Asia Wysoczyńska zaprezentowała gościom luksusowy image w stylu Minnie: dwuwarstwową jedwabną sukienkę koktajlową, przeszywaną czerwoną nitką, z długim suwakiem na plecach oraz wyjściowy t-shirt. Obie kreacje uzupełnia amarantowa aplikacja w kształcie głowy bohaterki. Z kolei Aga Prus przedstawiła gościom parę eleganckich butów: „Sięgnęłam do trendów z czasów, kiedy Minnie powstała. W latach 20. i 30. buty były niższe, obcasy bardziej stabilne. Jednak ja chciałam unowocześnić tę formę, nadać jej bardziej współczesny sznyt.” – opowiada projektantka. W showroomie nie zabrakło również dodatków. Zadbali o to Kuba Żeligowski oraz duet CADO – Jolanta Florczyk-Fik i Monika Wieciech. „Minnie to ciekawy, lecz trudny temat. Wyzwaniem było połączenie symbolu, jakim jest ona dla dzieci i dorosłych. Chciałem stworzyć biżuterię, która spodoba się kobietom, wykorzystując postać kojarzoną z dzieciństwem.” – opisuje swój projekt Żeligowski.
Polski projekt „Minnie – Ikona stylu” nie jest pierwszym, realizowanym przez firmę The Walt Disney Company, przedsięwzięciem promującym Minnie w świecie mody. Przełomowym dla postaci wydarzeniem była sygnowana najlepszymi nazwiskami ze świata designu, głośna kolekcja „Minnie Mouse Must Haves”, zaprezentowana podczas zeszłorocznego London Fashion Week.
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
\r\n
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych.\r\n
Myszka Minnie kultowa bohaterka kreskówki Disneya swoim stylem inspiruje projektantów. Oto kolekcja, której autorami są polscy projektanci: Asia Wysoczyńska, Aga Prus, Kuba Żeligowski, Joannę Misztelę oraz kolektyw CADO.
W swoich pracach projektanci zreinterpretowali wizerunek Minnie i pokazali, jak mogą inspirować się nim współczesne kobiety. Wspólnie wypracowany koncept w stylu „high–fashion” ma na celu zwrócić uwagę miłośniczek mody na to, jak czerpać z ulubionych motywów popkultury. Asia Wysoczyńska zaprezentowała gościom luksusowy image w stylu Minnie: dwuwarstwową jedwabną sukienkę koktajlową, przeszywaną czerwoną nitką, z długim suwakiem na plecach oraz wyjściowy t-shirt. Obie kreacje uzupełnia amarantowa aplikacja w kształcie głowy bohaterki. Z kolei Aga Prus przedstawiła gościom parę eleganckich butów: „Sięgnęłam do trendów z czasów, kiedy Minnie powstała. W latach 20. i 30. buty były niższe, obcasy bardziej stabilne. Jednak ja chciałam unowocześnić tę formę, nadać jej bardziej współczesny sznyt.” – opowiada projektantka. W showroomie nie zabrakło również dodatków. Zadbali o to Kuba Żeligowski oraz duet CADO – Jolanta Florczyk-Fik i Monika Wieciech. „Minnie to ciekawy, lecz trudny temat. Wyzwaniem było połączenie symbolu, jakim jest ona dla dzieci i dorosłych. Chciałem stworzyć biżuterię, która spodoba się kobietom, wykorzystując postać kojarzoną z dzieciństwem.” – opisuje swój projekt Żeligowski.
Reklama
Reklama
Polski projekt „Minnie – Ikona stylu” nie jest pierwszym, realizowanym przez firmę The Walt Disney Company, przedsięwzięciem promującym Minnie w świecie mody. Przełomowym dla postaci wydarzeniem była sygnowana najlepszymi nazwiskami ze świata designu, głośna kolekcja „Minnie Mouse Must Haves”, zaprezentowana podczas zeszłorocznego London Fashion Week.
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych.