Backstage sesji zdjęciowej kampanii WITTCHEN jesień-zima 2013/2014
Koncepcja sesji została zaplanowana z myślą o dalszym odświeżaniu wizerunku marki. Czyste kolory oraz duża ilość światła świetnie podkreślają wyjątkowość produktów najnowszej kolekcji.

Motywem przewodnim sesji podobnie, jak w poprzednim sezonie jest Monogram WITTCHEN – mówi Gosia Growińska. W jego skład wchodzą wszystkie cztery elementy logotypu marki: herb z inicjałami Jędrzeja Rafała Wittchen (założyciela i prezesa firmy), broniące go lwy, korona oraz „W” symbolizujące pierwszą literę nazwy firmy.
Skórzane portfele z wytłoczonym monogramem to absolutna nowość w ofercie marki, która będzie miała premierę już jesienią. W kolekcji dostrzeżemy ponadto torebki w kolorze chabrowym, odcieniach brązu, jak również modną zieleń i kolor bordo.
Za obiektywem aparatu stanął Robert Wolański, z którym marka współpracuje od lat. Za kreacje i koncepcje sesji odpowiadała Gosia Growińska – dyrektor artystyczny marek grupy WITTCHEN. Stylizacją zajęła się Malwina Wędzikowska.
Fotograf: Robert Wolański
Dyrektor Artystyczny: Gosia Growińska
Stylizacja: Malwina Wędzikowska
Make Up: Polcia Dźwigała
Włosy: Emil Zed
Modele: Julie / GAGA models
Tomek / AMQ Models
Foto backstage: Jacek Piątek, Aga Taukert
Produkcja: Ewa Pawlikowska
1 z 6

WITTCHEN_gal_1
2 z 6

WITTCHEN_gal_2
3 z 6

WITTCHEN_gal_3
4 z 6

WITTCHEN_gal_4
5 z 6

WITTCHEN_gal_5
6 z 6

WITTCHEN_tekst
Polecane
„Wylewałam siódme poty podczas prywatnych sesji z trenerem pilates. Nie powstrzymało mnie nawet to, że miał obrączkę”
„Rozpuściłam plotkę, że sypiam z profesorem. Zamiast zaliczyć sesję zimową, zaliczyłam największą wtopę swojego życia”
Trendy jesień-zima 2022: te 4 dodatki to hit sezonu. Są ponadczasowe i zostaną z nami na dłużej
„Wylewałam siódme poty podczas prywatnych sesji z trenerem pilates. Nie powstrzymało mnie nawet to, że miał obrączkę”
Babcia z Lubelszczyzny zdradza: we wrześniu zwróć uwagę na 1 szczegół. Wskaże, jaka będzie zima
„Rozpuściłam plotkę, że sypiam z profesorem. Zamiast zaliczyć sesję zimową, zaliczyłam największą wtopę swojego życia”
Pierwsze dni października wskazują, jaka będzie zima. Już wszystko staje się jasne
W weekend 20-22 września 2024 zadbaj o 1 rzecz. Tak zapewnisz sobie wspaniałą jesień
Letnia odsłona gwiazdorskiej kampanii CCC – Jenny Fairy starring Emily Ratajkowski
Współpraca reklamowa
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Wakacje nad morzem w Grano Hotel Solmarina – relaks, natura i słońce!
Współpraca reklamowa
Neuropeptydy w kosmetyczce. Technologia, która zatrzymuje czas
Współpraca reklamowa
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa