Joke-logo
Denerwuje cię kult luksusowych marek? Masz dosyć logomanii? Zamiast z nią walczyć, sparodiuj ją. Wybierz sweatshirt od Féline zamiast Céline lub Bucci zamiast Gucci. Modne logo to joke- logo.

Modę na fałszowanie logotypów luksusowych marek rozpoczął Kalifornijczyk Brian Lichtenberg. Stworzył markę BLTEE, na stronie której można kupić bluzy i T-shirty z zabawnymi „kopiami” nazw domów mody. I tak Féline zastępuje Céline, Homiés – Hermès, Bucci – Gucci, Ballin – Balmain, a Meow Meow – Miu Miu. Lichtenberg założył też konto na komunikatorze Tumblr (brianlichtenberg.tumblr.com), na którym publikuje zdjęcia wszystkich noszących jego projekty, także gwiazdy. Do fanów BLTEE należą Miley Cyrus, Cara Delevingne, Fergie, Rita Ora i Paris Hilton. A jeśli marzy ci się modowa rewolucja, postaw na plecak z hasłem „Roitfeld for President” od Christophera Lee Sauvé (christopherleesauve.com).
1 z 5

napis_6
2 z 5

napis_5
3 z 5

napis_3
4 z 5

napis_2
5 z 5

napis_1
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Wakacje nad morzem w Grano Hotel Solmarina – relaks, natura i słońce!
Współpraca reklamowa
Neuropeptydy w kosmetyczce. Technologia, która zatrzymuje czas
Współpraca reklamowa
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa