Klif rusza z kolejnym modowym projektem
Dom Mody KLIF realizuje kolejny modowy projekt o wdzięcznej nazwie #POKOCHAJMODĘ, którego celem jest promocja jesienno-zimowej kolekcji marek premium. Stylizacje kolekcji AW’21 można obejrzeć w salonach oraz w relacjach influencerów współpracujących z Domem Mody Klif. Już wkrótce (21-27 września) jesienno-zimowe kolekcje najemców zostaną zaprezentowane podczas #MILANFASHIONWEEK w Mediolanie.

FASHION sygnowana przez Dom Mody Klif
Dom Mody Klif od lat konsekwentnie, przybliża swoim Klientom najnowsze trendy mody, oferując nie tylko porady pod okiem profesjonalnych stylistów, ale i wydarzenia nawiązujące do DNA marki. Klif wykorzystuje do tego celu nowoczesne kanały komunikacji i prezentuje ofertę modową łącząc kanały online i offline. - Influencerzy modowi doskonale pomagają nam łączyć te dwa światy, co więcej widzimy rosnącą efektywność kampanii z ich udziałem - mówi Anna Szlaga, Marketing Manager Domu Mody Klif Warszawa. - Z całą pewnością mają oni wpływ na decyzje zakupowe naszych Klientów, nawet tych najbardziej wymagających, należących do generacji Y – dodaje Anna Szlaga.
#StreetFashion WARSZAWA- MEDIOLAN- #KlifFashionNight
Na początku września Dom Mody Klif zorganizował sesję foto kolekcji najemców w przestrzeni miejskiej Warszawy z udziałem 4 influencerów modowych: Kingi Wawrzyniak, Sabiny Jakubowicz, Klaudii Chojnackiej oraz Dawida Koczura.
Wystawę zdjęć z tej sesji można obejrzeć w Klif-ie w Warszawie do 30 września, a same relacje można śledzić na kanałach social media ww. influencerów.
Od 21 do 27 września w przestrzeni miejskiej w Mediolanie podczas #MilanFashionWeek, kolekcje najemców Domu Mody Klif zostaną zaprezentowane przez znane modowe influencerki: Adę Fijał, Mirabelove oraz Martę Lech Maciejewską znaną w sieci jako SuperStyler.
Zwieńczeniem projektu #POKOCHAJMODĘ będzie uroczyste wydarzenie #KlifFashionNight, które odbędzie się 30 września w Warszawie. Podczas eventu, Klienci wezmą udział w pokazie mody wysokiej oraz obejrzą relacje i sesje prosto z Mediolanu – modowej stolicy świata. W wydarzeniu wezmą udział dziennikarze, influencerzy oraz gwiazdy m.in Edyta Zając, Marta Gąska czy Edyta Herbuś.
Więcej informacji o ofercie Domu Mody Klif na www.klif.pl
________________________________________
Warszawski Klif został otwarty w 1999 roku, jako jedno z pierwszych centrów handlowych w Polsce i wielokrotnie nagradzany kreator trendów fashion oraz lifestyle. Od ponad 20 lat marka przyciąga pasjonatów i koneserów mody, którzy poszukują unikalnych produktów z Polski i zagranicy, oferując szeroką i zróżnicowaną gamę marek z sektora premium oraz mainstream. Z biegiem lat Dom Mody Klif w Warszawie rozszerzył swoje portfolio o dodatkowych Najemców. Obecnie na przestrzeni 18 500 m² dostępne są 104 sklepy, wśród których znajdziemy zarówno polskie, jak i zagraniczne butiki fashion m.in.: Elisabetta Franchi, Max&CO, Paul Ka, Max Mara, Michael Kors oraz Imperium Milano, Pinko, Patrizia Aryton, Karl Lagerfeld&Joop i Patrizia Pepe oraz popularne i cenione sieci jak: H&M, Olsen, S’portofino, United Colors of Benetton, LiuJo. Oprócz marek modowych, w szerokiej ofercie Klif znajdziemy również sklepy z biżuterią m.in.: TOUS, La Marqueuse oraz oferujące sprzęt elektroniczny i wyposażenie wnętrz jak: Sony Center, LG Brand Store, DUKA, Rosenthal, Premium Home. Do dyspozycji Klientów dostępny jest również sklep spożywczy Piotr i Paweł oraz ogródek restauracyjny YOKO Sushi i Salad Story.
1 z 5

Klif rusza z kolejnym modowym projektem
2 z 5

Klif rusza z kolejnym modowym projektem
3 z 5

Klif rusza z kolejnym modowym projektem
4 z 5

Klif rusza z kolejnym modowym projektem
5 z 5

Klif rusza z kolejnym modowym projektem
Polecane
„Romans z kolegą z pracy był dla mnie wart każdych nadgodzin. Nasz tajny projekt poszedł o krok za daleko”
„Po wakacjach z dziećmi będę musiała wziąć kolejny urlop. Zamiast odpoczynku był tylko płacz, harówka i marudzenie”
Twórz swój styl z SHEIN Style Lab – topowe influencerki celebrują modową różnorodność
Współpraca reklamowa
Rusza druga edycja projektu "Szkoła bez doła". Zapisz swoje dziecko i wspólnie zadbajcie o emocje, wiarę w siebie oraz kreatywność!
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa
„Romans z kolegą z pracy był dla mnie wart każdych nadgodzin. Nasz tajny projekt poszedł o krok za daleko”
„Po wakacjach z dziećmi będę musiała wziąć kolejny urlop. Zamiast odpoczynku był tylko płacz, harówka i marudzenie”
„Z mojego portfela znikały pieniądze, a syn kupował kolejne gry komputerowe. Ale przecież nie oskarżę własnego dziecka”
„Byłam projektem rodziców i spełniałam ich marzenia. Gdy ojciec chciał mnie swatać dla kasy, nie pozostawił mi wyboru”
„Po kolejnej awanturze wyszłam i wróciłam 3 dni później z papierami rozwodowymi. Mężowi szczęka opadła do podłogi”
„Chciałam wiązać z nim przyszłość i ostro się przejechałam. To kolejny oszust na mojej liście”
„Kiedy jego nasionko kolejny raz we mnie nie zakiełkowało, on nawet mnie nie utulił. Z rozkoszą zajął się kimś innym”
„Mąż pakował walizki i twierdził, że rusza w delegację. Ze zdumieniem i goryczą odkryłam, co robił naprawdę”
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Wakacje nad morzem w Grano Hotel Solmarina – relaks, natura i słońce!
Współpraca reklamowa
Neuropeptydy w kosmetyczce. Technologia, która zatrzymuje czas
Współpraca reklamowa
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa