"40 Warm Feelings by s.Oliver"
"40 Rozgrzewających doznań" to trafnie nazwany, wyjątkowy, unikatowy pomysł firmy s.Oliver na nadchodzącą zimę.

"40 Warm Feelings" lub jak kto woli "40 Rozgrzewających doznań" to trafnie nazwany, wyjątkowy, unikatowy pomysł firmy s.Oliver na nadchodzącą zimę. Tematem przewodnim kampanii jest 40-lecie firmy. Ciuchy w ulubionym, zimowym stylu - płaszcze z kołnierzami w stylu modern, okazałe poncho, oraz krótkie i szerokie, wełniane sukienki, itp. tworzą wizerunek ludzi żyjących pełnią życia, ludzi w ciągłym ruchu. Ten pomysł to wizualizacja naszej indywidualnej interpretacji mody za pomocą fotoalbumu, w którym artykuły promocyjne są wyodrębnione za pomocą polaroidów lub obramowań.
Ten komfortowy, zimowy wizerunek będzie dostępny dla naszych klientów dzięki licznym ofertom do nich kierowanych. "40 Rozgrzewających doznań" wprowadzi klienta w przytulną, zimową atmosferę zakupów już w połowie listopada!
1 z 14

Pola_CW_003_ph10
2 z 14

Pola_CW_007_ph10
3 z 14

Pola_CW_010_ph10
4 z 14

Pola_CW_016_ph10
5 z 14

Pola_CW_023_ph10
6 z 14

Pola_CW_026_ph10
7 z 14

Pola_CW_035_ph10
8 z 14

Rahmen_ACC_Logoschal
9 z 14

Rahmen_ACC_Schals
10 z 14

Rahmen_ACC_Stiefel
11 z 14

Rahmen_ACC_Stieflette
12 z 14

Rahmen_ACC_Tasche_Anhaenger
13 z 14

Rahmen_SW_Longstrickjacke
14 z 14

Rahmen_SW_Paisleytuch
Polecane
„Nawet z okazji walentynek mąż nie pamiętał, by kupić mi prezent. Musiał poprosić teściową, by uratowała jego honor”
„W Wigilię nie chodzi tylko o to, by usiąść przy suto zastawionym stole. Najważniejsze, by mieć z kim usiąść”
„Nawet z okazji walentynek mąż nie pamiętał, by kupić mi prezent. Musiał poprosić teściową, by uratowała jego honor”
„W Wigilię nie chodzi tylko o to, by usiąść przy suto zastawionym stole. Najważniejsze, by mieć z kim usiąść”
„Przez lata marzyłam, by pozbyć się dzieci z domu. Wreszcie chciałam zostać sama, by mieć święty spokój”
„Kumpela ostrzegała, by nie wiązać się z wdowcem, ale nie słuchałam. Miłosną sielankę zniszczyli niedoszli pasierbowie”
„Dziadkowie wręczali moim dzieciom koperty z pieniędzmi jak łapówki. Nie pozwolę, by ktoś kupował ich miłość”
„Wydoiłam portfel mamy do ostatniego grosza, by zabłysnąć na studniówce. Zamiast gwiazdą, byłam pośmiewiskiem”
„Wymieniliśmy spojrzenia przy święceniu koszyczków. Kto by pomyślał, że między gałązkami bukszpanu zakiełkuje miłość”
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Wakacje nad morzem w Grano Hotel Solmarina – relaks, natura i słońce!
Współpraca reklamowa
Neuropeptydy w kosmetyczce. Technologia, która zatrzymuje czas
Współpraca reklamowa
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa