Najchętniej wybierany przez klientów Lexusa samochód, ponad 2,2 mln sprzedanych egzemplarzy, 230 kW (313 KM) sumarycznej mocy przy najniższej w klasie emisji CO2, sięgającej 120 g/km – mowa o nowym RX. Jego europejska premiera już dziś podczas Frankfurt Motor Show 2015. Przypomnijmy kilka dat: pierwszy RX typu SUV zjechał z taśmy produkcyjnej w 1998, milowy krok to Lexus RX 400h kiedy to pojawił się pierwszy na świecie luksusowy model z napędem hybrydowym. Teraz producent zapowiada kolejną, przełomową odsłonę. To już czwarta generacja RX. Co widzimy? Nadwozie nowego RX, nawiązuje swą formą do poprzednich modeli Lexusa. Kabina przestronna I funkcjonalna, ale nic nie traci z poczucia luksusu. Harmonia komfortu i stylu. Wysoka jakość materiałów wykończeniowych i montażu. Smaku dodaje grawerowanie odsłaniające warstwę aluminium - wykonywane przez fachowców z fabryki fortepianów YAMAHA. Efekt końcowy to dopracowany, liniowy wzór. Pasażerowie podróżujący z tyłu niechętnie zmienią swoje miejsce. Skórzane, elektrycznie regulowane fotele, przestrzeń porównywalna do limuzyny LS, 15-głośnikowy system audio Mark Levinson. Czego chcieć więcej? Najnowsze trendy technologiczne to też tegorczny RX: system nawigacyjny Lexus Premium z centralnym 12,3-calowym wyświetlaczem, najnowszej generacji zdalny sterownik Remote Touch, panoramiczny system wizyjny, elektrycznie podnoszone drzwi bagażnika, bezprzewodowa ładowarka do urządzeń przenośnych.Nowy Lexus ma się prowadzić zwinnie i pewnie, konstrukcja podwozia została wzmocniona, nadwozie usztywniono, przez co samochód reaguje pewniej na ruchy kierownicą. Napęd na wszystkie koła (AWD) zwiększa stabilność na suchej i śliskiej powierzchni. Lexusy to bezpieczeństwo. Lexus Safety System+ (w tym m.in. utrzymanie w pasie ruchu, wykrywanie gwałtownego zatrzymania samochodu poprzedzającego, ostrzeganie przed kolizją z przeszkodą lub pieszym), który pomaga uniknąć kolizji, a w razie ich wystąpienia – łagodzić skutki. A co pod maską? Przekonstruowana 3,5-litrowa jednostka V6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa, system napędowy rozwijający sumaryczną moc 230 kW (313 KM). Średnie zużycie paliwa w RX 450h sięga nawet 5,2 l/100 km i ma najniższą w klasie emisję CO2 – od 120 g/km. Drugą wersją będzie RX 200t z 2-litrowym, turbodoładowanym silnikiem benzynowym. Nowy Lexus ma być pozycjonowany w środku swojego segmentu. Pierwsze dostawy do salonów planowane są na koniec roku, więc można już składać zamówienia. Producent zapowiedział też nowe wersje „szyte na miarę” w klasie Sport. Zdjęcia znajdą Państwo w zakładce PressKit na górze strony.więcej informacji na: Lexus RX
"}},{"type":"inline-gallery","data":{"images":[{"url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/58/2024/09/c3eb36419e7f95d4923e1f50987b7b973d2c4835-31cddb2.jpeg","width":1000,"height":667,"title":"display_rx200t-24","aspectRatio":0.667,"sourceName":"mat.prasowe"},{"url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/58/2024/09/2b656967d6aa1ee0cc44a67c23c10812c9e8cc64-f2ba6b3.jpeg","width":1000,"height":667,"title":"display_rx200t-2","aspectRatio":0.667,"sourceName":"mat.prasowe"},{"url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/58/2024/09/512a83e394edc1fe5c33e79409f5dee66ad11c5c-cd2eee6.jpeg","width":667,"height":1000,"title":"display_rx200t-4","aspectRatio":1.4992503748125936,"sourceName":"mat.prasowe"},{"url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/58/2024/09/3691fcd54cf1625dc4d54bf4dd92ec9b5b2e9a98-1f69617.jpeg","width":1000,"height":667,"title":"display_rx200t-25","aspectRatio":0.667,"sourceName":"mat.prasowe"},{"url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/58/2024/09/c2331100782930e697b5948f2b84c86e27c3b592-96a717b.jpeg","width":1000,"height":667,"title":"display_rx200t-10","aspectRatio":0.667,"sourceName":"mat.prasowe"},{"url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/58/2024/09/01ec21e4dcbd8784fe10df9c116e3b0cebadb65f-fb5acba.jpeg","width":1000,"height":667,"title":"display_rx200t-14","aspectRatio":0.667,"sourceName":"mat.prasowe"}]}}]],"promo":null,"userRatings":{"total":0,"isHalfStar":false,"commentCount":0},"isSaveable":false,"sponsor":null,"relatedItems":null,"plantOverview":null,"openWebSettings":null,"globalOpenWebSettings":null,"breadcrumbs":[{"label":"Strona główna","url":"https://www.kobieta.pl:443"},{"label":"Styl życia","url":"https://www.kobieta.pl/tak-zyjemy/"},{"label":"Porady","url":"https://www.kobieta.pl/tak-zyjemy/porady/"},{"label":"Nowy Lexus RX? Czy warto inwestować w luksus?"}],"seoMetadata":{"title":"Nowy Lexus RX? Czy warto inwestować w luksus?","description":"Inwestycja w nowy samochód we współczesnych czasach? Co myślicie? Nowy Lexus kusi luksusem.","metaTitle":"Nowy Lexus RX? Czy warto inwestować w luksus?","metaDescription":"Inwestycja w nowy samochód we współczesnych czasach? Co myślicie? Nowy Lexus kusi luksusem.","image":{"aspectRatio":0.6661290322580645,"height":410,"width":610,"alt":"lexuszajawka","sourceName":"mat.prasowe","title":"lexuszajawka","url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/58/2024/09/unnamed-file-0876337.jpeg"},"type":"article","robots":"","canonicalUrl":"https://www.kobieta.pl/tak-zyjemy/porady/nowy-lexus-rx-czy-warto-inwestowac-w-luksus/"},"speedCurveLux":{"label":"article","data":{"layout-variant":"headline"}},"pageUrl":"https://www.kobieta.pl/tak-zyjemy/porady/nowy-lexus-rx-czy-warto-inwestowac-w-luksus/","canonicalUrl":"https://www.kobieta.pl/tak-zyjemy/porady/nowy-lexus-rx-czy-warto-inwestowac-w-luksus/","permutiveModel":{"category":["porady","tak-zyjemy"],"subcategory":["article"],"channel":"tak-zyjemy","title":"Nowy Lexus RX? Czy warto inwestować w luksus?","article":{"id":"194950","description":"Inwestycja w nowy samochód we współczesnych czasach? Co myślicie? Nowy Lexus kusi luksusem.","type":"article","author":"redakcjakl","tags":["luksus","samochody"]}},"socialShare":{"platforms":["facebook","twitter","pinterest","email"],"emailSubject":"","emailBody":"","twitterHandle":"","fbAuthorizeCode":"","title":"Nowy%20Lexus%20RX%3F%20Czy%20warto%20inwestowa%C4%87%20w%20luksus%3F","tweet":"Nowy%20Lexus%20RX%3F%20Czy%20warto%20inwestowa%C4%87%20w%20luksus%3F","disabled":false,"imageUrl":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/58/2024/09/unnamed-file-0876337.jpeg","url":"https://www.kobieta.pl/tak-zyjemy/porady/nowy-lexus-rx-czy-warto-inwestowac-w-luksus/"},"schema":{"@context":"https://schema.org","@id":"https://www.kobieta.pl/tak-zyjemy/porady/nowy-lexus-rx-czy-warto-inwestowac-w-luksus/#Article","@type":"Article","description":"Inwestycja w nowy