Milek Design – ludzie, pasja i piękno od 20 lat
Od dwóch dekad wyznacza kierunki rozwoju w branży, stawiając na najwyższą jakość usług oraz ludzi, którzy tworzą jej unikalny charakter. Poznajcie historię marki, stworzonej przez Katarzynę i Dariusza Miłek.

Marka Milek Design powstała 20 lat temu z pasji do piękna i indywidualnego podejścia do klienta, stając się dziś synonimem doskonałości i innowacyjności w świecie fryzjerstwa. Obecnie rozrosła się do jednej z najbardziej rozpoznawalnych sieci fryzjerskich zatrudniających dziś prawie 100 osób.
Wizjonerski rozwój
Nieustanny rozwój marki jest efektem wizjonerskiego podejścia do sztuki fryzjerskiej jej właścicieli, Katarzyny i Dariusza Miłków – ich konsekwentnego podążania za światowymi trendami, odwagi w ich adaptowaniu oraz kreowania autorskich, często wyprzedzających rynek propozycji.

Wszystko zaczęło się w 2005 od pierwszego salonu przy Placu Dąbrowskiego w Warszawie i zespołu liczącego 7 osób. Z biegiem czasu powstawały kolejne salony w prestiżowych lokalizacjach w centrum Warszawy - przy ul. Hożej (2011 r.) oraz przy Tamce (2016 r.). Każdy z nich wyróżnia się unikalnym, eleganckim designem, wpasowanym w historyczny klimat i charakter miejsca. Starannie przemyślane i zaprojektowane przez architektów wnętrz detale tworzą przestrzeń sprzyjającą relaksowi i poczuciu komfortu.
Milek Design stał się przez dwie dekady synonimem doskonałości w świecie fryzjerstwa. Od samego początku wyprzedzał trendy w branży, dostosowując swoje usługi do najnowszych międzynarodowych standardów, W związku z tym najbardziej prestiżowe magazyny, cenione programy telewizyjne oraz wybitni projektanci mody chętnie zapraszali markę do współpracy przy sesjach zdjęciowych, pokazach najnowszych kolekcji oaz produkcjach TV.

Zespół, który tworzy markę
Sukces marki to zasługa nie tylko profesjonalnych umiejętności i unikalnych talentów wśród stylistów, ale także dbałości o każdy detal i troskę o zespół. To właśnie ludzie są sercem Milek Design – to oni tworzą klimat miejsca, budują jego renomę i nadają mu niepowtarzalny charakter. Dzięki nim marka przez lata może się rozwijać, wzmacniać swoją pozycję i kreować nowe kierunki. Co warto podkreślić, każdy stylista ma szansę rozwijać swoje umiejętności i czuć się mistrzem w swoim fachu.
Obecnie Milek Design tworzy team prawie 100 osób, a wśród nich większość to utalentowani styliści. Wielu z nich jest związanych z marką od kilkunastu, a niektórzy nawet od dwudziestu lat. Tak wysoki poziom lojalności i stabilności w branży kreatywnej to efekt świadomie budowanej kultury organizacyjnej, w której człowiek - jego talent, rozwój i satysfakcja - stoi zawsze na pierwszym miejscu
Tworzona przez zespół wyjątkowa atmosfera ma bezpośrednie przełożenie na relacje z klientami, którzy chętnie wracają, wiedząc, że otrzymają nie tylko usługę najwyższej jakości, ale także uwagę, zaangażowanie i autentyczne relacje.

Edukacja i szkolenia – filary sukcesu
Jednym z najważniejszych filarów działalności Milek Design jest edukacja. Marka od lat inwestuje w szkolenia, warsztaty oraz stałe podnoszenie kompetencji swoich stylistów. Wiedza i doświadczenie, zdobywane w kraju i za granicą, pozwala zespołowi być na bieżąco z najnowszymi technikami i trendami, a także samodzielnie je kreować.
Od dwudziestu lat Milek Design konsekwentnie podąża za światowymi trendami, jednocześnie tworząc własny, charakterystyczny styl. Styliści marki chętnie sięgają po nowoczesne techniki strzyżenia czy koloryzacji, a ich indywidualne podejście pozwala uzyskać rezultaty dopasowane do osobowości i potrzeb klientów.
To właśnie dlatego Milek Design może pochwalić się dużą grupą lojalnych klientów, którzy od lat powierzają swoje włosy specjalistom marki i regularnie wracają, doceniając ich kunszt, kreatywność i profesjonalizm. Marce zaufało również wiele gwiazd, które stawiają na mistrzostwo w stylizacji włosów i najnowsze trendy we fryzjerstwie.

Dwadzieścia lat później – co dalej?
Po dwóch dekadach nieustannego rozwoju Milek Design pozostaje liderem rynku, inspirując i wyznaczając standardy ma rynku. Dzięki jasno określonym wartościom, inwestycji w ludzi oraz otwartości na zmiany marka nieustannie rośnie, traktując dotychczasowe sukcesy jako punkt wyjścia do kolejnych wyzwań i inspirujących projektów, które kształtują przyszłość branży.

Materiał promocyjny marki Milek Design