Reni Jusis dla polskiej marki NENUKKO
Reni Jusis wraca z nowym materiałem muzycznym i pojawia się w sesji polskiej marki odzieżowej NENUKKO.
Reni Jusis - artystka, która pewnie porusza się między wieloma gatunkami muzycznymi i nie boi się eksperymentować z wizerunkiem scenicznym. Kobieta niezależna, specjalistka od eko-rodzicielstwa i właścicielka najbardziej niebieskich oczu w całej galaktyce.
Idolka, której najnowsza płyta „BANG!” - wydana po siedmioletniej przerwie - właśnie wychodzi na światło dzienne. Sesja fotograficzna autorstwa Łukasza Ziętka odbyła się w miejscu szczególnym - we wnętrzach autentycznego studio nagraniowego wokalistki mieszczącego się w jej domu. Najnowsza kolekcja NENUKKO na sezon Wiosna-Lato 2016 o znamiennym tytule „Whispers” doskonale wpisuje się w intymny nastrój prywatnego wnętrza, w którym artystka tworzy od lat. Minimalistyczne stylizacje w zestawieniu z dokumentalnymi ujęciami studyjnego instrumentarium podkreślają autentyczność sytuacji i dowodzą, że zarówno wokalistka, jak i marka NENUKKO nie boją się żadnych wyzwań. Fotografie unikają jednoznaczności, a przez swój reportażowy charakter w równym stopniu eksponują osobowość modelki co poszczególne elementy kolekcji. Współpraca Reni Jusis i NENUKKO to fuzja doskonała - tak trafne połączenie dwóch alternatywnych i jednocześnie uzupełniających się światów to zjawisko naprawdę unikalne.
W tym sezonie NENUKKO stawia na proste, ale pomysłowe formy, wrażliwe połączenia tonalne, wygodę i zabawę proporcjami. W kolekcji znajdziemy charakterystyczne dla marki formy oversize, fantastycznie rozszerzane spodnie, ale także nawiązujące do klasycznego stylu koszule o geometrycznej formie. Kolorystyka utrzymana jest w odcieniach szarości, błękitu i zieleni, ale znajdziecie w niej także nieoczekiwane akcenty wyrazistego różu. „Whispers” to kolekcja użytkowa, ale niepozbawiona zaskakujących rozwiązań, które stały się już znakiem rozpoznawczym NENUKKO.
creditsy: zdjęcia: Łukasz Ziętek stylizacja: NENUKKO
makeup: Aleksandra Przyłuska
hair: Norbert Afek / Jaga Hupało Bort to Create
SPRAWDŹ TRENDY W MODZIE NA 2016
1 z 16

3_90
2 z 16

4_64
3 z 16

7_50
4 z 16

6_59
5 z 16

14_31
6 z 16

13_34
7 z 16

1_35a6ac
8 z 16

20_13
9 z 16

15_23
10 z 16

6_60
11 z 16

9_40
12 z 16

16_21
13 z 16

8_41
14 z 16

18_20
15 z 16

19_17
16 z 16

14_32
Polecane
„Złapałam się za głowę, gdy zobaczyłam, co każą mi jeść na weselu wnuczki. To jest brak poszanowania dla polskiej tradycji”
„Z wakacji w Grecji przywiozłem tylko złamane serce. Następnym razem wybiorę wczasy pod gruszą na polskim rodosie”
Przepowiednie dla Polski. Co czeka kraj i czy przyszłość maluje się wyłącznie w ciemnych barwach?
#Poszukiwaczeprzygód - najnowsza kampania marki born2be czyli moda na każdą kieszeń
Współpraca reklamowa
Nowa kampania polskiej marki biżuteryjnej to szczera rozmowa o prawdziwym obliczu macierzyństwa
Współpraca reklamowa
„Złapałam się za głowę, gdy zobaczyłam, co każą mi jeść na weselu wnuczki. To jest brak poszanowania dla polskiej tradycji”
Jasnowidz Jackowski z niepokojącą wizją dla Polski. Zaczyna się „najpoważniejszy moment od 2020 roku”
Supermodelka Jill Kortleve w kampanii polskiej marki Jenny Fairy od CCC
Współpraca reklamowa
Viralowe perfumy dla niej i dla niego z Action przypominają luksusowy zapach. Teraz w promocji nie kosztują nawet 10 zł
Święty Adam Chmielowski – powstaniec i polski zakonnik. Poznaj niezwykłą historię Brata Alberta o życiu dla innych
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Chmiel – zielony bohater urody, zdrowia i smaku
Współpraca reklamowa
Wakacje nad morzem w Grano Hotel Solmarina – relaks, natura i słońce!
Współpraca reklamowa
Neuropeptydy w kosmetyczce. Technologia, która zatrzymuje czas
Współpraca reklamowa
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa