Jill, plasująca się w pierwszej pięćdziesiątce najlepszych modelek świata według platformy models.com, to ulubienica projektantów.  Tylko w tym sezonie mogliśmy oglądać ją w pokazach Chanel, Valentino czy kampanii Alexandra McQueena. Urodę oraz osobowość modelki uchwycono również w najnowszej kampanii polskiej marki Jenny Fairy, “Girls Just Want To Have Fun”,  na sezon wiosna-lato 2022.   

W rytm najpopularniejszego utworu Cyndi Lauper - “Girls Just Want To Have Fun”, Jill Kortleve udowadnia, że dziewczyna Jenny Fairy uwielbia bawić się modą i kocha najnowsze trendy, a także dobrą muzykę i czas spędzony z przyjaciółmi. W nowej kolekcji marki znajdziemy miedzy innymi: kolorowe sandały, klapki na obcasie w klimacie Y2K i masywne sneakersy jak z lat 80. Z torebek wyróżniają się pikowane nerki, wiklinowe koszyki, hipisowskie worki z plecionki oraz torebki w rozmiarze XS, utrzymane w soczystych barwach. To absolutny must have na ten sezon dla każdej fashionistki.

Kolekcja Jenny Fairy jest dostępna w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji.