Charlize Theron na imprezie charytatywnej
Charlize Theron wzięła udział w imprezie charytatywnej: oddała na licytację luksusową wycieczkę oraz… pocałunek! Wszystko razem okazało się być warte 93 000 euro. Aukcję wygrała jedna z jej zagorzałych fanek: i otrzymała to, co zostało wcześniej obiecane!

Charlize Theron dotrzymała słowa. Za równowartość 93 000 euro podarowała swojej fance 20 sekundowy pocałunek w usta!
Początkowo Charlize Theron została zaproszona tylko do poprowadzenia charytatywnej aukcji „ONEXONE" w San Francisco jako zastępstwo za Matt Damona, który z nieznanych przyczyn był zmuszony odwołać swój udział. Jednak będąc na miejscu, Charlize Theron postanowiła oddać coś od siebie na ten szczytny cel. Nagrodą w licytacji miało być zaproszenie do jej rodzinnego domu w RPA w czasie Mistrzostw Świata w piłce nożnej w 2010 roku oraz spotkanie z Nelsonem Mandelą. Zakłady stanęły na sumie 37 000 dolarów.
Charlize Theron uznała, że to stanowczo za mało – zwłaszcza, że jej kolega Jeremy Piven zdołał zebrać większą sumę. „Do diabła! Wiem, że możecie dać z siebie więcej. Nie ma mowy, że ja stąd wyjdę z mniejszym zakładem niż Jeremy Piven” wykrzyczała spontanicznie. I szybko dodała do puli swój pocałunek.
Na odpowiedź publiczności nie trzeba było długo czekać. Zakłady zaczęły osiągać zawrotne wysokości.
Zwyciężczynią została anonimowa kobieta, która zaoferowała 140 000 dolarów za wycieczkę, spotkanie z Mandelą oraz pocałunek z Charlize Theron. Charlize okazała się słowna: przez 20 sekund całowała w usta szczęśliwą fankę, czule ją przy tym obejmując. Nie obyło się bez żartów: „Panuje świńska grypa, całowanie się jest teraz ryzykowne”... Pieniądze zebrane dzięki aukcji pomogą cierpiącym dzieciom z całego świata, a przede wszystkim z krajów afrykańskich. Jak widać dla szczytnych celów Charlize Theron jest w stanie wiele zaryzykować…
Sylwetka gwiazdy: Charlize Theron
Polecane
„Mąż chciał za moją kasę utrzymywać swoją byłą i jej dzieciaka. Czy ja wyglądam na organizację charytatywną?”
„Sąsiad na imprezie zasiał nasionko w moim ogródku. Nie miał zamiaru go pielęgnować, bo miał już 3 owoce swoich swawoli”
„Poszłam na wesele, bo głupio mi było odmówić koleżance. Nie sądziłam, że na drętwej imprezie spotkam miłość życia”
„Jestem instytucją charytatywną dla mojej córki i wnuków. Przypominają sobie o mnie tylko wtedy, gdy potrzebują kasy”
„Teściowa traktuje nas jak fundację charytatywną. Dusi z nas każdy grosz na swoich lekarzy, a po kątach ukrywa sekrety”
„Po imprezie obudziłem się obok ślicznej kobiety. Wszystko byłoby dobrze, gdyby to nie była matka mojego kumpla”
„Byłam prymuską na roku i pupilką rodziców. Po jednej imprezie mój cały świat runął jak wieża z klocków”
„Siostra traktuje matkę jak fundację charytatywną. Zostawia jej dzieciaka, a sama łazi po klubach z szemranymi typami”
„Na imprezie poznałam faceta z marzeń. Przystojniak z grubym portfelem okazał się jednak oskubany jak drób do rosołu”
„Mój szef to był kawał mendy. Na imprezie integracyjnej pokazał jednak, jak łatwo go przestraszyć”
„Mówiłem Kasi miłe rzeczy, żeby ją trochę rozweselić. Ona zinterpretowała to inaczej i na imprezie dała z siebie wszystko”
„Po suto zakrapianej imprezie obudziłem się w obcym łóżku bez żony. Pokłóciliśmy się tak, że na pewno tego nie zapomnę”
„Gdy szwagier przyniósł mi rabarbar, na chwilę straciłam głowę. Na kanapie nie omawialiśmy przepisu na ciasto”
„Córka marzy, by na urodziny był dubajski tort. Nie wiem, jak jej powiedzieć, że nie mam nawet na ciasto z marketu”
„Mąż chciał za moją kasę utrzymywać swoją byłą i jej dzieciaka. Czy ja wyglądam na organizację charytatywną?”
Koszmarne dzieciństwo Charlize Theron. Widziała śmierć ojca. Jej matka zastrzeliła go w samoobronie
„Sąsiad na imprezie zasiał nasionko w moim ogródku. Nie miał zamiaru go pielęgnować, bo miał już 3 owoce swoich swawoli”
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Restauracja Mezalians z Kołobrzegu wśród najpiękniejszych na świecie
Współpraca reklamowa
Prosto z BBC Proms w Bristolu na Future Festival we Fromborku
Współpraca reklamowa
Co zabrać na wakacje z dzieckiem?
Współpraca reklamowa