Co zamiast seksu?
Mężczyznom ciężko sobie wyobrazić zupełną wstrzemięźliwość, ale kobiety potrafią sobie brak seksu wynagrodzić innymi przyjemnościami.

Seks na początku związku jest czymś naturalnym, trudno nam od siebie oderwać dłonie (i nie tylko dłonie...) i chcemy spędzać sam na sam każdą chwilę. Z czasem jednak temperatura stygnie, co nie znaczy że się nie kochamy. Różni ludzie z równych powodów uprawiają seks, od chęci zbliżenia się do siebie, przeżycia orgazmu po uprawianie seksu z nudów czy z chęci manipulowania drugą osoba.
Coraz więcej osób rezygnuje jednak z seksu w ogóle twierdząc że już ich nie interesuje i nie mają na niego czasu. W zamian poświęcają się pracy zawodowej. W Japonii zostało to nawet nazwane już syndromem celibatu. Wiele osób uważa też że seks jest zwyczajnie nudny i już nie chce im się go uprawiać.
W zamian za to serwują sobie inne przyjemności. Okazuje się, że szczególnie Amerykanki chętnie wymienią łóżkowe igraszki na oglądanie telewizji, zakupy a szczególnie sen (dotyczy to zwłaszcza młodych mam).
Seksuolodzy alarmują, że takie działania nie wnoszą do związku nic dobrego, jeśli utrzymują się przez dłuższy czas. Często prowadzą do zdrad i frustracji. Jeśli więc twój partner nadal cie pociąga znajdź dla niego czas. Jeśli zaś to przez niego nie masz ochoty na seks, zastanów się jak to rozwiązać. U kobiet będących w stałym, bezpiecznym związku często spada libido, natomiast u panów cały czas utrzymuje się na tym samym poziomie, co może rodzić konflikty.
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Wakacje nad morzem w Grano Hotel Solmarina – relaks, natura i słońce!
Współpraca reklamowa
Neuropeptydy w kosmetyczce. Technologia, która zatrzymuje czas
Współpraca reklamowa
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa