Standardowym wyznacznikiem jakości danego produktu powinna być jego cena. Im więcej zapłacimy za krem, szampon czy maseczkę regenerującą, tym lepsze efekty powinniśmy dzięki nim uzyskać. W rzeczywistości jednak na cenę składa się nie tylko jakość używanych składników, ale również ranga marki, miejsce produkcji, koszty związane z reklamą. Propozycje z niższej półki cenowej nie zawsze są więc gorsze od tych najdroższych. Jeżeli preparat produkowany jest w Polsce, a z jego promocją nie są związane wielkie kampanie reklamowe, może być równie skuteczny, jak ten występujący na billboardach. Z tego powodu warto pamiętać, by czytać, sprawdzać i porównywać składy kosmetyków, żeby nie przepłacać za coś, co dostępne jest także w niższej cenie.
Producent i sposób dystrybucji Jeżeli chcemy mieć pewność, że otrzymamy kosmetyk najwyższej jakości, warto wybierać propozycje sprawdzonych, uznanych producentów. W tej kategorii prym wiodą towary dystrybuowane w aptekach, np. francuskiej marki Vichy. Kupując w aptece mamy też pewność, że produkty były odpowiednio przechowywane i nie są przeterminowane, jednak niektórym przeszkadzają wysokie ceny w takich punktach. W tej sytuacji dobrym rozwiązaniem są zakupy przez sieć.Apteka internetowa apo-discounter pozwala zaoszczędzić nieco wydatki, a jej dodatkową zaletą jest naprawdę szeroka gama propozycji. Przez Internet warto zamawiać też kosmetyki niedostępne jeszcze na rynku polskim. Niemieckie apteki sieciowe często zajmują się wysyłką do naszego kraju, nie musimy więc czekać na premierę danego tuszu do rzęs czy podkładu na rodzimym rynku.
Właściwości kosmetyków Bezsprzeczną zasadą, którą powinni kierować się kupujący kosmetyki jest to, że ich rodzaj zawsze dostosowujemy do indywidualnych potrzeb i predyspozycji. Wybieranie szamponów odpowiednich do rodzaju włosów lub kremu przeznaczonego do typu naszej cery zawsze gwarantuje najlepsze efekty. Niektóre z kosmetyków należy nabywać i stosować seriami tak, by substancje obecne np. w maseczce, toniku i żelu do mycia twarzy uzupełniały się, gwarantując optymalną pielęgnację.
"}}]],"promo":null,"userRatings":{"total":0,"isHalfStar":false,"commentCount":0},"isSaveable":false,"sponsor":null,"relatedItems":null,"plantOverview":null,"openWebSettings":null,"globalOpenWebSettings":null,"breadcrumbs":[{"label":"Strona główna","url":"https://www.kobieta.pl:443"},{"label":"Moda i uroda","url":"https://www.kobieta.pl/moda-i-uroda/"},{"label":"Pielęgnacja","url":"https://www.kobieta.pl/moda-i-uroda/pielegnacja/"},{"label":"Czym kierować się przy wyborze kosmetyków? Poradnik dla zagubionych"}],"seoMetadata":{"title":"Czym kierować się przy wyborze kosmetyków? Poradnik dla zagubionych","description":"Rynek kosmetyczny uchodzi za jedną z najbardziej konkurencyjnych gałęzi współczesnej gospodarki. Ta sytuacja bezpośrednio przekłada się na szeroki wybór w sklepach, zróżnicowane ceny oraz odmienne sposoby promocji tak, by każdy mógł wybrać produkt spełniający wszystkie jego potrzeby. Choć taka różnorodność zazwyczaj odbywa się z korzyścią dla potencjalnego klienta, to wielu może czuć się zagubionych wśród tysięcy propozycji. Poniższy poradnik może pomóc tym, którzy nie wiedzą, czym kierować się przy wyborze skutecznych i optymalnych kosmetyków.","metaTitle":"Czym kierować się przy wyborze kosmetyków? Poradnik dla zagubionych","metaDescription":"Rynek kosmetyczny uchodzi za jedną z najbardziej konkurencyjnych gałęzi współczesnej gospodarki. Ta sytuacja bezpośrednio przekłada się na szeroki wybór w sklepach, zróżnicowane ceny oraz odmienne sposoby promocji tak, by każdy mógł wybrać produkt spełniający wszystkie jego potrzeby. Choć taka różnorodność zazwyczaj odbywa się z korzyścią dla potencjalnego klienta, to wielu może czuć się zagubionych wśród tysięcy propozycji. Poniższy poradnik może pomóc tym, którzy nie wiedzą, czym kierować się przy wyborze skutecznych i optymalnych kosmetyków.","image":{"aspectRatio":0.6661290322580645,"height":661,"width":1000,"alt":"kobieta.pl_MG","title":"kobieta.pl_MG","url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/58/2024/09/unnamed-file-73ab578.jpeg","sourceName":null},"type":"article","robots":"","canonicalUrl":"https://www.kobieta.pl/moda-i-uroda/pielegnacja/czym-kierowac-sie-przy-wyborze-kosmetykow-poradnik-dla-zagubionych/"},"speedCurveLux":{"label":"article","data":{"layout-variant":"headline"}},"pageUrl":"https://www.kobieta.pl/moda-i-uroda/pielegnacja/czym-kierowac-sie-przy-wyborze-kosmetykow-poradnik-dla-zagubionych/","canonicalUrl":"https://www.kobieta.pl/moda-i-uroda/pielegnacja/czym-kierowac-sie-przy-wyborze-kosmetykow-poradnik-dla-zagubionych/","permutiveModel":{"category":["moda-i-uroda","pielegnacja"],"subcategory":["article"],"channel":"moda-i-uroda","title":"Czym kierować się przy wyborze kosmetyków? Poradnik dla zagubionych","article":{"id":"156941","description":"Rynek kosmetyczny uchodzi za jedną z najbardziej konkurencyjnych gałęzi współczesnej gospodarki. Ta sytuacja bezpośrednio przekłada się na szeroki wybór w sklepach, zróżnicowane ceny oraz odmienne sposoby promocji tak, by każdy mógł wybrać produkt spełniający wszystkie jego potrzeby. Choć taka różnorodność zazwyczaj odbywa się z korzyścią dla potencjalnego klienta, to wielu może czuć się zagubionych wśród tysięcy propozycji. Poniższy poradnik może pomóc tym, którzy nie wiedzą, czym kierować się przy wyborze skutecznych i optymalnych kosmetyków.","type":"article","author":"redakcjakl","tags":["kosmetyki"]}},"socialShare":{"platforms":["facebook","twitter","pinterest","email"],"emailSubject":"","emailBody":"","twitterHandle":"","fbAuthorizeCode":"","title":"Czym%20kierowa%C4%87%20si%C4%99%20przy%20wyborze%20kosmetyk%C3%B3w%3F%20Poradnik%20dla%20zagubionych","tweet":"Czym%20kierowa%C4%87%20si%C4%99%20przy%20wyborze%20kosmetyk%C3%B3w%3F%20Poradnik%20dla%20zagubionych","disabled":false,"imageUrl":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/58/2024/09/unnamed-file-73ab578.jpeg","url":"https://www.kobieta.pl/moda-i-uroda/pielegnacja/czym-kierowac-sie-przy-wyborze-kosmetykow-poradnik-dla-zagubionych/"},"schema":{"@context":"https://schema.org","@id":"https://www.kobieta.pl/moda-i-uroda/pielegnacja/czym-kierowac-sie-przy-wyborze-kosmetykow-poradnik-dla-zagubionych/#Article","@type":"Article","description":"Rynek kosmetyczny uchodzi za jedną z najbardziej konkurencyjnych gałęzi współczesnej gospodarki. Ta sytuacja bezpośrednio przekłada się na szeroki wybór w sklepach, zróżnicowane ceny oraz odmienne sposoby promocji tak, by każdy mógł wybrać produkt spełniający wszystkie jego potrzeby. Choć taka różnorodność zazwyczaj odbywa się z korzyścią dla potencjalnego klienta, to wielu może czuć się zagubionych wśród tysięcy propozycji. Poniższy poradnik może pomóc tym, którzy nie wiedzą, czym kierować się przy wyborze skutecznych i optymalnych kosmetyków.","image":[{"@type":"ImageObject","url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/58/2024/09/unnamed-file-73ab578.jpeg?resize=768,508","width":768,"height":508},{"@type":"ImageObject","url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/58/2024/09/unnamed-file-73ab578.jpeg?resize=1000,661","width":1000,"height":661}],"mainEntityOfPage":{"@type":"WebPage","@id":"https://www.kobieta.pl/moda-i-uroda/pielegnacja/czym-kierowac-sie-przy-wyborze-kosmetykow-poradnik-dla-zagubionych/"},"name":"Czym kierować się przy wyborze kosmetyków? Poradnik dla zagubionych","url":"https://www.kobieta.pl/moda-i-uroda/pielegnacja/czym-kierowac-sie-przy-wyborze-kosmetykow-poradnik-dla-zagubionych/","author":[{"@type":"Person","name":"redakcjakl","url":"https://www.kobieta.pl/author/redakcjakl"}],"dateModified":"2024-09-21T10:31:50+02:00","datePublished":"2014-02-05T13:08:00+01:00","headline":"Czym kierować się przy wyborze kosmetyków? Poradnik dla zagubionych","keywords":"kosmetyki","publisher":{"@type":"Organization","name":"Kobieta.pl","url":"https://www.kobieta.pl","logo":{"@type":"ImageObject","height":42,"url":"https://media.immediate.co.uk/volatile/sites/58/2024/04/kobieta-logo-primary2-fa242e6.svg?resize=228,42","width":228}},"speakable":{"@type":"SpeakableSpecification","xpath":["/html/head/title","/html/head/meta[@name=\"description\"]/@content"]}},"targeting":{"gtm":{"cat":["moda-i-uroda","pielegnacja"],"channel":"moda-i-uroda","format":"standard","pageid":"156941","primary_cat":"pielegnacja","subcat":"article","author":"redakcjakl","publish_date":"2014-02-05T12:08:00+00:00","template":"article","taxonomies":{"posttag":["kosmetyki"]}},"dfp":{"configuration":"UAT","cat":["moda-i-uroda","pielegnacja"],"channel":"moda-i-uroda","format":"standard","pageid":"156941","primary_cat":"pielegnacja","subcat":"article","posttag":["kosmetyki"]},"piano":[{"key":"premiumContent","value":false},{"key":"primaryCategory","value":"pielegnacja"},{"key":"postType","value":"article"},{"key":"categories","value":["moda-i-uroda","pielegnacja"]},{"key":"tags","value":["kosmetyki"]}]},"postPreview":null,"affiliateMessage":null,"image":{"aspectRatio":0.6661290322580645,"height":661,"width":1000,"alt":"kobieta.pl_MG","title":"kobieta.pl_MG","url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/58/2024/09/unnamed-file-73ab578.jpeg","sourceName":null},"ediplayer":null,"onnetworkplayer":null,"greenVideo":null,"hideComments":false,"suppression":{"disableAboveFooter":false,"disableAdsOnPictures":false,"disableAllAds":false,"disableBelowHeader":false,"disableBurdaffiInText":false,"disableBurdaffiWidgets":false,"disableEdiplayerAds":false,"disableEdiplayerAutoplay":false,"disableEdiplayerInjection":false,"disableEdiplayerPlaylist":false,"disableInTextAds":false,"disableRtbAds":false,"hidePromoLogoInHeader":false},"layout":"headline","taxonomies":[{"display":"Kategorie","terms":[{"slug":"moda-i-uroda","display":"Moda i uroda","taxonomy":"category"},{"slug":"pielegnacja","display":"Pielęgnacja","parent":{"slug":"moda-i-uroda","display":"Moda i uroda"},"taxonomy":"category"}]},{"display":"Tagi","terms":[{"slug":"kosmetyki","display":"kosmetyki","taxonomy":"post_tag"}]}],"table":null,"postFormat":"standard","showHeroImageOverlayIcon":false,"gemius":{"id":".XdAfWdwB_6mYT5KSlnGr4XBroGFNhsKUVnuscDogkb.X7","url":"pro.hit.gemius.pl/gemius.js","parameters":{"content_identifier":"980768","content_title":"Czym kierować się przy wyborze kosmetyków? Poradnik dla zagubionych","content_type":"article","publication_date":"2014-02-05T12:08:00+00:00","player":1}},"c2cVars":{"contentId":156941,"contentName":"Czym kierować się przy wyborze kosmetyków? Poradnik dla zagubionych","contentType":"ContentArticle","contentUrl":"https://www.kobieta.pl/moda-i-uroda/pielegnacja/czym-kierowac-sie-przy-wyborze-kosmetykow-poradnik-dla-zagubionych/","pageType":"Content","siteCategory":"Kobieta.pl/Moda-i-uroda/Pielegnacja","siteCategoryId":null,"siteCategoryName":"Pielegnacja","website":"kobieta-pl"},"relatedEdiPlayer":{"postType":"article","playerType":"related","breadcrumbs":["Moda i uroda","Pielęgnacja"],"keywords":["kosmetyki"],"disablePlaylist":false,"disableAds":false,"disableAutoplay":false,"isAdult":false},"sponsorTracking":null,"postMeta":{"client":"kobieta","schemaId":"https://www.kobieta.pl/moda-i-uroda/pielegnacja/czym-kierowac-sie-przy-wyborze-kosmetykow-poradnik-dla-zagubionych/#Article","entity":"post","source":"search-api","clientId":"156941"},"recommendedCards":null,"adSettings":{"unitName":"/22760503335/Kobieta.pl/","headerBidder":"none","headerBidderUrl":null,"headerBidderTimeout":1500,"adRefresh":{"enabled":true,"excludedOrderIds":[0],"durationInView":20,"percentageInView":50},"targets":{"configuration":["UAT"]},"lazyLoading":{"enabled":false,"renderMarginPercent":1000,"mobileScaling":0},"stitcher":{"disableAllAdvertising":false},"enableAdvertBeforeBodyOfContent":{"article":true,"recipe":false},"nativeAdvertiser":"none","promoPlacementId":".cDmQmMy0l5bPEAnX08d9Hi6Pi9okLrTr8joB_glidz.E7","permutiveConfig":{"permutiveProjectId":"","permutiveApiKey":"","permutiveDomain":""}},"currentPage":1,"pockets":{"aboveFooter":[],"articleContentBottom":[],"articleHeader":[],"articleMeta":[],"articleActions":[{"componentId":"savePostButton","props":{}}],"articleBelowContent":[{"componentId":"tagCloud","props":{"data":{"taxonomies":["post_tag"]},"widgetArea":"articleBelowContent"}},{"componentId":"burdaffi_legal_notice_id","props":{"data":null,"widgetArea":"articleBelowContent"}}],"articleFooter":[{"componentId":"burdaffi_widget_id","props":{"data":{"widgetId":"dd523670968d53be9e30dab7521d5397","wrapperCssClass":"ecomm-boxd"},"widgetArea":"articleFooter"}},{"componentId":"dynamicRelatedContent","props":{"data":{"title":"Polecane","limit":4,"showCardLabels":true,"layout":"horizontal","hideOnMobile":false,"smallCardTitles":false,"categories":["historie"],"type":[],"contentType":[],"aspectRatioOverride":"square","hidePublishDateOnCards":false,"hideAuthorNameOnCards":true,"displayCarousel":false},"widgetArea":"articleFooter"}},{"componentId":"text","props":{"data":{"title":"","text":"","filter":true,"visual":true},"widgetArea":"articleFooter"}},{"componentId":"dynamicRelatedContent","props":{"data":{"title":"","limit":16,"showCardLabels":true,"layout":"horizontal","hideOnMobile":false,"smallCardTitles":false,"categories":[],"type":[],"contentType":[],"aspectRatioOverride":"square","hidePublishDateOnCards":false,"hideAuthorNameOnCards":true,"displayCarousel":false},"widgetArea":"articleFooter"}},{"componentId":"im_carousel_card_widget","props":{"data":{"title":"Promocja","categoryLabels":"hide","categories":["wspolpraca-reklamowa"],"tags":[],"tagsOperators":"","articlesType":"","contentType":"","aspectRatioOverride":"landscape","buttonText":"","buttonLink":"","showDescriptions":false,"showAdvertisingCooperationLabel":true,"showSponsorLabel":false,"showDotsNavigation":false,"numberOfCardsToInclude":8,"numberOfCardsToShowInViewport":4,"pinnedContent":[]},"widgetArea":"articleFooter"}}],"articleSidebar":[{"componentId":"burdaffi_widget_id","props":{"data":{"widgetId":"944195871a8e622d8c045656b6cdb3bb","wrapperCssClass":"ecomm-narrow"},"widgetArea":"articleSidebar"}}],"pageBottom":[{"componentId":"text","props":{"data":{"title":"Legal notice","text":"
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
\r\n
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych.\r\n
Czym kierować się przy wyborze kosmetyków? Poradnik dla zagubionych
Rynek kosmetyczny uchodzi za jedną z najbardziej konkurencyjnych gałęzi współczesnej gospodarki. Ta sytuacja bezpośrednio przekłada się na szeroki wybór w sklepach, zróżnicowane ceny oraz odmienne sposoby promocji tak, by każdy mógł wybrać produkt spełniający wszystkie jego potrzeby. Choć taka różnorodność zazwyczaj odbywa się z korzyścią dla potencjalnego klienta, to wielu może czuć się zagubionych wśród tysięcy propozycji. Poniższy poradnik może pomóc tym, którzy nie wiedzą, czym kierować się przy wyborze skutecznych i optymalnych kosmetyków.
Cena a jakość Standardowym wyznacznikiem jakości danego produktu powinna być jego cena. Im więcej zapłacimy za krem, szampon czy maseczkę regenerującą, tym lepsze efekty powinniśmy dzięki nim uzyskać. W rzeczywistości jednak na cenę składa się nie tylko jakość używanych składników, ale również ranga marki, miejsce produkcji, koszty związane z reklamą. Propozycje z niższej półki cenowej nie zawsze są więc gorsze od tych najdroższych. Jeżeli preparat produkowany jest w Polsce, a z jego promocją nie są związane wielkie kampanie reklamowe, może być równie skuteczny, jak ten występujący na billboardach. Z tego powodu warto pamiętać, by czytać, sprawdzać i porównywać składy kosmetyków, żeby nie przepłacać za coś, co dostępne jest także w niższej cenie.
Reklama
Producent i sposób dystrybucji Jeżeli chcemy mieć pewność, że otrzymamy kosmetyk najwyższej jakości, warto wybierać propozycje sprawdzonych, uznanych producentów. W tej kategorii prym wiodą towary dystrybuowane w aptekach, np. francuskiej marki Vichy. Kupując w aptece mamy też pewność, że produkty były odpowiednio przechowywane i nie są przeterminowane, jednak niektórym przeszkadzają wysokie ceny w takich punktach. W tej sytuacji dobrym rozwiązaniem są zakupy przez sieć.Apteka internetowa apo-discounter pozwala zaoszczędzić nieco wydatki, a jej dodatkową zaletą jest naprawdę szeroka gama propozycji. Przez Internet warto zamawiać też kosmetyki niedostępne jeszcze na rynku polskim. Niemieckie apteki sieciowe często zajmują się wysyłką do naszego kraju, nie musimy więc czekać na premierę danego tuszu do rzęs czy podkładu na rodzimym rynku.
Reklama
Właściwości kosmetyków Bezsprzeczną zasadą, którą powinni kierować się kupujący kosmetyki jest to, że ich rodzaj zawsze dostosowujemy do indywidualnych potrzeb i predyspozycji. Wybieranie szamponów odpowiednich do rodzaju włosów lub kremu przeznaczonego do typu naszej cery zawsze gwarantuje najlepsze efekty. Niektóre z kosmetyków należy nabywać i stosować seriami tak, by substancje obecne np. w maseczce, toniku i żelu do mycia twarzy uzupełniały się, gwarantując optymalną pielęgnację.
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych.