Kolorowe kosmetyki od LA MANIA i INGLOT
Od teraz polska marka modowa La Mania, należąca do Joanny Przetakiewicz ma w ofercie nie tylko ubrania, perfumy i świece, ale także zestaw kosmetyków do makijażu.
Idąc tropem największych modowych marek na świecie, m.in. swojego ulubionego Toma Forda, Joanna Przetakiewicz postanowiła rozszerzyć działalność marki La Mania o limitowaną serię kosmetyków do makijażu. Całość powstała we współpracy z Inglotem.
W skład zestawu Instant Beauty wchodzi 12 kosmetyków wykorzystujących moc naturalnych brązów, które w efekcie tworzą całą paletę. Róż do policzków z rozświetlaczem i pudry modelują rysy twarzy, a jedwabista czarna kredka podkreśla spojrzenie. Cienie do oczu w kolorach nude, nakładane w formie prostokąta na całą powiekę, mają uwydatniać barwę oczu i tworzyć kontrast dla każdego ich koloru. W związku z tym, że ma to być zestaw makijażowy na cały dzień, dodano do niego nawilżającą mgiełkę w sprayu, którą można odświeżyć make up kilka razy w ciągu dnia.

My zaczęłyśmy właśnie testować kilka produktów, w tym rozświetlacz w pędzelku pod oczy i musimy przyznać, że to jest to. Idealnie wkomponowuje się w delikatną skórę pod oczami i nadaje rozświetlony efekt, który utrzymuje się do kilku godzin. Mgiełka faktycznie pomaga w zatrzymaniu jego działania. Te kosmetyki dostają od nas duży plus!
„Chciałam stworzyć uniwersalną kolekcję, składająca się z kilku kosmetyków w naturalnych odcieniach, które wyczarują w parę minut wyrafinowany kobiecy look. Ponadczasowy, a nie sezonowy. Udało nam się stworzyć kosmetyki wyjątkowo wygodne w użyciu – zamiast wielu oddzielnych palet, z jakich zazwyczaj korzystamy, powstało kilka współgrających ze sobą produktów.”, mówi o swoim nowym produkcie Joanna Przetakiewicz.
Limitowana kolekcja La Mania by INGLOT będzie dostępna w sprzedaży przez sześć miesięcy od 1. kwietnia w dwudziestu wybranych salonach marki INGLOT w Polsce, stacjonarnych butikach La Manii oraz online.
TRENDY W MAKIJAŻU WIOSNA LATO 2016
1 z 9

amc_pure_pigment_eye_shadow_14
2 z 9

AMC_Under_Eye_Corrective_Illuminator_52
3 z 9

false_lash_effect_mascara
4 z 9

fs_eye_shadow_327_357_fusion_blush_and_illuminator_203_sculpting_powder_508_509
5 z 9

kohl_pencil_01
6 z 9

lipstick_114
7 z 9

Refreshing_Face_Mist_-_Dry_to_Normal_Skin
8 z 9

Translucent_Loose_Powder_210
9 z 9

WORECZEK
Polecane
„Moja 11-letnia córka podkrada mi kosmetyki i robi z siebie pudernicę. Ja w jej wieku używałam tylko wody i mydła”
„Moja córka bez wstydu ciągnęła kasę i od nas, i od dziadków. Gdy poznałam powód, pękło mi serce”
Przeżyj swój ‘Oh La La!’ moment, dzięki produktom z limitowanej kolekcji Pantene x Emily in Paris
Współpraca reklamowa
„Moja 11-letnia córka podkrada mi kosmetyki i robi z siebie pudernicę. Ja w jej wieku używałam tylko wody i mydła”
„Moja córka bez wstydu ciągnęła kasę i od nas, i od dziadków. Gdy poznałam powód, pękło mi serce”
„Synowa podbierała mi drogi szampon i luksusowe kosmetyki. Tajemnicze koperty wyjaśniły, dlaczego kradnie jak najęta”
„Zbieram z dywanu każdy najmniejszy paproszek. Moja mania czystości doprowadziła moich bliskich do kresu cierpliwości”
Sprawdzony sposób na uwolnienie się od pecha i problemów. 3 minuty dzielą cię od szczęścia
Mommy & Me: wyjątkowa biżuteria od VERONA i Klaudii El Dursi na Dzień Matki i nie tylko
Współpraca reklamowa
Miłość, zdrada i cyberzagrożenie – „Szpiedzy” Stevena Soderbergha od 9 maja w kinach
Współpraca reklamowa
„Na majówce teściowa złożyła mi propozycję nie od odrzucenia. Zgrzeszyłem myślą i zaniechaniem”
„2 burzliwe rozwody i 3 gorące romanse nie są w stanie odciągnąć mnie od byłego. Nienawiść dzieli jeden krok od miłości”
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Wakacje nad morzem w Grano Hotel Solmarina – relaks, natura i słońce!
Współpraca reklamowa
Neuropeptydy w kosmetyczce. Technologia, która zatrzymuje czas
Współpraca reklamowa
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa