Sukienka w stylu Audrey Hepburn
Dziewczęce i uwodzicielskie sukienki jak z „Funny Face” czy „Śniadania u Tiffany’ego” to twój wiosenny must-have.

Sukienka w stylu Audrey Hepburn ma rozkloszowany dół i podkreślającą figurę górę. Audrey była znana ze swojego zamiłowania do "małej czarnej", ale my wiosną stawiamy też na inne, bardziej odważne kolory. Modne kolory na 2017 to m.in. zielenie, niebieski, intensywna żółć, pomarańcz oraz róż. Wolisz subtelne odcienie? Najlepsze dla ciebie będą pudrowy róż i ciepły beż. Mini z kokardą noś do baletek, wzorzyste do klasycznych pantofli i z kapeluszem, a te z kołnierzykiem do sandałów na szpilce.
ZOBACZ TEŻ:
MODA ULICZNA Z PARIS FASHION WEEK
1 z 8

aud_1a
2 z 8

aud_1b
3 z 8

audray_5
4 z 8

audray_4
5 z 8

audrey_3
6 z 8

audrey_1
7 z 8

audrey_2
8 z 8

audray_6
Polecane
„Teściowa miała mi pomóc przetrwać małżeński kryzys. Oczekiwałem wsparcia, a nie korepetycji z biologii w starym stylu”
„Moja matka uważa, że żyjemy w chlewie. Jesteśmy 10 lat po ślubie, ona nadal nie umie zaakceptować naszego stylu życia”
Twórz swój styl z SHEIN Style Lab – topowe influencerki celebrują modową różnorodność
Współpraca reklamowa
LITTLE FASHION STORY: "Rzymskie wakacje", czyli jak jedna stylizacja Audrey Hepburn wywróciła świat mody do góry nogami!
Syn Audrey Hepburn zdradził największe kompleksy aktorki. Nie zgadniecie, jakie wady widziała w sobie gwiazda
Ulubione perfumy Audrey Hepburn. Miała słabość do intrygujących i zmysłowych zapachów. Niektóre wciąż możesz kupić
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Wakacje nad morzem w Grano Hotel Solmarina – relaks, natura i słońce!
Współpraca reklamowa
Neuropeptydy w kosmetyczce. Technologia, która zatrzymuje czas
Współpraca reklamowa
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa