Jak go zaskoczyć na Dzień Chłopaka?
Czym uszczęśliwić mężczyzn? To pytanie zadają sobie bliscy za każdym razem, gdy mają wybrać „męski” prezent.

Dzień Chłopaka już 30 września – to doskonała okazja dla „drugich połówek”, by pokazać jak bardzo im zależy na „połówce pierwszej”. Czym jednak uszczęśliwić mężczyzn? To pytanie zadają sobie bliscy za każdym razem, gdy mają wybrać „męski” prezent na Dzień Ojca, Boże Narodzenie czy też urodziny. Rozterki spędzają im sen z powiek, budzą detektywistycznego ducha i zmuszają do podstępów. Często próby kończą się fiaskiem i panowie zostają z upominkiem w postaci mało oryginalnej pary skarpetek.
Niespodzianki, jeśli trafione, są źródłem wspomnień, śmiechu, a często także wzruszenia. Często wymagają przygotowań, cierpliwości i kreatywnego ducha, jednak pozytywna reakcja bliskiej osoby jest tego warta. Potwierdzają to wyniki badań, z których wynika, że najlepszym prezentem dla partnera zarówno wg kobiet, jak i mężczyzn byłaby nietypowa niespodzianka, która na długo pozostanie w pamięci. Na drugim miejscu panowie wskazali na coś praktycznego (37%), natomiast na trzecim - „coś ładnego, czego nie kupiliby sobie sami” (19%). Kobiety natomiast chętniej ufundowałyby chłopakom upominek, na który samodzielnie nie wydaliby pieniędzy tak chętnie (30%). Jednocześnie aż 26% kobiet sprawiłoby mężczyznom coś praktycznego.
Czego pragną mężczyźni? Wyjechać!
Choć obie płcie są zgodne co do tego, że niespodzianka byłaby najlepszym prezentem, schody zaczynają się, gdy analizujemy poszczególne pragnienia mężczyzn. Okazuje się, że tylko w niewielkim stopniu kobiety są w stanie przewidzieć prawdziwe potrzeby chłopaków i sprawić, że niespodzianka będzie udana. Panowie i panie zgadzają się jednak w kwestii wycieczki. Dla ponad jednej czwartej badanych wyjazd byłby priorytetowym wydatkiem w przypadku wolnych środków. Jednocześnie 26% kobiet najchętniej wydałaby właśnie na ten cel posiadaną wolną kwotę.
Czuły barbarzyńca
Kultura również zajmuje wysokie miejsce w hierarchii potrzeb mężczyzn. 18% wydałoby 750zł na bilety na koncert a 14% na książki, podczas gdy tylko 7% pań zainwestowałoby w tego typu upominek dla partnera. Na drugim miejscu listy życzeń panów znalazła się nauka języka obcego. Aż 19% z nich chciałoby zainwestować w samorozwój, podczas gdy tylko 5% kobiet pomyślałoby o sfinansowaniu nauki dla partnera. Panie zdecydowałyby się raczej na podarowanie roweru lub innego sprzętu sportowego (11%), zapominając przy tym o potrzebie ukulturalnienia się partnerów. Panowie nie myślą jednak tylko o sobie. 16% mężczyzn chciałoby wydać wolne środki na wyjście do dobrej restauracji. Dobrą wiadomością dla nich jest również to, że panie w drugiej kolejności pomyślałyby o prezencie dla partnera z okazji urodzin (17%).
Polecane
„W prezencie na Dzień Matki dostałam szampon do blondu. Nawet miły gest, gdyby nie to, że jestem brunetką”
„Mąż znikał na delegacjach, a ja kisiłam się w samotności. Gdy postanowiłam go zaskoczyć, odkryłam podwójną zdradę”
„W prezencie na Dzień Matki dostałam szampon do blondu. Nawet miły gest, gdyby nie to, że jestem brunetką”
„Mąż znikał na delegacjach, a ja kisiłam się w samotności. Gdy postanowiłam go zaskoczyć, odkryłam podwójną zdradę”
Wyślij SMS do kogoś bliskiego. Takie życzenia na dzień dobry wprawią go w pozytywny nastrój
„Prezent dla syna na Dzień Dziecka pomógł mi wybrać sąsiad, a nie mąż. Może wyręczy go też w innych obowiązkach?”
„Myślałam, że mój facet ma kochankę. Gdy wyznał mi prawdę, było mi wstyd, że posądzałam go o najgorsze”
„Kupiłam tacie marzenie każdego majsterkowicza na Dzień Ojca. Mógł zbudować między nami most, ale on wolał go pogrzebać”
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Wakacje nad morzem w Grano Hotel Solmarina – relaks, natura i słońce!
Współpraca reklamowa
Neuropeptydy w kosmetyczce. Technologia, która zatrzymuje czas
Współpraca reklamowa
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa