Zmień się z Trollem !
Znana od ponad 20 lat polska marka odzieżowa Troll przechodzi rebranding. Zmienia logotyp i koncept sklepu. Pierwszy sklep w nowej odświeżonej odsłonie ruszy 24 września w Galerii Krakowskiej.

W ponad dwudziestoletniej historii Troll zawsze kojarzony był z kolorową, swobodną odzieżą przeznaczoną dla młodych odbiorców. Zgodnie z nowymi założeniami jest marką dla nieco innych klientów - osób w wieku 24 - 35 lat aktywnych, nowoczesnych, „młodych duchem”. Promuje radość wyrażaną tym co się nosi i zdrowym stylem życia. Charakter marki wyrażony jest przez emocje młodych ludzi takie jak namiętność i zmysłowość. Kolekcje, niezależnie od sezonu, charakteryzują się intensywnymi kolorami i pozostają w światowych trendach, szczególnie wyodrębniając trend Eco. Przeznaczone są na mniej formalne okazje.
Pierwszy salonu sprzedaży nowej odsłonie uruchomiony zostanie w najbliższą sobotę 24 września w Galerii Krakowskiej. Otwarciu towarzyszyć będą liczne atrakcje. 1000 osób może zamienić „stare na nowe” wymieniając stare koszulki – na nowe. Wszyscy klienci, którzy dokonają zakupu kolekcji Troll w Galerii Krakowskiej w weekend 24.09-25.09.2011, mogą skorzystać z 20% rabatu. Dodatkowo otrzymają kupon na kolejny zakup, dokonany do końca października, kiedy za 150 zł wydane na nową kolekcję dostaną rabat 50 zł .
W sobotę na terenie Galerii Krakowskiej , w specjalnie przygotowanych miejscach, nawiązujących do wystroju sklepu, hostessy będą częstowały klientów świeżymi owocami i udzielały informacji o specjalnej ofercie. W godzinach 12-16 pojawi się też w Trollu twarz marki – aktorka i tancerka Dorota Czaja. W ostatniej nieco kontrowersyjnej sesji zdjęciowej Dorota pojawia się w ubraniach trzech marek - Troll, Top Secret i Drywash w różnych sytuacjach życiowych, jako dziewczyna trzech różnych mężczyzn. Sesja pełna jest zmysłowości i odniesień do czerpania radości z życia. W sobotę Dorota Czaja będzie wręczała i podpisywała koszulki, chętnie sfotografuje się z klientami na tle nowego sklepu Troll. A wnętrze jest niezwykle interesujące, nawiązujące do obranego stylu Eko. Zaprasza nas do niego ażurowa witryna, która poza ekspozycją ubrań umożliwia wgląd do wnętrza . Wejście zaakcentowane zostało masywnym „ceglanym” portalem. Podstawowym elementem we wnętrzu jest drzewo, którego stale zmieniający się wystrój nadaje dynamiki przestrzeni sklepu. Meble z palet przemysłowych, wyrastająca z posadzki trawa oraz kolorowe tkaninowe jabłka tworzą klimat eko i promują zdrowy tryb życia. Do sali sprzedaży przylega strefa przymierzalni, której klimat kojarzy się nadmorską plażą. Kabiny mają formę budek plażowych, a każda z nich w środku jest innego koloru. Z sufitu zwisają oryginalne lampy, które swoją formą przypominają kawałeczki błękitnego nieba.
Nowy logotyp marki Troll nawiązuje do starego dobrze rozpoznawalnego żółto – niebieskiego znaku. Rebranding został przygotowany na bazie pozytywnie ugruntowanych skojarzeń jakimi są kolor, emocje, energia. W nowej odsłonie te atrybuty są powiązane „Eko – trendem”, dalekim od skojarzeń z poprzednim, bardzo młodym odbiorcą. Zielony kolor występujący w podstawowym logotypie też nawiązuje do trendu Eko.
Przyjdź zobacz jak zmienia się Troll. Galeria Krakowska otwarta jest w sobotę od 9.00 do 22.00, Kraków, ul. Pawia 5.
24 września Troll w swoim nowootwieranym sklepie w Galerii Krakowskiej rozdaje 1000 T-shirtów – wystarczy przyjść ze swoim starym t-shirtem i wymienic go na całkiem nowy!
W dniu otwarcia będzie obowiązywał rabat 20% na cała kolekcję a dodatkowo każde zakupy będą premiowane bonem 50 zł na nastęoną wizytę w Trollu
Dla wyszystkich, którzy tego dnia odwiedzą nowy sklep Trolla w Krakowie - dodatkowy rabat w wysokości 10% na hasło Kobieta.pl (razem 30% !!!)
Polecane
„Rozwiodłam się z mężem, ale wciąż mieszkamy razem. Nie mogę patrzeć, jak migdali się z nową dziewczyną”
„Kiedyś myślałem, że przeciwieństwa się przyciągają. Zmieniłem zdanie, gdy okazało się, że ożeniłem się z bałaganiarą”
„Rozwiodłam się z mężem, ale wciąż mieszkamy razem. Nie mogę patrzeć, jak migdali się z nową dziewczyną”
„Kiedyś myślałem, że przeciwieństwa się przyciągają. Zmieniłem zdanie, gdy okazało się, że ożeniłem się z bałaganiarą”
„Te walentynki zapamiętam na zawsze. Gdyby nie interwencja policji, nadal umawiałabym się z się z zakłamanym draniem”
„Z internetu dowiedziałam się, że wnuk się zaręczył. Zabolało, że dla rodziny już nie istnieję”
„By zemścić się na mężu, zdradziłam go z bibliotekarzem. Ocierałam się o regały z klasyką, chłonąc je dogłębnie”
„Miałam spędzić upojną majówkę z mężem, a użerałam się z matką. Wtargnęła z buciorami do naszego ogrodu i życia”
„Wróciłem z Anglii z podkulonym ogonem i bez grosza przy duszy. Horror zaczął się, gdy znów zamieszkałem z matką”
„Na delegacji zintegrowałem się z koleżanką pod hotelową pościelą. Miałem się przyznać, ale żona zdążyła mnie ubiec”
„Przypadkowa rozmowa z sąsiadką zasiała we mnie ziarenko niepokoju. Szybko okazało się, że znów zakochałam się w draniu”
„Zamiast zajmować się synem, mąż adorował koleżankę z siłowni. Wolę być samotną matką niż tłumaczyć się z jego romansów”
„Myślałam, że jest księciem z bajki, a on tylko czaił się na moje pieniądze. Dziewczyny, uważajcie z kim się wiążecie”
„Z Santorini wróciłam ze złamanym sercem. Dałam się porwać chwili, bo uwierzyłam w miłość, a wpakowałam się w bagno”
„Za plecami przyjaciółki spotykałam się z jej eks. Nie spodziewałam się, że w zemście posunie się do czegoś takiego”
„Wakacje w Portugalii skończyły się z wielkim hukiem. Tajemnicza koperta uświadomiła mi, z jakim dwulicowym łotrem żyję”
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Wakacje nad morzem w Grano Hotel Solmarina – relaks, natura i słońce!
Współpraca reklamowa
Neuropeptydy w kosmetyczce. Technologia, która zatrzymuje czas
Współpraca reklamowa
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa