Trendy wiosna lato 2016 w makijażu
Koniecznie zobaczcie, które trendy wiosna lato 2016 w makijażu warto przetestować na własnej skórze w nadchodzącym sezonie. Zrobiłyśmy wiosenny przegląd!

MAT CZERWIENI
Czerwone usta to klasyk sezonu, jednak wiosną 2016 będą miały kilka odcieni. Królują pomadki matowe, lekko przygaszone, które wyglądają najlepiej zestawione z gładką skórą. Do tego bardzo delikatny makijaż oczu i voilà. Idealny makijaż na co dzień.
FEERIA BARW NA POWIEKACH
Oczy mówią o nas naprawdę wiele. Wiosna lato 2016 upłyną pod znakiem mocnego, wyrazistego koloru. Aby uniknąć papuziego efektu, warto postawić na dwa zbliżone do siebie kolory, np. żółty i zielony. Można też sięgnąć po turkusową lub czerwoną kredkę (w tym przypadku powinna iść solo).
RZĘSY JAK PAJĄKI
Lata 60. powracają! Najmodniej wytuszowane rzęsy to rzęsy posklejane i z grubą warstwą tuszu. Mogą być też doklejone. Makijażyści na pokazach dzieli rzęsy modelek na trzy części, nakładając szczoteczką różne kolory tuszu – od tradycyjnej czerni po odcienie niebieskiego i maksymalnie podkręcili. Dla fanek stylu vintage jak znalazł.
SKÓRA MUŚNIĘTA SŁOŃCEM
Trend na lekko opaloną bronzerem skórę, z odrobiną rozświetlacza na kościach policzkowych oraz nad ustami nigdy nie wyjdzie z mody. Jeśli odpowiednio zblendujemy naturalny bronzer, nasza skóra będzie muśnięta słońcem przez cały sezon wiosna lato 2016. Pamiętajcie tylko, żeby nie przesadzać z ilością kosmetyków, w nadchodzącym sezonie modna jest przede wszystkim naturalność.
TOTALNE ROZŚWIETLENIE
Sprawia, że skóra wygląda całkiem sauté. Rozświetlamy ją stopniowo, zaczynając od przestrzeni tuż nad kośćmi policzkowymi, a na dołeczku tuż nad ustami kończąc. Rozświetlacz np. w sztyfcie można też dodać pomiędzy brwiami. Żeby uniknąć zbytniej bladości, dobieramy odpowiedni odcień różu. Sekret? Idealny odcień to taki, który masz naturalnie, gdy się czerwienisz.
Modne paznokcie wiosna 2016
1 z 4

af-vandervorst-2048-ss16-pw_high3
2 z 4

hbz-ss2016-trends-makeup-bronze-kors-bks-i-rs16-2281
3 z 4

m-katranzou-2031-ss16-pw_high3
4 z 4

v-westwood-2010-ss16-pw_high2
Polecane
„Wiosenne porządki w tym roku zaczęłam od męża. Już ja urządzę temu patentowanemu leniowi pierwszy dzień wiosny”
„Nad morzem w Kołobrzegu zjadłam najdroższą zupę życia. W cenie było pyszne jedzenie i wspomnienie, które wraca co lato”
„1 dzień wiosny świętowałam w objęciach sąsiada. Wiosenne porządki zakończą się na porodówce, tylko co na to mąż?”
„Wakacje z teściową to był najgorszy pomysł na lato. Nasze relacje szybko się popsuły jak czereśnie w upał”
„Wśród krzewów hortensji poczułam miętę do przyjaciela. Mężatka też ma prawo poczuć się jak w pierwszy dzień wiosny”
„W Święta straciłam grunt pod nogami. Przed laty rzucił mnie dla innej, a teraz dzwoni, bo figle mu w głowie”
„Przez tę 1 noc od 20 lat kiszę się w kłamstwie. Nie potrafię wyznać mężowi, kto przed laty zasiał we mnie nasionko”
„Tej wiosny rozkwitły nie tylko żonkile. Moje serce zaliczyło powrót do przeszłości, ale niczego nie żałuję”
„Wygrałam górę pieniędzy i zainwestowałam w wiejski dom w lesie. Ale moja sielanka skończyła się szybciej niż lato”
„Z młodym ogrodnikiem liczyłam na coś więcej, niż tylko pielenie chwastów. Ta wiosna była bolesną miłosną lekcją”
„Teściowa uważa moją nastoletnią córkę za grzesznicę. Makijaż i randki z chłopakami to dla niej droga do potępienia”
„Posadziłam pod blokiem petunie, ale to we mnie coś zakiełkowało. Emerytura okazała się dla mnie wiosną życia”
„Czerwona szminka na kołnierzu koszuli męża wszystko zdradziła. Zamiast wiosny, zrobię mu z życia jesień średniowiecza”
„Wiosną skończyłam 40 lat i chciałam zacząć korzystać z życia. Niestety, mąż szybko pokrzyżował moje plany”
Sledging to trend związkowy, który będzie królował aż do wiosny. Ale taka relacja prowadzi donikąd
Pierwszy w Polsce pop-up store SHEIN już otwarty. Rozkwitnij z SHEIN na wiosnę
Współpraca reklamowa
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Prosto z BBC Proms w Bristolu na Future Festival we Fromborku
Współpraca reklamowa
Co zabrać na wakacje z dzieckiem?
Współpraca reklamowa
Chmiel – zielony bohater urody, zdrowia i smaku
Współpraca reklamowa