Zalando w warszawskim metrze

Sprzedaż internetowa nieustannie się rozwija. Coraz częściej od chodzenia godzinami po galeriach wolimy w kilka kliknięć zamówić to, czego potrzebujemy. Szczególnie jeśli dostępna jest darmowa dostawa i darmowe zwroty. Zakupy w internecie już dawno przestały być niepewne. Jedną z firm, którą Polacy uwielbiają za niesamowicie wygodne zakupy internetowe jest Zalando. Teraz firma postanowiła pokazać, że ubrania, które ma w ofercie są odpowiednie dla wszystkich, niezależnie od grubości portfela. Coś dla siebie odnajdą eleganckie kobiety, sportowcy, czy Ci którzy lubią eksperymentować z modą. W najnowszej sesji przedstawiają ubrania w każdym stylu i na każdą kieszeń. Tłem do  zdjęć Marcina Kempskiego zostało warszawskie metro i dworzec centralny, co jak sam przyznał, było nieprzypadkowe.

- Cieszę się, że wykorzystaliśmy przestrzeń stacji kolejowych i wnętrze pociągu. Te dostępne i otwarte dla wszystkich miejsca.

Zalando pokazuje przekrój stylów

Na zdjęciach kampanii zobaczymy znane osoby w różnym wieku. Są wśród nich Adam Kaszewski, Gosia Gepner, Olga Sikorska, Olaf Chuszno i Iga Górecka. Ich stylizacje wahają się od codziennych i miejskich do imprezowych i eleganckich. Do ich stworzenia użyto marek, które Polacy najczęściej kupują, a które niekoniecznie muszą być ‘premium’. Wypuszczony został również spot kampanii, na którym widzimy podróżujących metrem ubranych w różnych stylach.

Zalando na każdą kieszeń

Badania przeprowadzone przez markę na polskim rynku pokazują, że Polacy często łączą modę z wydawaniem dużej ilości pieniędzy. W swojej nowej kampanii „Kto powiedział, że Zalando jest nie dla wszystkich?” firma postanowiła pokazać, że w swojej ofercie ma również modne ubrania z niższą ceną na metce.

- Celem naszej kampanii, jest pokazanie, że moda i najnowsze trendy są dostępne dla wszystkich, niezależnie od pochodzenia, płci, stylu, a także budżetu. Jesteśmy przekonani, że ta różnorodna oferta umożliwi nam, pozostać pierwszym miejscem, do którego trafiają Polacy, gdy myślą o modzie.

My jesteśmy zachwyceni najnowszym spotem i zdjęciami marki. Co Wy o nich sądzicie?