Nowa kampania CCC: JENNY FAIRY STARRING EMILY RATAJKOWSKI
Bonjour! Powitaj najnowsze trendy na nadchodzący sezon z Emily Ratajkowski i CCC! Kampania z udziałem supermodelki zapowiada wiosenną kolekcję marki Jenny Fairy na sezon wiosna-lato 2023. Najmodniejsze buty już od 99,99 zł i torebki od 119,99 zł.

Et voilà, poznajcie nową Jenny Girl! Ulubiona marka polskich i zagranicznych influencerek rozpoczyna wiosnę współpracą z Emily Ratajkowski. Modelka, aktorka, autorka i podcasterka o polskich korzeniach prezentuje najsilniejsze trendy sezonu. W najnowszej kolekcji marki Jenny Fairy odnajdziesz produkty w wyjątkowo atrakcyjnych cenach - obuwie już od 99,99zł., a torebki od 119,99 zł.
Emily Ratajkowski to bez wątpienia jedna z najbardziej magnetyzujących światowych it girls. Autorka bestselleru „My body” nie boi się mówić głośno o ważnych tematach, od lat walcząc z uprzedmiotowieniem kobiet. Topmodelka i aktywistka inspiruje nie tylko swoją odwagą i charyzmą - na Instagramie śledzi ją niemal 30 milionów osób, codziennie podziwiając jej wyczucie stylu. Teraz modelka polskiego pochodzenia zachwyca w nowej kampanii marki Jenny Fairy.

Dostępna w CCC marka Jenny Fairy, uwielbia śledzić bieżące trendy. Kolekcja osadzona w klimacie lat 60. przenosi nas w modową podróż do czasów, gdzie królowały monochromatyczne pastelowe zestawy, zadziorne podkolanówki czy grzeczne baleriny. Inspirowany paryskim stylem look Emily Ratajkowski uzupełniają najmodniejsze buty i dodatki tego sezonu.
Najnowsze propozycje marki Jenny Fairy to kwintesencja największych hitów na wiosnę 2023. Kampania zwiastuje wielki powrót balerin, które po latach ponownie spotkamy nie tylko na ulicach Paryża. Marka Jenny Fairy proponuje je m.in. w formie dziewczęcego modelu Mery Jane oraz w stylowej formie z klamrą i odkrytą piętą. W nowej kolekcji nie brakuje również sportowych akcentów, który przełamią urocze, dziewczęce stylizacje. Klasyczne białe flatformy czy sneakersy w stylu „ugly shoes” to obowiązkowe elementy stylu każdej parisian girl. Jasna kolorystyka, perłowe akcenty czy miękkie wykończenia torebek doskonale uzupełnią nonszalanckie looki. C'est très chic!
Za wiosenną kampanię CCC dla marki Jenny Fairy odpowiada modowy duet The Morelli Brothers. Stacjonujący w Los Angeles Luka I Alessandro mają na koncie kampanię i okładki z najpopularniejszymi gwiazdami: Kendall Jenner, Hailey Bieber, Paris Hilton czy Gwen Stefani. To już nie pierwszy raz, gdy przy pomocy obiektywu odkrywają kolejne zaskakujące oblicze Emily Ratajkowski.
Produkty dostępne w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji.

Polecane
„Gdy wybieraliśmy nową sofę prawie zażądałam rozwodu. Mąż testował już wcześniej ten model, ale z kimś innym”
„Rozwiodłam się z mężem, ale wciąż mieszkamy razem. Nie mogę patrzeć, jak migdali się z nową dziewczyną”
Letnia odsłona gwiazdorskiej kampanii CCC – Jenny Fairy starring Emily Ratajkowski
Współpraca reklamowa
Jenny Fairy Records – muzyczna kampania ulubionej marki influencerek na sezon jesień-zima 2022
Współpraca reklamowa
Supermodelka Jill Kortleve w kampanii polskiej marki Jenny Fairy od CCC
Współpraca reklamowa
Nowa kolekcja CCC Back to School to światowe marki, ulubieńcy z bajek i najlepsze ceny!
Współpraca reklamowa
Nowa kampania polskiej marki biżuteryjnej to szczera rozmowa o prawdziwym obliczu macierzyństwa
Współpraca reklamowa
Przeżyj swój ‘Oh La La!’ moment, dzięki produktom z limitowanej kolekcji Pantene x Emily in Paris
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa
Wraz z nadejściem wiosny, Klub CCC przestawia swój odświeżony wizerunek!
Współpraca reklamowa
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Wakacje nad morzem w Grano Hotel Solmarina – relaks, natura i słońce!
Współpraca reklamowa
Neuropeptydy w kosmetyczce. Technologia, która zatrzymuje czas
Współpraca reklamowa
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa