Ćwiczenia na cellulit - jak zrobić trening pośladków w domu?

Ćwiczenia to jeden z najskuteczniejszych sposobów na cellulit i ujędrnienie pośladków. I wcale nie trzeba brać udziału w internetowych wyzwaniach pokroju "squat challenge", które zmuszają nas do wykonywania setek powtórzeń. Jak przekonuje trenerka personalna, Marta Gorąca, wystarczy 11 minut ćwiczeń i utrzymanie regularności w treningach. Jakie ćwiczenia na pośladki pomogą w krótkim czasie osiągnąć efekty? Zaczynamy od kilku wariantów przysiadów. Ważniejsze od ilości powtórzeń jest poprawne wykonywanie ćwiczeń. Zacznij od postawy ciała. Stajemy w rozkroku, z lekko napiętym brzuchem i wyprostowanym kręgosłupem. Wypychając biodra do przodu uważaj, by nie zginać kręgosłupa w odcinku piersiowym ani lędźwiowym.

Trening pośladków w domu może wydawać się trudny. Marta Gorąca pokazuje, że jest wręcz odwrotnie. Jej ćwiczenia na wzmocnienie mięśni pośladków pozwolą nam zobaczyć niesamowite efekty. Kluczem jest oczywiście systematyczność i skrupulatność. Nasza seria treningów z Martą Gorącą rozpoczyna się od ośmiominutowej rozgrzewki, którą warto uzupełnić o ćwiczenia pośladków. Pełen trening pośladków znajduje się w wideo poniżej:

Przeczytaj też:Posiłek przed treningiem: co i kiedy należy zjeść przed ćwiczeniami?

Marta Gorąca – trener personalny i pasjonatka zdrowego trybu życia

Marta Gorąca z zawodu jest trenerem personalny, pasjonatką zdrowego stylu życia, aktywności fizycznej. Jej misją jest dzielenie się tymi wartościami motywowanie do lepszego tryby życia jako drogi do lepszego samopoczucia, zdrowia fizycznego i psychicznego. Motto Marty to „Everything is a choice”. Uczy słuchania siebie, swoich potrzeb i reagowania na nie. Dbania o siebie holistycznie. Przez trening i zdrowy styl życia do szczęścia i harmonii.

Przeczytaj też:Jak szybciej wrócić do formy? 5 sposobów, żeby twój trening był efektywniejszy