samochód we współczesnych czasach? Co myślicie? Nowy Lexus kusi luksusem.","image":[{"@type":"ImageObject","url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/58/2024/09/unnamed-file-0876337.jpeg?resize=610,410","width":610,"height":410}],"mainEntityOfPage":{"@type":"WebPage","@id":"https://www.kobieta.pl/tak-zyjemy/porady/nowy-lexus-rx-czy-warto-inwestowac-w-luksus/"},"name":"Nowy Lexus RX? Czy warto inwestować w luksus?","url":"https://www.kobieta.pl/tak-zyjemy/porady/nowy-lexus-rx-czy-warto-inwestowac-w-luksus/","dateModified":"2024-09-18T17:25:42+02:00","datePublished":"2015-09-20T10:20:00+02:00","headline":"Nowy Lexus RX? Czy warto inwestować w luksus?","keywords":"luksus, samochody","publisher":{"@type":"Organization","name":"Kobieta.pl","url":"https://www.kobieta.pl","logo":{"@type":"ImageObject","height":42,"url":"https://media.immediate.co.uk/volatile/sites/58/2024/04/kobieta-logo-primary2-fa242e6.svg?resize=228,42","width":228}},"speakable":{"@type":"SpeakableSpecification","xpath":["/html/head/title","/html/head/meta[@name=\"description\"]/@content"]}},"targeting":{"gtm":{"cat":["porady","tak-zyjemy"],"channel":"tak-zyjemy","format":"gallery","pageid":"194950","primary_cat":"porady","subcat":"article","author":"redakcjakl","publish_date":"2015-09-20T08:20:00+00:00","template":"article","taxonomies":{"posttag":["luksus","samochody"]}},"dfp":{"configuration":"UAT","cat":["porady","tak-zyjemy"],"channel":"tak-zyjemy","format":"gallery","pageid":"194950","primary_cat":"porady","subcat":"article","posttag":["luksus","samochody"]},"piano":[{"key":"premiumContent","value":false},{"key":"primaryCategory","value":"porady"},{"key":"postType","value":"article"},{"key":"categories","value":["porady","tak-zyjemy"]},{"key":"tags","value":["luksus","samochody"]}]},"postPreview":null,"affiliateMessage":null,"image":{"aspectRatio":0.6661290322580645,"height":410,"width":610,"alt":"lexuszajawka","sourceName":"mat.prasowe","title":"lexuszajawka","url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/58/2024/09/unnamed-file-0876337.jpeg"},"ediplayer":null,"onnetworkplayer":null,"greenVideo":null,"hideComments":false,"suppression":{"disableAboveFooter":false,"disableAdsOnPictures":false,"disableAllAds":false,"disableBelowHeader":false,"disableBurdaffiInText":false,"disableBurdaffiWidgets":false,"disableEdiplayerAds":false,"disableEdiplayerAutoplay":false,"disableEdiplayerInjection":false,"disableEdiplayerPlaylist":false,"disableInTextAds":false,"disableRtbAds":false,"hidePromoLogoInHeader":false},"layout":"headline","taxonomies":[{"display":"Kategorie","terms":[{"slug":"porady","display":"Porady","parent":{"slug":"tak-zyjemy","display":"Styl życia"},"taxonomy":"category"},{"slug":"tak-zyjemy","display":"Styl życia","taxonomy":"category"}]},{"display":"Tagi","terms":[{"slug":"luksus","display":"luksus","taxonomy":"post_tag"},{"slug":"samochody","display":"samochody","taxonomy":"post_tag"}]},{"display":"Formaty","terms":[{"slug":"post-format-gallery","display":"Galeria","taxonomy":"post_format"}]}],"table":null,"postFormat":"gallery","showHeroImageOverlayIcon":false,"gemius":{"id":".XdAfWdwB_6mYT5KSlnGr4XBroGFNhsKUVnuscDogkb.X7","url":"pro.hit.gemius.pl/gemius.js","parameters":{"content_identifier":"985102","content_title":"Nowy Lexus RX? Czy warto inwestować w luksus?","content_type":"article","publication_date":"2015-09-20T08:20:00+00:00","player":1}},"c2cVars":{"contentId":194950,"contentName":"Nowy Lexus RX? Czy warto inwestować w luksus?","contentType":"ContentGallery","contentUrl":"https://www.kobieta.pl/tak-zyjemy/porady/nowy-lexus-rx-czy-warto-inwestowac-w-luksus/","pageType":"Content","siteCategory":"Kobieta.pl/Tak-zyjemy/Porady","siteCategoryId":null,"siteCategoryName":"Porady","website":"kobieta-pl"},"relatedEdiPlayer":{"postType":"article","playerType":"related","breadcrumbs":["Styl życia","Porady"],"keywords":["luksus","samochody"],"disablePlaylist":false,"disableAds":false,"disableAutoplay":false,"isAdult":false},"sponsorTracking":null,"postMeta":{"client":"kobieta","schemaId":"https://www.kobieta.pl/tak-zyjemy/porady/nowy-lexus-rx-czy-warto-inwestowac-w-luksus/#Article","entity":"post","source":"search-api","clientId":"194950"},"recommendedCards":null,"adSettings":{"unitName":"/22760503335/Kobieta.pl/","headerBidder":"none","headerBidderUrl":null,"headerBidderTimeout":1500,"adRefresh":{"enabled":true,"excludedOrderIds":[0],"durationInView":20,"percentageInView":50},"targets":{"configuration":["UAT"]},"lazyLoading":{"enabled":false,"renderMarginPercent":1000,"mobileScaling":0},"stitcher":{"disableAllAdvertising":false},"enableAdvertBeforeBodyOfContent":{"article":true,"recipe":false},"nativeAdvertiser":"none","promoPlacementId":".cDmQmMy0l5bPEAnX08d9Hi6Pi9okLrTr8joB_glidz.E7","permutiveConfig":{"permutiveProjectId":"","permutiveApiKey":"","permutiveDomain":""}},"currentPage":1,"pockets":{"aboveFooter":[],"articleContentBottom":[],"articleHeader":[],"articleMeta":[],"articleActions":[{"componentId":"savePostButton","props":{}}],"articleBelowContent":[{"componentId":"tagCloud","props":{"data":{"taxonomies":["post_tag"]},"widgetArea":"articleBelowContent"}},{"componentId":"burdaffi_legal_notice_id","props":{"data":null,"widgetArea":"articleBelowContent"}}],"articleFooter":[{"componentId":"burdaffi_widget_id","props":{"data":{"widgetId":"dd523670968d53be9e30dab7521d5397","wrapperCssClass":"ecomm-boxd"},"widgetArea":"articleFooter"}},{"componentId":"dynamicRelatedContent","props":{"data":{"title":"Polecane","limit":4,"showCardLabels":true,"layout":"horizontal","hideOnMobile":false,"smallCardTitles":false,"categories":["historie"],"type":[],"contentType":[],"aspectRatioOverride":"square","hidePublishDateOnCards":false,"hideAuthorNameOnCards":true,"displayCarousel":false},"widgetArea":"articleFooter"}},{"componentId":"text","props":{"data":{"title":"","text":"","filter":true,"visual":true},"widgetArea":"articleFooter"}},{"componentId":"dynamicRelatedContent","props":{"data":{"title":"","limit":16,"showCardLabels":true,"layout":"horizontal","hideOnMobile":false,"smallCardTitles":false,"categories":[],"type":[],"contentType":[],"aspectRatioOverride":"square","hidePublishDateOnCards":false,"hideAuthorNameOnCards":true,"displayCarousel":false},"widgetArea":"articleFooter"}},{"componentId":"im_carousel_card_widget","props":{"data":{"title":"Promocja","categoryLabels":"hide","categories":["wspolpraca-reklamowa"],"tags":[],"tagsOperators":"","articlesType":"","contentType":"","aspectRatioOverride":"landscape","buttonText":"","buttonLink":"","showDescriptions":false,"showAdvertisingCooperationLabel":true,"showSponsorLabel":false,"showDotsNavigation":false,"numberOfCardsToInclude":8,"numberOfCardsToShowInViewport":4,"pinnedContent":[]},"widgetArea":"articleFooter"}}],"articleSidebar":[{"componentId":"burdaffi_widget_id","props":{"data":{"widgetId":"944195871a8e622d8c045656b6cdb3bb","wrapperCssClass":"ecomm-narrow"},"widgetArea":"articleSidebar"}}],"pageBottom":[{"componentId":"text","props":{"data":{"title":"Legal notice","text":"
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
\r\n
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych.\r\n
Czym zaskoczy nowy model? Najchętniej wybierany przez klientów Lexusa samochód, ponad 2,2 mln sprzedanych egzemplarzy, 230 kW (313 KM) sumarycznej mocy przy najniższej w klasie emisji CO2, sięgającej 120 g/km – mowa o nowym RX. Jego europejska premiera już dziś podczas Frankfurt Motor Show 2015. Przypomnijmy kilka dat: pierwszy RX typu SUV zjechał z taśmy produkcyjnej w 1998, milowy krok to Lexus RX 400h kiedy to pojawił się pierwszy na świecie luksusowy model z napędem hybrydowym. Teraz producent zapowiada kolejną, przełomową odsłonę. To już czwarta generacja RX. Co widzimy? Nadwozie nowego RX, nawiązuje swą formą do poprzednich modeli Lexusa. Kabina przestronna I funkcjonalna, ale nic nie traci z poczucia luksusu. Harmonia komfortu i stylu. Wysoka jakość materiałów wykończeniowych i montażu. Smaku dodaje grawerowanie odsłaniające warstwę aluminium - wykonywane przez fachowców z fabryki fortepianów YAMAHA. Efekt końcowy to dopracowany, liniowy wzór. Pasażerowie podróżujący z tyłu niechętnie zmienią swoje miejsce. Skórzane, elektrycznie regulowane fotele, przestrzeń porównywalna do limuzyny LS, 15-głośnikowy system audio Mark Levinson. Czego chcieć więcej? Najnowsze trendy technologiczne to też tegorczny RX: system nawigacyjny Lexus Premium z centralnym 12,3-calowym wyświetlaczem, najnowszej generacji zdalny sterownik Remote Touch, panoramiczny system wizyjny, elektrycznie podnoszone drzwi bagażnika, bezprzewodowa ładowarka do urządzeń przenośnych.Nowy Lexus ma się prowadzić zwinnie i pewnie, konstrukcja podwozia została wzmocniona, nadwozie usztywniono, przez co samochód reaguje pewniej na ruchy kierownicą. Napęd na wszystkie koła (AWD) zwiększa stabilność na suchej i śliskiej powierzchni. Lexusy to bezpieczeństwo. Lexus Safety System+ (w tym m.in. utrzymanie w pasie ruchu, wykrywanie gwałtownego zatrzymania samochodu poprzedzającego, ostrzeganie przed kolizją z przeszkodą lub pieszym), który pomaga uniknąć kolizji, a w razie ich wystąpienia – łagodzić skutki. A co pod maską? Przekonstruowana 3,5-litrowa jednostka V6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa, system napędowy rozwijający sumaryczną moc 230 kW (313 KM). Średnie zużycie paliwa w RX 450h sięga nawet 5,2 l/100 km i ma najniższą w klasie emisję CO2 – od 120 g/km. Drugą wersją będzie RX 200t z 2-litrowym, turbodoładowanym silnikiem benzynowym. Nowy Lexus ma być pozycjonowany w środku swojego segmentu. Pierwsze dostawy do salonów planowane są na koniec roku, więc można już składać zamówienia. Producent zapowiedział też nowe wersje „szyte na miarę” w klasie Sport. Zdjęcia znajdą Państwo w zakładce PressKit na górze strony.więcej informacji na: Lexus RX
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych.