Lifespiracja jest kobietą - odważną, inspirującą, gotową, by marzyć. Lifespiracja to Ty
Bądź lifespiracją i inspiruj innych – właśnie tak, jak robią to bohaterki najnowszej kampanii Answear i uczestnicy konkursu fotograficznego Lifespiration Starts Here.

Poczuj moc lifespiracji w najnowszym spocie Answear
Od 10 lat Answear selekcjonuje najlepsze produkty, oferując ubrania, w tym swetry męskie i damskie, okrycia wierzchnie, sukienki i denim, po obuwie, od botków damskich po sneakersy i sandały, kończąc na przeróżnych akcesoriach, jak torebki, zegarki i https://answear.com/k/ona/akcesoria/paski. Jesienią , wraz ze startem kampanii Lifespiration Starts Here, marka pragnie zaoferować coś więcej, niż tylko modę – chce inspirować i udowadniać, że życie może być piękne, ciekawe, aktywne.
„W ramach nowej komunikacji – Answear.com staje się, oprócz sklepu z modą, miejscem LIFESPIRACJI – czyli inspiracji do życia na własnych zasadach. Wskazujemy gotowe rozwiązania jak żyć ciekawiej, odważniej i jeszcze bardziej aktywnie. Wchodzimy w dialog z kobietami - które stały się obecnie naszą główną grupą klientów i poprzez swoje pasje, życie prezentują wszystkie wartości marki. Są pełne lifespiracji, mają kobiecy pazur i wyznaczają swoje zasady gry.” – mówi Katarzyna Kaczmarczyk, Marketing Manager Answear.com.
Lifespiration Starts Here to nie tylko hipnotyzujący, pełen kobiecych emocji spot wyreżyserowany przez Monikę Kmitę. To także odmieniona strona https://answear.com/, nowe produkty z kategorii lifestyle, pełen inspirujących treści blog Journal oraz międzynarodowy konkurs fotograficzny Lifespiration Starts Here. Kolejne niespodzianki pojawią się już wkrótce!

Kobiety, które są lifespiracją
Kto może zainspirować cię do działania? Przede wszystkim bohaterki spotu, które realizują się na przeróżnych płaszczyznach: uprawiają sport, tańczą, podróżują, robią karierę, a kiedy tylko mają ochotę, wspinają się nawet po drzewach. Po prostu, są sobą i czują się dobrze w swojej skórze. Wśród nich występują autentyczne postaci, kobiety pełne mocy, prawdziwe lifespiratorki. W video możemy spojrzeć za kulisy przygotowań do kolejnych zawodów Sashy Sidorenko – ukraińskiej pięściarki, zawodowej mistrzyni Europy w boksie. Do tańca w rytm utworu Celeste „Stop this flame” porywa nas Bożena Wydrowska, która jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych postaci polskiej sceny voguingowej i od kilku lat promuje kulturę ballroom, organizując choćby warszawskie mini-bale. Motywację możesz zyskać także dzięki Izabeli Sopalskiej-Rybak – działaczki społecznej, prezeski Fundacji Kulawa Warszawa, zawodniczki i trenerki rugby, która zmienia postrzeganie osób z niepełnosprawnością przez społeczeństwo. Iza edukuje, walczy z barierami architektonicznymi, społecznymi i komunikacyjnymi oraz przełamuje kolejne tematy tabu.
Chcesz zobaczyć tę treść?
Aby wyświetlić tę treść, potrzebujemy Twojej zgody, aby YouTube i jego niezbędne cele mogły załadować treści na tej stronie.
Lifespiration Starts Here – tysiące inspiracji z całej Europy
Lifespiracje wykraczają daleko poza spot. Answear pragnie zachęcać do poszukiwania i odkrywania, inspirować nie tylko w obszarze mody. Marka chce być blisko swoich fanów i klientów, by wspólnie działać i rozwijać przeróżne aktywności, także sportowe, artystyczne, rozwojowe. Służył temu międzynarodowy konkurs fotograficzny Lifespiration Starts Here, który zaktywizował fanów marki z całej Europy. W ramach projektu każdy mógł nadesłać zdjęcie lub video, umieszczając je na swoim profilu na Instagramie, koniecznie z hasztagiem #lifespirationstartshere. W efekcie zebrano ponad 3500 inspirujących, świetnej jakości ujęć (choć nie jest to ostatnie słowo – konkurs trwa do 30 listopada 2021, więc kolejne fotografie jeszcze napływają), które oceni międzynarodowe jury złożone z ekspertek, kobiet realizujących swoje pasje. Nagrodą główną jest 5000 zł na spełnienie swoich marzeń.
***
Answear.com to pierwszy polski internetowy sklep multibrandowy oferujący szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 400 światowych marek. W ofercie można znaleźć wyselekcjonowane kolekcje damskie, męskie i dziecięce m.in. marek premium, sportowych czy denimowych. Aktualnie Answear.com działa na 10 rynkach, a w planach ma start w kolejnych. Od początku swojej działalności w 2011 r. zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień, zyskał także uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami i ekspertami z branży mody. Marka opiera się na własnym centrum logistycznym, które pozwala na zoptymalizowanie kosztów i usprawnienie logistyki, co finalnie wpływa na doskonałą cenę i atrakcyjne promocje. Wszystkie produkty wchodzące w skład zamówienia są wysyłane w jednej paczce – w trosce o środowisko i dla wygody klientów. W swej działalności Answear stawia na szybką dostawę (nawet tego samego dnia w wybranych miastach Polski) i jakość obsługi. Swoim stałym klientom dedykuje program lojalnościowy Answear Club, który pozwala na robienie zakupów w jeszcze atrakcyjniejszych cenach.