Dr Irena Eris Comité Colbert
Dr Irena Eris jedyną selektywną, polską marką przyjętą do prestiżowego Comité Colbert, stowarzyszenia 75 najbardziej luksusowych światowych marek, wśród których znajdują się m.in. Veuve Clicquot, Dior, Louis Vuitton.

Comité Colbert to ekskluzywny klub założony w 1954 roku przez Jeana-Jacquesa Guerlaina – twórcę słynnej firmy kosmetycznej. Do niedawna komitet zrzeszał wyłącznie ekskluzywne francuskie marki – takie jak m.in. Bo¬ucheron, Cartier, Chanel, Dior, Hermès, Hotel Ritz, Louis Vuitton, szampan Veuve Clicquot - oraz prestiżowe instytucje kultury - m.in. Luwr, Operę Paryską czy Comédie-Française – francuski teatr narodowy. Dopiero w 2011 roku do tego grona dołączyły cztery marki europejskie – m.in. niemieckie Leica i MontBlanc.
W 2012 roku, również Dr Irena Eris została przyjęta w poczet instytucji kultury i światowych marek, które działają, aby poszerzać i promować idee związane z luksusem, pięknem i ekskluzywnością. Dr Irena Eris jest jedyną polską marką przyjętą do grona europejskich członków Comité Colbert.
Historia Dr Ireny Eris pokazuje jej przywiązanie do wartości, które są dla nas cenne: proces twórczy, komunikacja, bliskość dla konsumentów, doskonała obsługa i lojalność pracowników. Françoise Montenay, Prezes Rady Nadzorczej Chanel SAS.
Sukces i renoma marki Dr Irena Eris polegają na holistycznej wizji piękna, wysoce innowacyjnych i najwyższej jakości kosmetykach, uhonorowanych licznymi nagrodami. Catherine Fulconis, Prezes Parfums Hermès.
Wszyscy członkowie stowarzyszenia muszą spełniać określone kryteria – m.in. być rozpoznawalni na świecie, charakteryzować się kreatywnością, indywidualnym charakterem, pięknem – „poezją” produktu oraz etyką działania. Celem ich działania jest szerzenie francuskiej l’Art de Vivre (Sztuka życia) na płaszczyźnie międzynarodowej, ale nie tylko, organizacja jest także świadoma społecznej roli marek luksusowych. „Know – how” firm i instytucji wchodzących w skład Comité traktowany jest jako niezmiernie ważny element dziedzictwa niematerialnego.
Członkowie Comité Colbert to marki i instytucje będące na całym świecie synonimami luksusu, niezawodności i wysokiej jakości, a marka Dr Irena Eris, od lat kojarzona jest nie tylko w Polsce, ale również poza jej granicami, z ekskluzywnością, skutecznością, innowacyjnością i jakością swoich wyrobów. Tym samym, wyznaje identyczne zasady i ideały jak te promowane przez Comité Colbert. Naszym pragnieniem było otwarcie drzwi dla luksusowych marek z innych krajów europejskich, aby wzmocnić głos naszego sektora – jest to atut wzrostu konkurencyjności – wobec Unii Europejskiej i jesteśmy szczęśliwi, że możemy przyjąć Dr Irenę Eris, która dzieli te same wartości które są bliskie Comité Colbert. Elisabeth Ponsolle des Portes, Prezes i Dyrektor Generalny Comité Colbert.
Polecane
Czy łuszczycy da się zapobiec? Przeczytaj wywiad z prof. dr hab. n. med Ireną Walecką z okazji Światowego Dnia Chorych na Łuszczycę
„Dr Death” już we wtorek w AXN! Ten serial kryminalny trzyma w napięciu od początku do końca
Współpraca reklamowa
Irena Santor przeżyła II wojnę światową, teraz odnosi się do wojny w Ukrainie: "Trauma wróciła. Te dzieci będą nosiły tę traumę tak jak ja, do końca swoich dni"
Irena Dziedzic była wielką gwiazdą, ale zmarła w samotności. Przez 2 miesiące nikt nie chciał jej pochować. Dziś mijają trzy lata od jej śmierci
Sekrety odporności, czyli co robić, żeby nie chorować - rozmowa z dr n.med. Piotrem Gryglasem
Współpraca reklamowa
Irena Santor po 70-latach występów na scenie żegna się z estradą. "Za dużo pracowałam i miałam konkretny powód, by pożegnać się z estradą"
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Wakacje nad morzem w Grano Hotel Solmarina – relaks, natura i słońce!
Współpraca reklamowa
Neuropeptydy w kosmetyczce. Technologia, która zatrzymuje czas
Współpraca reklamowa
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa