Zimowe kolekcje Top Secret , Troll i Drywash nie są już tajemnicą .
Ich premierowa odsłona nastąpiła w pierwszych dniach września na spotkaniu w Hotelu Bristol w Warszawie. Grupa dziennikarzy i stylistów zobaczyła wybrane modele zarówno z linii karnawałowo- wieczorowych jak i tych przeznaczonych do codziennego noszenia.

Dorota Czaja - twarz tegorocznej kampanii wszystkich 3 marek przyszła na spotkanie ubrana w rzeczy Troll, później na sobie prezentowała niektóre modele Top Secret. We wszystkich wyglądała niezwykle kobieco i seksownie. Bardzo podobały się sukienki Top Secret i te do pracy – proste, dzianinowe, jak i bardzo kobiece, koronkowe, projektowane z myślą o „większym wyjściu”. Uwagę przykuły grube swetry z kolekcji męskiej. Troll pokazał propozycje dla osób nieco odważniejszych, otwartych na modę, Drywash - stroje do tańca i na fitness. Spotkanie, w kameralnej atmosferze, dało nie tylko możliwość zaprezentowania naszych kolekcji ale i rozmów na temat mody, współczesnych trendów i upodobań zakupowych Polaków.
1 z 15

1_01
2 z 15

2
3 z 15

3_38
4 z 15

4_28
5 z 15

4a
6 z 15

5
7 z 15

6_01
8 z 15

7_01
9 z 15

8
10 z 15

9_19
11 z 15

10
12 z 15

11_01
13 z 15

12
14 z 15

13
15 z 15

15_10