Kapsułowa kolekcja Jenny Fairy „Soft Volume” dla CCC
Uwielbiają je influencerki, stylistki i redaktorki mody. Projektanci od kilku sezonów prezentują je na wybiegach w różnorodnych kształtach – minimalistyczne torebki z miękkiej, charakterystycznie pomarszczonej skóry to dzisiaj najmodniejsze modele, jakie możemy spotkać na ulicach wielkich miast, w posiadaniu najbardziej stylowych kobiet świata mody. Ściśnięte w dłoni, zawieszone na ramieniu lub noszone nonszalancko pod pachą – te unikatowe dodatki kojarzą nam się z wygodą i luksusem jednocześnie. A w nowej kapsułowej kolekcji marki Jenny Fairy „Soft Volume” dla CCC znajdziemy i jedno, i drugie.

Specjalna linia Jenny Fairy „Soft Volume” składa się z pięciu dużych i małych torebek o spójnej konstrukcji z charakterystycznymi marszczeniami. Kształtami nawiązują do najmodniejszych modeli ostatnich sezonów, noszonych między innymi przez influencerkę Caro Daur czy modelkę Rosie Huntington-Whiteley. Pierwszy – większy, o miękkiej, zaokrąglonej formie przypominającej francuskiego croissanta występuje w trzech ponadczasowych, ale i najbardziej popularnych na wybiegach kolorach: jasnym, kremowym beżu, czerni oraz karmelu. Drugi – mniejszy, o bardziej klasycznym kształcie prostokątnej saszetki, z modną pomarszczoną rączką – w czerni i beżu. Neutralna kolorystyka, lubiana szczególnie przez gwiazdy Instagramu, zapewnia torebkom wielosezonowy charakter. W końcu minimalistyczne, przyjemne w dotyku i łatwe do noszenia akcesoria jednogłośnie stały się najlepszym wyborem w garderobie niejednej kobiety. Kolekcja kapsułowa Jenny Fairy dla CCC oferuje nie tylko najmodniejsze dodatki w przystępnej cenie – większe torebki z miękkiej, marszczonej skóry zadomowiły się w modzie zdecydowanie na dłużej. Stylistki i dziennikarki zgodnie deklarują: są praktyczne, ponadczasowe, jednocześnie oryginalne i przykuwające uwagę.
Kolekcja dostępna jest w sklepach stacjonarnych CCC, online na ccc.eu oraz w aplikacji mobilnej CCC.
Kampanię reklamową, w której wystąpiły modelki Matea Brakus i Harriet Longhurst sfotografował Stanisław Boniecki, a za stylizacje odpowiadał Michał Koszek. Makijaż wykonał Wilson, fryzury Michał Bielecki. Scenografię zapewniła Anna Witko. Całość wyprodukowała firma Masik Production.
1 z 8

Kapsułowa kolekcja Jenny Fairy „Soft Volume” dla CCC
2 z 8

Kapsułowa kolekcja Jenny Fairy „Soft Volume” dla CCC
3 z 8

Kapsułowa kolekcja Jenny Fairy „Soft Volume” dla CCC
4 z 8

Kapsułowa kolekcja Jenny Fairy „Soft Volume” dla CCC
5 z 8

Kapsułowa kolekcja Jenny Fairy „Soft Volume” dla CCC
6 z 8

Kapsułowa kolekcja Jenny Fairy „Soft Volume” dla CCC
7 z 8

Kapsułowa kolekcja Jenny Fairy „Soft Volume” dla CCC
8 z 8

Kapsułowa kolekcja Jenny Fairy „Soft Volume” dla CCC
Polecane
„Rodzice mieli dla nas wielkanocną niespodziankę. Mówili, że to dla naszego dobra, ale wiedziałam, że coś tu śmierdzi”
„Kiedyś dla męża mycie zębów było szczytem higieny, a dziś pachnie jak drogeria. Wiedziałam, że robi to dla innej”
Letnia odsłona gwiazdorskiej kampanii CCC – Jenny Fairy starring Emily Ratajkowski
Współpraca reklamowa
Supermodelka Jill Kortleve w kampanii polskiej marki Jenny Fairy od CCC
Współpraca reklamowa
Jenny Fairy Records – muzyczna kampania ulubionej marki influencerek na sezon jesień-zima 2022
Współpraca reklamowa
Najnowsza kolekcja skórzanych butów i torebek od CCC to styl i jakość w najlepszym wydaniu!
Współpraca reklamowa
Nowa kolekcja CCC Back to School to światowe marki, ulubieńcy z bajek i najlepsze ceny!
Współpraca reklamowa
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Wakacje nad morzem w Grano Hotel Solmarina – relaks, natura i słońce!
Współpraca reklamowa
Neuropeptydy w kosmetyczce. Technologia, która zatrzymuje czas
Współpraca reklamowa
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa