie niezwykłe kobiety - top modelka Magdalena Jasek oraz
charyzmatyczna aktorka Helena Norowicz bohaterkami najnowszej kampanii BOHOBOCO. Zobaczcie!

Kamil Owczarek oraz Michał Gilbert Lach udowadniają, że dzisiejsza moda adresowana jest do wszystkich kobiet, niezależnie od ich wieku.
"Tworząc najnowszą kolekcję chcieliśmy pokazać i jednocześnie podkreślić, że współczesna moda zaciera granice wieku. Każda kobieta może czuć się świetnie w naszych projektach, być kobietą BOHOBOCO".
Dla Pani Heleny, debiutującej w 1959 roku na deskach Teatru Klasycznego i muzy Jerzego Szajny, udział w kampanii BOHOBOCO był nowym doświadczeniem. "Muszę przyznać, że na planie czułam się znakomicie. Profesjonalna i wyrozumiała ekipa sprawiła, że czułam się pewnie i zapomniałam o wszystkich swoich niepokojach, związanych z wiekiem i brakiem doświadczenia. Pomimo wielogodzinnej pracy na planie, następnego dnia obudziłam się naładowana pozytywną energią" - wspomina Pani Helena.
To już kolejna kampania marki z Magdalenę Jasek. "Cieszymy się, że nadal możemy pracować z Magdą. To ceniona na całym świecie top modelka, która mimo niezwykle napiętego kalendarza zawsze z przyjemnością podchodzi do każdego nowego projektu".

Kolekcja to jak zwykle duża dawka klasyki w ultrakobiecym wydaniu. Kolory stonowane, czasami zestawione w kontrasty (czerń-biel). Zobaczcie tylko buty!
Jak się Wam podoba?

1 z 5

Kampania_BOHOBOCO_SS15_002
2 z 5

Kampania_BOHOBOCO_SS15_003
3 z 5

Kampania_BOHOBOCO_SS15_004
4 z 5

Kampania_BOHOBOCO_SS15_006
5 z 5

Kampania_BOHOBOCO_SS15_008
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Wakacje nad morzem w Grano Hotel Solmarina – relaks, natura i słońce!
Współpraca reklamowa
Neuropeptydy w kosmetyczce. Technologia, która zatrzymuje czas
Współpraca reklamowa
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa