Prezentacja nowości zegarkowych LONGINES
Szwajcarska marka Longines przygotowała prezentację prasową swoich nowości zegarkowych. W atmosferze elegancji, w gronie przyjaciół marki, celebrowała premierę nowych modeli zegarków dla kobiet i mężczyzn.
Prezentacja zegarków odbyła się we wtorek, 22 maja, w Apartamencie Pokazowym Park Lane przy Łazienkach Królewskich. W eleganckich wnętrzach Apartamentu zostały zaprezentowane tegoroczne nowości zegarkowe Longines: kolekcje Record, Conquest V.H.P., Hydroconquest, La Grande Clasique i Master Collection. Wszystkie kolekcje łączy charakterystyczna dla marki Longines elegancja, jakość i techniczna doskonałość. Większość modeli jako nowość proponuje szlachetny niebieski kolor, który zagościł na tarczach i paskach zegarków Longines.
Motywem przewodnim wydarzenia było przedstawienie marki Longines i jej zaangażowania w chronometraż sportów jeździeckich, takich jak skoki przez przeszkody czy wyścigi konne. Nie zabrakło akcentów i detali, które promowały znany już slogan marki Longines: Elegance is an attitude.
Na uroczyste spotkanie przybyli dziennikarze, redaktorzy mody oraz styliści czołowych polskich magazynów, jak również gwiazdy i blogerzy. Wśród nich: Karolina Ferenstein Kraśko, modelka Marta Dyks, Maja Bohosiewicz, aktorka Magdalena Lamparska, blogerka What Anna Wears, blogerka Style On czy właścicielka agencji Avant Małgorzata Leitner.
O wyjątkową atmosferę zadbał dom szampański Veuve Clicquot, który jest synonimem nowoczesnego i spontanicznego stylu życia z przymrużeniem oka. Goście mieli okazję spróbować Veuve Clicqout Brut, w którego bukiecie znajdują się aromaty białych owoców i rodzynek dopełnione nutami wanilii oraz francuskiej brioszki.
Goście bawili się przy dźwiękach muzyki na żywo oraz częstowali się poczęstunkiem przygotowanym przez warszawską restaurację Merliniego, która od wielu lat rekomendowana jest w przewodniku Michelin.
Domem marki Longines od 1832 roku jest szwajcarskie miasteczko Saint-Imier. Wysoki poziom zegarmistrzowskiego rzemiosła Longines opiera się na poszanowaniu tradycji, zasad elegancji oraz dążeniu do jak najwyższej wydajności. Longines od pokoleń służy, jako oficjalny chronometrażysta imprez sportowych o randze światowej oraz jest cenionym partnerem międzynarodowych federacji sportowych. Marka jest znana z wyjątkowej elegancji swoich czasomierzy. Longines jest członkiem Swatch Group Ltd., wiodącego producenta zegarków na świecie. Uskrzydlona klepsydra, to emblemat marki obecnej w ponad 150 krajach na całym świecie.
Materiał promocyjny
1 z 14

Longiness Press Day
2 z 14

Longiness Press Day
3 z 14

Longiness Press Day
4 z 14

Longiness Press Day
5 z 14

Longiness Press Day
6 z 14

Longiness Press Day
7 z 14

Longiness Press Day
8 z 14

Longiness Press Day
9 z 14

Longiness Press Day
10 z 14

Longiness Press Day
11 z 14

Longiness Press Day
12 z 14

Longiness Press Day
13 z 14

Longiness Press Day
14 z 14

Longiness Press Day
Polecane
„Nasz związek był cudowny, ale do czasu. Gdy Marcel zaprosił mnie na prezentację garnków, nie pozostała mu dłużna”
„Mojemu chłopakowi ciągle było mało. Wciąż kupował jakieś nowości. Wymyślił, że mnie też zamieni na lepszy model”
„Nasz związek był cudowny, ale do czasu. Gdy Marcel zaprosił mnie na prezentację garnków, nie pozostała mu dłużna”
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Co zabrać na wakacje z dzieckiem?
Współpraca reklamowa
Chmiel – zielony bohater urody, zdrowia i smaku
Współpraca reklamowa
Wakacje nad morzem w Grano Hotel Solmarina – relaks, natura i słońce!
Współpraca reklamowa