5 RZECZY, które musisz wiedzieć zanim powiesz TAK
Zanim zgodzisz się przyjąć zaręczynowy pierścionek, powinnaś wiedzieć jak najwięcej o sobie i swoim partnerze.

Być może sądzicie, że o swojej drugiej połówce wiecie już wszystko, jednak zanim zgodzicie się przyjąć zaręczynowy pierścionek i powiedzieć sakramentalne „tak”, warto zadać mu jeszcze 5 ważnych pytań. Według amerykańskiej psycholog Terri Orbuch istnieje „5 prostych kroków, żeby zamienić związek z dobrego na świetny”.
„Kiedy jesteś z kimś zaręczona, powinnaś wiedzieć kilka podstawowych rzeczy - choćby dlatego, że komunikacja, otwartość i zaufanie to najmocniejsze podstawy zdrowego związku.”, mówi Orbuch.
5 RZECZY, KTÓRE POWINNAŚ WIEDZIEĆ
1. 1 1. JAKIE JEST JEGO ZDANIE NA TEMAT DZIECI
To nie jest rozmowa, którą powinnaś przeprowadzać po wzięciu ślubu. Najpierw dowiedz się jakie oczekiwania macie oboje wobec posiadania dzieci. Sprawdź, czy Twój partner chciałby je mieć. Potem dowiedz się ile i kiedy. Zapytaj również czy wyobraża sobie wziąć urlop tacierzyński w pracy i jak ma wyglądać podział ról rodziców.
2. CZY DZIELICIE TE SAME WARTOŚCI
Od rodziny po religię i wartości życiowe – ważne, żebyście mieli podobny pogląd na świat, żeby obyło się bez zaskoczeń. Powinniście mieć podobne cele i grać do jednej bramki, bez strzelania samobójów.
3. STATUS MATERIALNY TWOJEGO PARTNERA
Wiemy oczywiście, że pieniądze szczęścia ani miłości nie dają, a uczucie jest najważniejsze, ale „podobny finansowy pułap partnerów jest istotny”, mówi psycholog Terri Orbuch. Sugeruje także, żeby zapytać partnera o wspólny rachunek bankowy i pytanie ile dokładnie zarabia. Lepiej dzielić we dwoje ciężar finansowy, zwłaszcza, że to właśnie pieniądze są najczęstszym powodem kłótni wśród par.
4. DOBRY SEKS JEST WAŻNY
Zapytaj sama siebie czy jesteście dopasowani w łóżku? Macie podobne upodobania, doświadczenia i potraficie więcej dawać niż brać? „Jeśli znasz i rozumiesz seksualne potrzeby twojego partnera, zawsze będzie to podstawa silnej więzi”, komentuje psycholożka.
5. ZAANGAŻOWANIE PARTNERA W PRACĘ
Nie możesz poślubić kogoś, kto już jest w małżeńskiej relacji ze swoją pracą. Sprawdzaj sygnały – czy twój partner znajduje balans pomiędzy domem a pracą? Jeśli nie – zastanów się czy dasz radę spędzać większość swojego czasu samotnie.
PRZECZYTAJ TAKŻE:
SEKS WRZUCONY W GRAFIK, CZY TO MA SENS?
TINDER ROBI Z NAS SZTUKĘ MIĘSA
Polecane
„Rodzina ukochanego traktowała mnie jak śmiecia. Gdy poznałam powód, mój świat wywrócił się do góry nogami”
„Na pogrzebie ojca bracia odstawili taką szopkę, że rodzina będzie wspominać latami. Wstyd mi, że jesteśmy spokrewnieni”
„Rodzina ukochanego traktowała mnie jak śmiecia. Gdy poznałam powód, mój świat wywrócił się do góry nogami”
„Na pogrzebie ojca bracia odstawili taką szopkę, że rodzina będzie wspominać latami. Wstyd mi, że jesteśmy spokrewnieni”
Zanim rozpocznie się jesień, zrób 1 rzecz. Tak zapewnisz sobie pomyślność losu aż do końca roku
„W tajemniczym telefonie odkryłam brudne sekreciki męża. Ten drań tłumaczył się, że to dla naszego dobra”
„Mama wykreśliła mnie z testamentu. Sądziłam, że mnie nie kocha, ale gdy poznałam powód, włosy stanęły mi dęba”
„Na komunii córki zjawił się nieproszony gość. Od razu poznałam twarz, która zrobiła z mojego życia piekło”
Lenistwo nie bierze się znikąd. O czym powinnaś wiedzieć, zanim ocenisz innych lub siebie?
„Teść zamieszkał z nami i zrobił z naszego życia piekło. Nie sądziłem, że może być tak podły”
„Przy grobie ojca spotkałam obcego faceta. To, co mi zdradził, było jak gwóźdź do mojej trumny”
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Wakacje nad morzem w Grano Hotel Solmarina – relaks, natura i słońce!
Współpraca reklamowa
Neuropeptydy w kosmetyczce. Technologia, która zatrzymuje czas
Współpraca reklamowa
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa