Polska klasa kreatywna w nowym projekcie Reebok Classic
Nowatorskie idee rodzą się w głowach niezwykłych ludzi. Młodzi Polacy mają praktycznie nieograniczone zasoby kreatywnej energii, która z roku na rok przynosi coraz bardziej konkretne efekty. Za sprawą projektu Creatives, Reebok Classic stworzył miejsce, w którym spotkają się kreatywni z różnych branż - od mody ulicznej do muzyki elektronicznej.

Idea projektu Creatives jest prosta - wybierzmy najbardziej interesujące teamy kreatywne, zróbmy im zdjęcia w ich naturalnym otoczeniu i zadajmy kilka zaskakujących pytań. Jednym z czynników decydujących o atrakcyjności Creatives jest z pewnością zróżnicowanie uczestniczących w projekcie ekip. Na tumblerze #mojeklasyki, na którym publikowane są kolejne odsłony akcji, od kilku miesięcy ukazują się zdjęcia kolejnych teamów, z których każdy zajmuje zupełnie inne miejsce na mapie polskiej klasy kreatywnej.
Creatives jest projektem stworzonym przez markę Reebok Classic, nie mogło zatem zabraknąć w nim zespołów reprezentujących świat polskiej mody, również tej ulicznej. Jedna z pierwszych odsłon Creatives to wizyta w atelier topowego rodzimego projektanta Mariusza Przybylskiego. W projekcie chętnie wzięły też udział założycielki streetwearowego brandu Local Heroes oraz załoga sklepu SHOWROOM.PL, zajmującego się internetową dystrybucją ubrań niezależnych polskich projektantów.
Bohaterowie Creatives to nie tylko osoby związane bezpośrednio ze środowiskiem fashion. Na tumblerze #mojeklasyki można znaleźć również wieloosobową ekipę z galerii Art Yard Sale, twórców hip-hopowych teledysków LETEMKNOW SEQUENCE oraz pełnych pasji ludzi z księgarni Super Salon otoczonych przez niebanalne wydawnictwa.
W kolejce czekają już kolejni kreatywni bohaterowie, m.in. założyciele polskiej marki odzieżowej związanej ze sportami walki oraz kolektyw dj-ów, producentów i promotorów imprez klubowych.
Wspólnym mianownikiem dla działań wszystkich teamów biorących udział w projekcie jest pasja i zaangażowanie, na których opierają swój sukces. Celem nowego projektu Reebok Classic jest pokazanie ludzi, którzy nie tylko dobrze wyglądają, ale przede wszystkim inspirują do działania.
1 z 4

Letemknow
2 z 4

Mariusz_Przybylski
3 z 4

showroom_02
4 z 4

super_salon
Polecane
„W nowej pracy mnie nie szanowali, bo byłam zbyt młoda i ładna. Już przy pierwszym projekcie musieli zmienić zdanie”
„Wyglądał jak siwy Adonis, ale klasy nie miał za grosz. Przecież kobiecie nie przystoi płacić za randkę”
„W nowej pracy mnie nie szanowali, bo byłam zbyt młoda i ładna. Już przy pierwszym projekcie musieli zmienić zdanie”
„Wyglądał jak siwy Adonis, ale klasy nie miał za grosz. Przecież kobiecie nie przystoi płacić za randkę”
Ten święty talizman działa tylko w Trzech Króli. Zapewni ci szczęście w nowym roku
Kreatywność - czy każda z nas jest kreatywna? 12 sposobów na rozbudzenie kobiecej kreatywności
W sylwestra koniecznie miej przy sobie te 2 rzeczy. Zapewnią ci bogactwo w nowym roku
„Myślałam, że jestem dobrą matką, ale kiedy syn nie zdał do 6 klasy, załamałam się. Nie wiem, co z niego wyrośnie”
„Wydaliśmy 100 tysięcy na wesele, ale teść miał to w 4 literach. Współczuję żonie takiego ojca bez klasy i honoru”
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Chmiel – zielony bohater urody, zdrowia i smaku
Współpraca reklamowa
Wakacje nad morzem w Grano Hotel Solmarina – relaks, natura i słońce!
Współpraca reklamowa
Neuropeptydy w kosmetyczce. Technologia, która zatrzymuje czas
Współpraca reklamowa
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa