Poniżająca kobiety reklama trafiła do sieci. Co za wpadka!
Seksistowskie reklamy zawsze były i są passe, a jednak niektóre marki wciąż pokazują kobiety w poniżający sposób. To jest totalna wpadka energetyków!

Seksistowska reklama Devil Energy
W czasach, w których kobiety znów muszą dochodzić swoich praw i udowadniać, że zasługują na bycie traktowanymi na równi z mężczyznami, pojawia się wiele wspaniałych kampanii reklamowych np. "Like a girl" Dove (która obala stereotypy określenia "robisz coś jak dziewczynka"). Niestety wciąż zdarzają się porażające i seksistowskie wpadki. Tak jak ostatnia reklama Facebookowa marki napojów energetycznych Devil Energy.
Na banerze reklamowym pokazano młodą kobietę w bieliźnie, która klęczy przed mężczyzną, a ten trzyma dłonią jej podbródek. Taki obrazek jest co najmniej dwuznaczny, ale to jeszcze nic - autorzy reklamy pokusili się też o błyskotliwe hasło: "Ona już wie... Co za chwilę będzie miała w ustach". Czy jesteście w stanie uwierzyć, że w XXI wieku w Polsce mają szansę powstawać takie kampanie?
Poniżające kobiety, przekraczające wszelkie granice, a wszystko po to, żeby zwiększyć sprzedaż napoju energetycznego. Sądząc po tym obrazku, Devil Energy zrobił sobie bardzo skuteczną antyreklamę.
"Odważna reklama. Nie każdy producent potrafi tak wprost się przyznać, ze jego produkt smakuje chuj*owo.",
"Seksistowski motyw którego autorzy zapomnieli że połowę rynku stanowią kobiety. Chcecie w ten sposób zrazić do siebie 50% odbiorców?",
"A kiedy taki spot z mężczyznami lubiącymi mieć coś w ustach?", czytamy komentarze pod reklamą energetyka w mediach społecznościowych.
Naprawdę, brak słów...
Polecane
„Byłam przekonana, że trafiła mi się cudowna teściowa. Po 3 latach dowiedziałam się, co wyczynia za moimi plecami”
„Zamarłam, gdy odkryłam, co mój mąż wrzuca do sieci. Podrywanie laseczek przełknęłam, ale takie coś?”
„Mój mąż źle mnie traktował, ale teściowa tym 1 zdaniem ukoiła mój niewyobrażalny żal. Trafiła mi się złota kobieta”
„Mąż był ze mną z litości, bo nie trafiło mu się nic lepszego. Od dawna czuję się jak substytut kobiety”
„Wyglądał jak siwy Adonis, ale klasy nie miał za grosz. Przecież kobiecie nie przystoi płacić za randkę”
„Mąż nie ma matury i nie błyszczy inteligencją. Nie zabieram go do ludzi, bo wstyd mi za to, co mówi”
„To był mój najgorszy Dzień Kobiet w życiu. Nie sądziłam, że zięć ma mnie za starą raszplę bez prawa do przyjemności”
„Teściowa strzeliła focha za krem z drogerii na Dzień Kobiet. A czy kobieta 60+ nie potrzebuje kolagenu na zmarszczki?”
Ciężarny transpłciowy mężczyzna w reklamie Calvina Kleina na Dzień Matki. Ta reklama sprawiła, że w sieci zawrzało
„Musiałem wysłuchiwać sprośnych komentarzy teściowej przy wielkanocnym stole. Ta kobieta nie ma wstydu za grosz”
„Asystentka za bukiet róż pokazała mi, co potrafi. Biurowy romans to był pierwszy stopień do mojego życiowego piekła"
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Wakacje nad morzem w Grano Hotel Solmarina – relaks, natura i słońce!
Współpraca reklamowa
Neuropeptydy w kosmetyczce. Technologia, która zatrzymuje czas
Współpraca reklamowa
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa