UNISEKS, czyli GENDER FREE w kolekcji ZUO CORP.
W modzie czas na gender free, czyli zatarcie granic między płciami. Nowa kampania ZUO Corp. to wielki powrót polskiej marki. I to w jakim stylu!

„Całość utrzymana jest w duchu gender – free. Denimowe kurtki, spodnie, bawełniane bluzy z nadrukami, t-shirty i płaszcze zostały zaprojektowane z myślą o osobach, które swoim stylem chcą uwolnić się od kulturowej kategorii płci, a nawet zerwać ze stereotypowym podziałem ubioru. Każda sylwetka jest opowieścią o dopracowanym detalu, przełamującym klasyczne formy, wręcz szlagiery mody ulicznej, by na nowo je zinterpretować i przełożyć na język ZUO CORP+.”, czytamy w nocie prasowej towarzyszącej nowej kampanii ZUO Corp., marki Bartka Michalca i Łukasza Laskowskiego.
Obaj dłuższy czas temu zwolnili tempa i nie epatowali swoją obecnością w mediach. Jak widać, z wielką korzyścią, bo nowa kampania, nad którą pracowali od dłuższego czasu zrobiła w nich furorę. Do współpracy zaprosili osoby blisko z nimi związane, przyjaciół (m.in. Charlotte Tomaszewską i Orinę Krajewską), ale też nowe twarze w modelingu. Studyjne zdjęcia zrobił Adam Pluciński, również wcześniej współpracujący ze ZUO Corp.
Ich moda jest przemyślana od A do Z, z zoomem na jakość i ogromną wagą przykładaną do konstrukcji (pamiętacie neoprenowe żakiety i „składane” sukienki z poprzednich kolekcji?). Każdy pomysł to pewna artystyczna koncepcja, którą Bartek i Łukasz z (i to widać!) wielką przyjemnością wprowadzają w życie. W tzw. międzyczasie marka otworzyła butik przy Chmielnej, w słynnej warszawskiej kamienicy braci Jabłkowskich, który zaprojektowali od podstaw, a każdy detal przygotowany był na zamówienie.
Lustra, palone deski, specjalne oświetlenie i przede wszystkim androgyniczna kolekcja – do tego miejsca warto zajrzeć, jeśli w modzie widzi się coś więcej niż tylko samo ubranie. My tę kampanię pokochałyśmy od pierwszego wejrzenia, bo to jest właśnie styl ZUO Corp.. W stu procentach.
1 z 16

21_02_2016_A.Plucinski_Zuo28464_crop_logo
2 z 16

21_02_2016_A.Plucinski_Zuo28960_crop_logo
3 z 16

21_02_2016_A.Plucinski_Zuo29518_crop_logo
4 z 16

21_02_2016_A.Plucinski_Zuo29980_crop_logo
5 z 16

21_02_2016_A.Plucinski_Zuo30056_crop_logo
6 z 16

21_02_2016_A.Plucinski_Zuo30151_crop_logo
7 z 16

21_02_2016_A.Plucinski_Zuo30286_crop_logo
8 z 16

21_02_2016_A.Plucinski_Zuo30427_crop_logo
9 z 16

21_02_2016_A.Plucinski_Zuo31844_crop_logo
10 z 16

21_02_2016_A.Plucinski_Zuo31461_crop_logo
11 z 16

21_02_2016_A.Plucinski_Zuo31307_crop_logo
12 z 16

21_02_2016_A.Plucinski_Zuo30768_crop_logo
13 z 16

21_02_2016_A.Plucinski_Zuo30431_crop_logo
14 z 16

21_02_2016_A.Plucinski_Zuo32052_crop_logo
15 z 16

150902_ZuoCorp_0153_logo
16 z 16

150902_ZuoCorp_3236_logo
Polecane
„Żyłam między młotem, a kowadłem, czyli synem i partnerem. Czułam, że Oskar przegoni mi faceta w siną dal”
„Teściowa przed Wielkanocą urządziła mi kontrolę jakości w domu. Wytykała smugi w oknach i ziemniaki w żurku”
Jaką stylizację wybrać na karnawał w 2025 r.? Podpowiada Angelika Mucha, czyli Littlemooonster96
Współpraca reklamowa
Kolekcja "Friends" w Lidlu. Wygodne ubrania dla fanów serialu "Przyjaciele" za niewielkie pieniądze
#Poszukiwaczeprzygód - najnowsza kampania marki born2be czyli moda na każdą kieszeń
Współpraca reklamowa
Cuffing season, czyli trend na wspólny kocyk. Jak zmienia się podejście do relacji w chłodniejsze miesiące?
Barbórka, czyli Dzień Górnika. Skąd wzięła się ta nazwa i jak obchodzono Barbórkę w dawnych czasach? Poznaj tradycje, zwyczaje i przysłowia
„Żyłam między młotem, a kowadłem, czyli synem i partnerem. Czułam, że Oskar przegoni mi faceta w siną dal”
Świąteczny czas pełen zaskakujących niespodzianek, czyli najciekawsze pomysły na prezent z SHEIN
Współpraca reklamowa
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Wakacje nad morzem w Grano Hotel Solmarina – relaks, natura i słońce!
Współpraca reklamowa
Neuropeptydy w kosmetyczce. Technologia, która zatrzymuje czas
Współpraca reklamowa
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa