Zalando dla wszystkich: pokaz mody w warszawskim metrze
Nowa kampania marki Zalando przekonuje Polaków, że moda może być dla każdego i na każdą kieszeń. Na nowych zdjęciach pojawia się wiele znanych osób, pozujących w warszawskim metrze. Co jeszcze wiemy o kampanii „Kto powiedział, że Zalando jest nie dla wszystkich?”?
Zalando w warszawskim metrze
Sprzedaż internetowa nieustannie się rozwija. Coraz częściej od chodzenia godzinami po galeriach wolimy w kilka kliknięć zamówić to, czego potrzebujemy. Szczególnie jeśli dostępna jest darmowa dostawa i darmowe zwroty. Zakupy w internecie już dawno przestały być niepewne. Jedną z firm, którą Polacy uwielbiają za niesamowicie wygodne zakupy internetowe jest Zalando. Teraz firma postanowiła pokazać, że ubrania, które ma w ofercie są odpowiednie dla wszystkich, niezależnie od grubości portfela. Coś dla siebie odnajdą eleganckie kobiety, sportowcy, czy Ci którzy lubią eksperymentować z modą. W najnowszej sesji przedstawiają ubrania w każdym stylu i na każdą kieszeń. Tłem do zdjęć Marcina Kempskiego zostało warszawskie metro i dworzec centralny, co jak sam przyznał, było nieprzypadkowe.
- Cieszę się, że wykorzystaliśmy przestrzeń stacji kolejowych i wnętrze pociągu. Te dostępne i otwarte dla wszystkich miejsca.
Zalando pokazuje przekrój stylów
Na zdjęciach kampanii zobaczymy znane osoby w różnym wieku. Są wśród nich Adam Kaszewski, Gosia Gepner, Olga Sikorska, Olaf Chuszno i Iga Górecka. Ich stylizacje wahają się od codziennych i miejskich do imprezowych i eleganckich. Do ich stworzenia użyto marek, które Polacy najczęściej kupują, a które niekoniecznie muszą być ‘premium’. Wypuszczony został również spot kampanii, na którym widzimy podróżujących metrem ubranych w różnych stylach.
Zalando na każdą kieszeń
Badania przeprowadzone przez markę na polskim rynku pokazują, że Polacy często łączą modę z wydawaniem dużej ilości pieniędzy. W swojej nowej kampanii „Kto powiedział, że Zalando jest nie dla wszystkich?” firma postanowiła pokazać, że w swojej ofercie ma również modne ubrania z niższą ceną na metce.
- Celem naszej kampanii, jest pokazanie, że moda i najnowsze trendy są dostępne dla wszystkich, niezależnie od pochodzenia, płci, stylu, a także budżetu. Jesteśmy przekonani, że ta różnorodna oferta umożliwi nam, pozostać pierwszym miejscem, do którego trafiają Polacy, gdy myślą o modzie.
My jesteśmy zachwyceni najnowszym spotem i zdjęciami marki. Co Wy o nich sądzicie?
1 z 14

Zalando
2 z 14

Zalando
3 z 14

Zalando
4 z 14

Zalando
5 z 14

Zalando
6 z 14

Zalando
7 z 14

Zalando
8 z 14

Zalando
9 z 14

Zalando
10 z 14

Zalando
11 z 14

Zalando
12 z 14

Zalando
13 z 14

Zalando
14 z 14

Zalando
Polecane
SHEIN otwiera sezon letni hucznym pokazem mody na Ibizie i zaprasza do wspólnej zabawy
Współpraca reklamowa
Więcej zieleni w warszawskich szkołach. P&G zamienia szkolne podwórka w zielone enklawy
Współpraca reklamowa
„Dla mojej mamy tofucznica to warszawska fanaberia. Według niej jestem niszczycielką tradycji, bo gardzę schabowym”
„Warszawska delegacja była dla mnie ekscytującą odskocznią od nudnego małżeństwa. Szybko powinęła mi się jednak noga”
Party Fashion Night 2023: zobacz wyjątkowe pokazy mody polskich projektantów i największe gwiazdy show-biznesu
Cytaty dla tych, którzy lubią, gdy wszystko ma sens. Zodiakalne Panny odczytają ten przekaz w stu procentach
Horoskop miłosny na luty 2025 dla wszystkich znaków zodiaku. Nie tylko Ryby wpadną w sidła Amora
Horoskop na Blue Monday 2025. Nie dla wszystkich będzie to najbardziej dołujący dzień w roku
„Córka pozowała na warszawską influencerkę, a w domu miała chlew. Zamiast kwiatków – brudne gary i odór zgnilizny”
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Co zabrać na wakacje z dzieckiem?
Współpraca reklamowa
Chmiel – zielony bohater urody, zdrowia i smaku
Współpraca reklamowa
Wakacje nad morzem w Grano Hotel Solmarina – relaks, natura i słońce!
Współpraca reklamowa
Neuropeptydy w kosmetyczce. Technologia, która zatrzymuje czas
Współpraca reklamowa
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa